SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLL
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 16-12-2024 20:12:10 ]
Bij de bookies was dit 50/50quote:Op maandag 16 december 2024 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste verassing van dit WK?
Satudarah godenquote:Op maandag 16 december 2024 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jermaine kan niet meer missen
Nederland is helemaal oranjequote:Op maandag 16 december 2024 17:38 schreef Nober het volgende:
Nederland nog ongeslagen.![]()
[ link | afbeelding ]
https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abbaquote:Op maandag 16 december 2024 17:38 schreef wimderon het volgende:
Hoe kijken jullie als je net een drol doorgeslikt hebt?
Alsof ik net een uur naar Wattimena gekeken hebquote:Op maandag 16 december 2024 17:38 schreef wimderon het volgende:
Hoe kijken jullie als je net een drol doorgeslikt hebt?
He bahquote:Op maandag 16 december 2024 17:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Autisme'dquote:Op maandag 16 december 2024 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Jermaine kijkt de meeschijvers en caller niet aan terwijl hij een handje geeft.
Under the Bridge zul je bedoelenquote:Op maandag 16 december 2024 17:41 schreef T3hTommay het volgende:
Het wordt na I'm Still Standing, nu The Bridge voor James Wade
quote:Op maandag 9 december 2024 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
Zondag 15 december 2024 - 20:00
R2: James Wade v Wattimena/Bellmont 1-3
Die speknek gaat nog ver komen helaasquote:Op maandag 16 december 2024 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wattimena gaat zich volzwijnen deze kerst
Daarna tegen Wright of Plaisier, komt dat zien, in circus Ellie Pellie
Lekker slim om dit over meerdere happen te verdelen.quote:Op maandag 16 december 2024 17:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7920_5124abba
Wattimena of Plaisier?quote:Op maandag 16 december 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Die speknek gaat nog ver komen helaas
En daarna tegen Barney!quote:Op maandag 16 december 2024 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wattimena gaat zich volzwijnen deze kerst
Daarna tegen Wright of Plaisier, komt dat zien, in circus Ellie Pellie
Ik hoop dat hij zijn dartpijlen ook opvreetquote:Op maandag 16 december 2024 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Die vreet zelfs het gourmetstel op.
quote:Op maandag 16 december 2024 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Zonneveld - Owen ga ik niet kijken hoor.
Zoals een echte darter betaamt.quote:Op maandag 16 december 2024 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Thuisbezorgd is besteld. Even bijvreten voor de avondsessie.
Die wedstrijd is tijdens de ouderavond gepland. Het kon slechter.quote:Op maandag 16 december 2024 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Zonneveld - Owen ga ik niet kijken hoor.
Hier in Centerparcs reepje chocolade van cote dor ¤8. Kan dat?quote:Op maandag 16 december 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het al op. Lasagne bolognese. Best goed te doen.
Dat moet je accepteren als je op vakantie bent.quote:Op maandag 16 december 2024 18:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier in Centerparcs reepje chocolade van cote dor ¤8. Kan dat?
Akkoord maar alsnog volslagen idioot natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Op vakantie ben je niet om te gaan janken over geld.
Jawel dat wel. Nou ja dan koop je het niet hequote:Op maandag 16 december 2024 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Akkoord maar alsnog volslagen idioot natuurlijk
Ik jank om Wade.quote:Op maandag 16 december 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Op vakantie ben je niet om te gaan janken over geld.
Vuistregel na aankomst vakantiehuisje direct boodschappen doen bij een normale supermarkt in de buurtquote:Op maandag 16 december 2024 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Akkoord maar alsnog volslagen idioot natuurlijk
Nja dat was niet veel vandaag. Einde tijdperk.quote:
Vind ik nog veel aangezien het voornamelijk potjes uit mestkelder 3 waren.quote:Op maandag 16 december 2024 18:14 schreef Nober het volgende:
Heel slecht nieuws omtrent het 180 recordschema na de middagsessie.
2024:
57 na 8 wedstrijden (124 legs)
2025:
49 na 8 wedstrijden (118 legs)
De avondsessie had vorig jaar maar achttien maximale scores dus hopelijk lopen we weer wat in.quote:Op maandag 16 december 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik nog veel aangezien het voornamelijk potjes uit mestkelder 3 waren.
Ik probeer het een plekje te geven, dank je.quote:Op maandag 16 december 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja dat was niet veel vandaag. Einde tijdperk.
Of je bestelling heb je al gedaan en bij aankomst wordt het gebracht door de Appie of de Jumbo.quote:Op maandag 16 december 2024 18:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vuistregel na aankomst vakantiehuisje direct boodschappen doen bij een normale supermarkt in de buurt
CarrefourGoden
Heb je wel pech als je achterin het park zit, die busjes mogen het park niet op waar wij geweest zijnquote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of je bestelling heb je al gedaan en bij aankomst wordt het gebracht door de Appie of de Jumbo.
quote:“Mike vond me eerst een arrogant ventje”: dit zijn de Abi’s, het vijftal achter het dartssucces van “lolbroek” De Decker
Mike De Decker (28) begint straks voor de eerste keer als reekshoofd aan het WK darts, met een partij in de tweede ronde tegen Luke Woodhouse of Lourence Ilagan. Er wordt veel verwacht van ‘The Real Deal’ na zijn grote doorbraak. Met veel dank aan een vijftal vrienden, de Abi’s.
Een camping in hartje Oost-Vlaanderen, daar komen De Decker en zijn vrienden regelmatig samen. Om er te barbecueën in de zon of in het lokale café te darten. Het is veruit de favoriete bezigheid van de 28-jarige Mechelaar.
“Anders zou ik hier niet zijn”, aldus de winnaar van de World Grand Prix in de inkomhal van de chalet waar er met de pijlen gegooid wordt. “Toernooien in België zeggen mij niet zoveel meer en als die gasten hier zijn om een toernooike te gooien, dan zijn we allemaal een avond samen. Zeker door mijn drukke schema is het leuk om nog zulke avonden te hebben. Die mannen hebben mijn carrière gered, dat meen ik oprecht. Vorig jaar heb ik privé een klotejaar gehad en zij hebben mij erdoor gesleurd. Plus: ze pushen mij om extra te trainen, vooral Jimmy (De Bo, red.). Als ik tegen hem zeg dat ik twee dagen geen pijl gegooid heb, wordt die gek. Ik moet nog altijd zelf presteren, maar het helpt als je zo’n groep vrienden achter je hebt staan, die je door dik en dun steunen. Mochten ze wegvallen, dan is mijn carrière niet verloren. Ik weet wat ik ervoor moet doen. Maar dat is toch geen gedachte waar ik bij stil wil staan.”
Hoog tijd om de Abi’s – afkomstig van het Turkse woord voor ‘broer’ – zelf aan het woord te laten.
Ludo Rubais (28)
Brussel - zelfstandig schilder
“Mike zou mijn job niet kunnen doen. Hij is eens een keer komen helpen, met een plafond te schuren. Ik hoorde de schuurmachine echter constant stilvallen, dus hij draaide zich om en zei: ‘Dat is hier niks voor mij.’ Het was wel mooi dat hij eens wilde langskomen op een werf, maar hem in dienst nemen? No way!”, lacht de man die er echt uitziet als een teddybeer.
Rubais kent De Decker vanbinnen en vanbuiten aangezien ze al een decennium beste vrienden zijn. Hij was er ook bij toen The Real Deal de World Grand Prix op zijn naam schreef. “Het was 2013 en hij besloot om een grote mond op te zetten”, lacht Rubais over hun eerste ontmoeting. “Ik speelde toen voor het nationale team, samen met onder anderen Brian Raman en Viani Van den Bergh (broer van Dimitri, red.). We zaten met Mike in een groep in het voorprogramma van Open België en hij speelde ons allemaal naar huis, waarna hij zei van: ‘Amai, is dat nu het nationale team?’ En ik kon niet zwijgen, dus dat was even niet zo proper allemaal. (lacht) Maar wat later zijn we samen naar Engeland vertrokken en sindsdien is hij mijn beste maat.”
Als er dus één iemand is die De Decker kan omschrijven zoals hij echt is... “Iemand die hem niet kent, zal Mike aanzien als heel koel. Toch zeker in het begin. Maar als je in zijn zone komt, dan ga je een heel andere Mike zien. Er zijn wel eens mensen die tegen mij zeggen dat ze niet goed met Mike kunnen praten. Dan denk ik: ‘Ja, als het niet pakt dan pakt het niet.’ Je komt niet makkelijk dicht bij hem, maar dat is geen verwijt. Dat is helemaal zo slecht niet. Het is bij Mike heel zwart-wit: of hij vindt iemand dik oké of hij houdt afstand. Er is geen grijze zone. Soms levert dat wel gênante situaties op, als er anderen bij onze groep komen staan. (schaterlacht) Nu, Mike is echt een lolbroek onder copains. Bij mij doet hij het niet zo vaak, omdat hij weet dat hij het tien keer zo hard terugkrijgt. Maar hij kan ook wel serieus zijn. Als ik gooi op een toernooi heeft hij ook stress. Hij gunt zijn vrienden alles. Mike kan z’n emoties goed wegsteken, maar hij heeft er wel.”
Jimmy De Bo (32)
Wetteren - ramenwasser
“Ik ken Mike nu een jaar of twee. Ludo had hem een keer meegenomen naar de camping, op een woensdagavond zoals deze met een dartstoernooi. Ik speelde toen in de halve finales tegen hem en ik verloor met 2-1, terwijl ik eigenlijk moest winnen. (draait met zijn ogen) Hij vond mij daarna zogezegd een arrogant ventje. Bon, we zijn dan aan de klap geraakt en Mike is sindsdien niet meer weggegaan bij wijze van spreken. Ik heb hier ook een caravan, dus we komen hier vaak samen. Waarom het zo goed klikt? Geen idee, eigenlijk. Dat liep allemaal vanzelf. We zijn beginnen babbelen en meteen kenden we elkaars leven, snap je? We zijn daarna samen beginnen trainen en het klikt ook met mijn vriendin en kinderen”, aldus De Bo. “Voor veel mensen lijkt Mike een gesloten persoon, maar eigenlijk is hij de voorbije maanden opengebloeid. Hij is als het ware een andere mens geworden. Of dat door ons – wij zijn een heel open groep – komt, weet ik niet. Maar als hij nu nog bot is tegen iemand, wil het zeggen dat je wat verkeerd hebt gedaan.”
Ook de West-Vlaamse glazenwasser ontsnapt op constante basis niet aan de grapjes van The Real Deal. “Als hij mij of ons niet gekloot heeft, dan heeft Mike niet geleefd die dag. Een voorbeeld? Hij komt wel eens eten bij mij thuis. Dan kan het zijn dat we nog samen een extra stuk vlees gaan halen in de winkel, waar hij dan doet alsof we een koppel zijn door in mijn haar te wrijven of aan mijn poep te komen. Snap je? Als hij maar onnozel kan doen. We hebben eens samen op een hotelkamer in Zwitserland geslapen. Zit hij dingen in mijn bed te verstoppen of scheerschuim op mij te spuiten, zo van die dingen. Treiteren, hé. Maar we pakken het er allemaal bij. Als hij wint blèten wij, als hij verliest zijn we kwaad. Mijn vriendin vraagt soms of Mike mijn echte lief is, zo neig leef ik mee. Mijn jongste dochter is 1,5 jaar en kan zijn naam al volledig uitspreken. Kijk, we hebben allemaal een beetje hetzelfde meegemaakt als Mike in zijn rotjaar. Dat schept een band, miserie.” (lacht)
Jordy Creve (28)
Desteldonk - ramenwasser
Nog voor er één vraag gesteld is, komen de andere Abi’s al tussen. “Hij is de administratieboy van de groep”, lacht Ludo. “Hij regelt de hotels. Bij mij lukt dat niet altijd, ze weigeren mij wel eens.”
Over naar de orde van de dag: Mike. De gezamenlijke vriend van drie collega-ramenwassers. “Hij zou daar niet bij kunnen komen”, lacht Creve. “Ik zie hem zo vroeg niet opstaan. We zijn het dan ook eerder gewoon dat we hem niet zien werken. (klapt in zijn handen van plezier) Maar serieus: de eerste keer dat ik hem ontmoette, was hier op de camping. Hij zat bij Jimmy op het pleintje en ik was Ludo een beetje aan het plagen. Hij is grote fan van Anderlecht en ze hadden net verloren van Club Brugge, mijn favoriete ploeg. Dat zorgt altijd voor de nodige spanning. Mike was zo wat naar mij aan het kijken van: ‘Ah jij bent hier mijn beste maat aan het treiteren, jij durft.’ Daarna zijn we onverwacht samen uitgeweest en toen wisten we al snel dat we goed overeen gingen komen. Het klikte meteen.”
De voetballer van KFC Evergem Center was op het vorige WK aanwezig in Londen. “Dat was vree wijs. Sindsdien is de band alleen maar hechter geworden. Hoe Mike als persoon is? Eigenlijk is hij best sociaal, maar je moet hem eerst wat leren kennen. Hij zal niet snel tegen een vreemde beginnen praten, maar als je in zijn cirkel geraakt, is hij een open boek. En een pestkop, hé. Ga er niet mee winkelen want je hebt het vlaggen. Dan maakt hij een speciaal geluidje, zodat iedereen naar u zit te kijken terwijl hij achter het hoekje staat te lachen. Maar we zien Mike graag. Voor élke wedstrijd sturen we hem berichten in onze WhatsApp-groep, zoals dat hij in zichzelf moet geloven. We zijn er zeker van dat hij nog veel gaat winnen.”
Michael Aelbrecht (35)
Ertvelde - laborant
“We waren hier een barbecue aan het doen, op het pleintje bij mij, en daar heb ik Ludo leren kennen. Daarna is Mike met hem langsgekomen in de kantine en, ja, sindsdien komt hij er quasi elke week. (lacht) Ik kende hem wel van tv en in de media, maar zo kwam hij niet over. Toen was hij wel wat bekend en een geweldige darter, maar niet zoals nu. Wij waren toen allemaal nog niet zo lang zelf aan het gooien, dus om hem dan te leren kennen… Dat was alsof de koning je komt bezoeken, bij manier van spreken”, aldus de immer goedlachse Aelbrecht.
En het was er meteen ‘boenk op’ qua vriendschapsband. “Ik weet niet waarom het in één keer klikte. Je hebt dat soms. Ik ben daar ook redelijk extreem in: het is zwart of wit bij mij. En bij Mike is dat ook zo. Misschien daarom dat we mekaar begrijpen. Mike is een zalige mens, een zotte doos. Dat mensen vaak een verkeerd beeld van hem hebben? Als je hem leert kennen, heb je snel door dat het beeld van hem gewoon totaal niet klopt. Hij is los, vlot, slim… Mike is een slimme gast, op alle gebieden. En vaak te bescheiden voor wat hij al bereikt heeft, maar dat siert hem dan ook wel weer. Dat hij dan na zo’n majorzege zegt dat hij daar is gekomen door ons, ja… Dat is zo mooi. Je kunt dat niet beschrijven. Wij leven zo met hem mee. Ik heb de finale van de World Grand Prix onlangs nog eens gezien en ik kon opnieuw wenen van geluk. Maar voor mij blijft hij ‘gewoon’ Mike, wat er ook gebeurt. Hij kan nummer één van de wereld worden en het WK winnen. Daar geloof ik rotsvast in. Maar als het niet zo is, zullen we ook trots zijn.”
Gianni Praet (26)
Schellebelle - ramenwasser
“Jimmy is intussen al veertien jaar mijn schoonbroer en zo heb ik Mike ook leren kennen, omdat die wel eens bij hen thuis kwam. En dan samen komen darten hier op de camping, waarna het ene van het andere kwam. Of het meteen klikte? Euhm... (lacht) In het begin, ja, ik weet het niet! Mike is een persoon die terughoudend is en liever afwacht hoe iemand is alvorens er zelf contact mee te leggen. En ik ben ook zo. Dus het was niet meteen dat we vrienden waren, maar omdat hij zo goed overeenkwam met Jimmy had hij eigenlijk geen andere keuze dan mij erbij te pakken! Ik ben een beetje het vijfde wiel aan de wagen. (schaterlacht) Nee, serieus: Mike is een topkerel, oprecht. Het is een relaxte vent, iemand die zichzelf is zonder show. Mensen zeggen wel eens dat hij een k*tkarakter heeft omdat hij zo’n zuur gezicht heeft, maar eigenlijk is dat totaal niet. Je zou Mike gewoon niet aangeven dat hij zo vriendelijk is, ook al omdat hij wel eens bot durft te reageren. Maar dat is wel meer bij bekende mensen, die misconceptie. Dat moet je erbij nemen, al denk ik dat hij het daar soms nog moeilijk mee heeft”, klinkt het.
De Decker is volgens Praet de spilfiguur van de hele bende. “Het is gewoon de persoon die ons altijd samenbrengt. Hier op de camping brengt hij ons samen. Als hij ergens moet spelen, brengt hij ons samen. Dat is wel het mooie. Of ik zijn opmars had zien aankomen? Niet zo snel. Hij sprak eerder, na dat gewonnen vloertoernooi, over een manche van de European Tour winnen. Dat leek de meest voor de hand liggende volgende stap. Maar kijk, een zege is een zege, hé. Beter had hij het echt niet kunnen treffen, ineens een major. Ik ben eigenlijk geen dartsfanaat of zo. Ik kijk alleen als Mike speelt, maar dan moet ik ook wel kijken.”
Dan kan het zijn dat we nog samen een extra stuk vlees gaan halen in de winkel, waar hij dan doet alsof we een koppel zijn door in mijn haar te wrijven of aan mijn poep te komenquote:
Ik verwachtte een sportpsycholoog, een kok, een personal trainer, een masseur, en een personal assistent.quote:
Net de vrienden van Poepzor.quote:Op maandag 16 december 2024 18:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik verwachtte een sportpsycholoog, een kok, een personal trainer, een masseur, en een personal assistent.
Maar het zijn gewoon 5 tokkies
Allen hooggeleidquote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net de vrienden van Poepzor.
Wattimena in vorm kijkt op zich wel lekker weg. Geen trage speler.quote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef fetX het volgende:
Erg jammer dat de domme Wattimena door is.
Zo is datquote:Op maandag 16 december 2024 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wattimena in vorm kijkt op zich wel lekker weg. Geen trage speler.
Zijn er daar zo veel van ja?quote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik pak nooit vakantiehuisjes binnen Nederlandquote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of je bestelling heb je al gedaan en bij aankomst wordt het gebracht door de Appie of de Jumbo.
Ik ook niet overpricedquote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik pak nooit vakantiehuisjes binnen Nederland
Die zitten in zijn hoofdquote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://viaplay.com/playe(...)p/s24121032953072872quote:Op maandag 16 december 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme op welk viaplay kanaal is het
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op maandag 16 december 2024 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval hallo allemaal vrienden en met name @:fetx die eindelijk aansluit
Mijn laatste uren als twintiger zal ik hier besteden
Pas 30? Jeetje zeg. Nog een heel leven voor je.quote:Op maandag 16 december 2024 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval hallo allemaal vrienden en met name @:fetx die eindelijk aansluit
Mijn laatste uren als twintiger zal ik hier besteden
Ik had hem wel een jaar of 5 jonger eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pas 30? Jeetje zeg. Nog een heel leven voor je.
Ik heb iptvquote:Op maandag 16 december 2024 20:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://viaplay.com/playe(...)p/s24121032953072872
Gates met zijn grote zwarte speerquote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De gestoorde Cameron Menzies tegen de laderzatte Leonard Gates, dat wordt topvermaak
Dat wordt een hele lange knuffel.quote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De gestoorde Cameron Menzies tegen de laderzatte Leonard Gates, dat wordt topvermaak
Soulgergodquote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik wacht nog op Devon Petersen vs Leonard Gates, de battle van 37 cmquote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gates met zijn grote zwarte speer
Pohhhhhquote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gates met zijn grote zwarte speer
Merkjes op de trui allenquote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
En dik. Jezus. Onderin ziet u nog wat kaas met vlaggetjes.
Mensen van 24 zitten niet op een internetforum.quote:Op maandag 16 december 2024 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem wel een jaar of 5 jonger eigenlijk.
@Wereldgozer die is 14quote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen van 24 zitten niet op een internetforum.
Ik gok 43 en werkloos maar mentaal 9quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe oud zou klaasweetalles zijn?
Nou ja ik ben zelf rond die leeftijd dus dat klopt al niet.quote:Op maandag 16 december 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen van 24 zitten niet op een internetforum.
Nee, maar als je alles zou kijken ook niet.quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat jullie mij wel serieus nemen nu ik alleen wk kijk
Dagjesvolk is welkom!quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat jullie mij wel serieus nemen nu ik alleen wk kijk
Hangt er van af welke je van zijn identiteiten bedoeltquote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
40-45quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had jou ouder gegeven (lol)quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ik ben zelf rond die leeftijd dus dat klopt al niet.
Jou had ik dan weer rond de 30 geschat.quote:Op maandag 16 december 2024 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ik ben zelf rond die leeftijd dus dat klopt al niet.
Is hij ook. Trap er niet inquote:Op maandag 16 december 2024 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jou had ik dan weer rond de 30 geschat.
Een typisch woensdagmiddag potje normaalquote:Op maandag 16 december 2024 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niels Zonneveld tegen Stack Attack, wat een hel.
Walgelijk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak er een schaaltje kruidnoten bij (die eet ik niet elke dag 50 stuks, daardoor blijven ze over tot ver na sinterklaas)
Gokmen Tanis?quote:
Elastiek opgevretenquote:Op maandag 16 december 2024 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat is er nog overgebleven van de ''maagverkleining'' van The Feather?
quote:Op maandag 16 december 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
Deze heb ik laatst aan Koert getweet.
Die uitkering die hij overgemaakt krijgt bedoel je? Verdienen is wel een groot woord hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou voor @:de_boswachter het drievoudige zijn van wat ie nu verdient
"We wierpen een blik op de gierput en ontdekten verschrikkelijke dingen."quote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een typisch woensdagmiddag potje normaal
Zonneveld vs Webster was echt verschrikkelijk afgelopen jaar
Die bedoel ik inderdaad en iedereen verdient iets.quote:Op maandag 16 december 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die uitkering die hij overgemaakt krijgt bedoel je? Verdienen is wel een groot woord hoor.
Dat kan ik me niet meer heugen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst in een ballenbak gezeten?
Ik herinnerde mij Webster als een schattig dwergjequote:Op maandag 16 december 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"We wierpen een blik op de gierput en ontdekten verschrikkelijke dingen."
Goede vraag.quote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vorige week met de kleine. Milfs spotten genotquote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het klotedwergje bedank ik voor een van de leukste WK-sets ooit. Verder ben ik hem alweer vergeten.quote:Op maandag 16 december 2024 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij Webster als een schattig dwergje
Toen kwam dat gedrocht van vorig jaar
Hij is ook ontzettend onsympathiek geworden.quote:Op maandag 16 december 2024 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het klotedwergje bedank ik voor een van de leukste WK-sets ooit. Verder ben ik hem alweer vergeten.
Zie niks.quote:Op maandag 16 december 2024 20:25 schreef Wertha het volgende:
AANWEZIG. Eerst wat likes uitgedeeld in dit warme bad.
Ik ben voor Reinier.quote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Thijs of voor Michael?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
PANHUUSED. @Szuraquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanne homoquote:Op maandag 16 december 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonneveld heeft Littler flights
Oh L-Style staat er. Okee
Wilfredquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg net een beetje sympathie voor hem na zo’n wervelend optreden en dan gelijk zo’n arrogante bek.quote:
Er is nog wel meer mis met Brabant hoorquote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank Lammers is echt alles wat mis is aan Brabant.
Guus MEEUWISEDquote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je vergeet NAC en RKC.quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel meewerken aan zijn uitzetting.quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg net een beetje sympathie voor hem na zo’n wervelend optreden en dan gelijk zo’n arrogante bek.
Bah.
Niemand van dit stukje van de loting kan Humphries aan.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wattimena is echt een lul, maar ja Piederaaight na zo'n seizoen en Plaisier hoeven van mij ook niet tegen Denzel Humphries te spelen.
Nieuwe wimderon jaaaaaaaaquote:
Ik ben gewoon voor Plaisier. Dat is een lieve jongen met een heel eng hoofd.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wattimena is echt een lul, maar ja Piederaaight na zo'n seizoen en Plaisier hoeven van mij ook niet tegen Denzel Humphries te spelen.
Steun voor deze motie. Hij denkt ook nog dat hij kan zingen, wat een act Mr bigstarquote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel meewerken aan zijn uitzetting.
Goh. Maar laat Wattimena daar maar komen als we dan toch moeten kiezen, want die heeft tenminste wat laten zien.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niemand van dit stukje van de loting kan Humphries aan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Owen doet mij