SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees anders ff de afgelopen 1000 delen terug. Scheelt weer voor de 300e keer de zelfde discussie te gaan houdenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Snap oprecht niet waarom Oekraïne die stukjes land niet gewoon aan Rusland overhandigd. Deze oorlog duurt nu al veel te lang.
En onderhandelingen tussen Rusland en de VS wil je echt niet hebben zodra Trump in office komt. Dit moet echt opgelost worden voordat dat gebeurd.
Doorgaan met steun aan de Oekraïners hoor, maar wel alleen humanitair, niet militair! Dit gaat namelijk nergens meer over...
Omdat er op het Russische verlanglijstje veel meer staat dan een paar stukken landquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Snap oprecht niet waarom Oekraïne die stukjes land niet gewoon aan Rusland overhandigd. Deze oorlog duurt nu al veel te lang.
En onderhandelingen tussen Rusland en de VS wil je echt niet hebben zodra Trump in office komt. Dit moet echt opgelost worden voordat dat gebeurd.
Doorgaan met steun aan de Oekraïners hoor, maar wel alleen humanitair, niet militair! Dit gaat namelijk nergens meer over...
Je gunt Poetin de overwinning uit angst voor Trump.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens wie? Politiek gezien zijn de 2 stukjes land die Putin in wil nemen nog *enigszins* logisch te noemen (vanuit het oogpunt van Rusland). De rest van Oekraïne zou nergens op slaan verder.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat er op het Russische verlanglijstje veel meer staat dan een paar stukken land
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Ik gun vooral de inwoners van Oekraïne en Rusland de overwinning. De arbeiders gaan nu al jaren massaal dood terwijl deze opperheren veilig op locatie zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je gunt Poetin de overwinning uit angst voor Trump.
Ik vind dat best bijzonder.
Rusland gaat nooit opgeven totdat ze Kiev geven. Een bestand is er enkel om ze opnieuw voor te bereiden daarvoor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik gun vooral de inwoners van Oekraïne en Rusland de overwinning. De arbeiders gaan nu al jaren massaal dood terwijl deze opperheren veilig op locatie zitten.
Zo kan jij wel denken, maar zo denken de hoofdrolspelers in dit geopolitieke machtsspelletje niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Er is vannacht nog een Russische garnaal ontploft. Zo veilig is het ook niet. En hij was niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik gun vooral de inwoners van Oekraïne en Rusland de overwinning. De arbeiders gaan nu al jaren massaal dood terwijl deze opperheren veilig op locatie zitten.
Onzin. Er is al meerdere malen, zeker in de beginfase van de invasie, door Rusland geopperd tot een wapenstilstand in ruil voor donetsk en loehansk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rusland gaat nooit opgeven totdat ze Kiev geven. Een bestand is er enkel om ze opnieuw voor te bereiden daarvoor.
Daar gaan er wel meer van dood. Ik heb het nu over de smerige heren Poetin, Lavrov, Zelensky en co.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is vannacht nog een Russische garnaal ontploft. Zo veilig is het ook niet. En hij was niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Er is al meerdere malen, zeker in de beginfase van de invasie, door Rusland geopperd tot een wapenstilstand in ruil voor donetsk en loehansk.
Kortom, je gunt Rusland een groter deel van Oekraïne dan ze tot nu toe hebben ingenomen, uit angst voor Trump.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens wie? Politiek gezien zijn de 2 stukjes land die Putin in wil nemen nog *enigszins* logisch te noemen (vanuit het oogpunt van Rusland). De rest van Oekraïne zou nergens op slaan verder.
Beetje rare opmerking, aangezien Donetsk en Luhansk al onder controle stonden van Rusland.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Er is al meerdere malen, zeker in de beginfase van de invasie, door Rusland geopperd tot een wapenstilstand in ruil voor donetsk en loehansk.
Nee, uit angst voor nog meer burgerdoden dan nu al het geval.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je gunt Rusland een groter deel van Oekraïne dan ze tot nu toe hebben ingenomen, uit angst voor Trump.
concern trollingquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, uit angst voor nog meer burgerdoden dan nu al het geval.
Nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klinkt als een stem van Google translate in die video.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:56 schreef oheng het volgende:
Zoals ik al meldde in het vorige topic, er is een 3e tanker bezig te zinken. Uiteraard ook nu weer 50+ jaar oud, en niet zeewaardig.
Suchomimus heeft beeld:
Bekijk deze YouTube-video
239 euroquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef ExTec het volgende:
K, als je daar woont moet je dus niet ziek worden.
[ x ]
Onder controle ja. Verder gewoon erkend Oekraïens grondgebied.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking, aangezien Donetsk en Luhansk al onder controle stonden van Rusland.
Vertrouw nooit wat een Rus zegt, kijk naar wat hij doet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welk precedent wordt er nu geschept? Dat je een aanhoudende oorlog kunt voeren die jarenlang duurt zonder enige voortgang, maar wel inmiddels meer dan een miljoen slachtoffers kan worden aangejaagd, wat natuurlijk blijvend oploopt, zonder economisch verlies?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Door Poetin zijn zin te geven geef je het signaal dat Poetin gewoon een paar honderd duizend Russen in de gehaktmolen kan gooien om zijn zin te krijgen.
Dat schept een precedent.
Ik zie dat je nieuw bent in dit topic. Het is vrij makkelijk: Als je post een +1 krijgt van Linkse_Boomknuffelaar, zit je aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Dit kan echt uitlopen tot 1 van de meest gigantische ecologische catastrofes...quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:56 schreef oheng het volgende:
Zoals ik al meldde in het vorige topic, er is een 3e tanker bezig te zinken. Uiteraard ook nu weer 50+ jaar oud, en niet zeewaardig.
Suchomimus heeft beeld:
Bekijk deze YouTube-video
Nog steeds niet kosjer.quote:
Die is gewiekster en meer ervaren dan veel mensen hier durven toegeven. Maar welke kaart gaat hij spelen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:51 schreef havanagila het volgende:
Wacht eerst maar eens af wat de oranje opperclown van plan is, en hoe de Russen het er nog vanaf gaan brengen.
Ik ga niet in op dat simplistische zwart-witte "good side bad side"quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie dat je nieuw bent in dit topic. Het is vrij makkelijk: Als je post een +1 krijgt van Linkse_Boomknuffelaar, zit je aan de verkeerde kant.
Hoezo moeten wij humanitair steunen? dat moet Rusland doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
Jij waardeert die tactiek:quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onder controle ja. Verder gewoon erkend Oekraïens grondgebied.
Heeft in juli nog geopperd om een wapenstilstand in ruil voor terugtrekking van Oekraïense troepen uit de geannexeerde gebieden.
Prima hoor. Wat is je plan om dat in de praktijk te verwezenlijken?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef halfway het volgende:
[..]
Hoezo moeten wij humanitair steunen? dat moet Rusland doen.
Volgens de Russen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens wie? Politiek gezien zijn de 2 stukjes land die Putin in wil nemen nog *enigszins* logisch te noemen (vanuit het oogpunt van Rusland). De rest van Oekraïne zou nergens op slaan verder.
Onderhandelingen zijn dus nooit een optie?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vertrouw nooit wat een Rus zegt, kijk naar wat hij doet.
Maar goed dat klein duimpjes niet doorslaggevend zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie dat je nieuw bent in dit topic. Het is vrij makkelijk: Als je post een +1 krijgt van Linkse_Boomknuffelaar, zit je aan de verkeerde kant.
Dat vind je een aantrekkelijk uitgangspunt voor nieuwe conflicten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welk precedent wordt er nu geschept? Dat je een aanhoudende oorlog kunt voeren die jarenlang duurt zonder enige voortgang, maar wel inmiddels meer dan een miljoen slachtoffers kan worden aangejaagd, wat natuurlijk blijvend oploopt, zonder economisch verlies?
Ja, die verkoopt zelfs zijn buurvrouw om punten te halen bij Poetin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat laatste valt eigenlijk nog reuze mee. De koopkracht is nog niet aangetast in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Steven184 het volgende:
Dat gezegd hebbende, een bestand in 2025 is waarschijnlijk onvermijdelijk. Oekraïne staat op zijn laatste benen en Rusland zijn economie kraakt en piept.
Ik wacht inderdaad in spanning af.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ken de NSB in levende lijve.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die verkoopt zelfs zijn buurvrouw om punten te halen bij Poetin.
Mickey geeft zijn eigen kinderen weg om de lieve vrede te bewaren.
1 x Boeh! Roepen en je krijgt de kat er ook bij.
Nee, ik zie het momenteel als de enige optie. Het idee dat Rusland hierna iedere paar jaar weer een nieuwe invasie begint, is echt nergens op gebaseerd. Dit is een oorlog die al meer dan 10 jaar gaande is.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij waardeert die tactiek:
Eerst gebied annexeren, en dan de troepen van het betreffende land sommeren dat gebied te verlaten.
En dat wil je belonen door Rusland dat gebied te geven.
En jij denkt dat Rusland die tactiek niet gaat herhalen.
Ik blijf het bijzonder vinden.
Kunst, er is niets meer te koopquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat laatste valt eigenlijk nog reuze mee. De koopkracht is nog niet aangetast in ieder geval.
Ik wacht inderdaad in spanning af.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ken de NSB in levende lijve.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die verkoopt zelfs zijn buurvrouw om punten te halen bij Poetin.
Mickey geeft zijn eigen kinderen weg om de lieve vrede te bewaren.
1 x Boeh! Roepen en je krijgt de kat er ook bij.
Heb jij AH's aanvliegroute soms gemist de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:19 schreef halfway het volgende:
[..]
Misschien waren we daar beter mee af dan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |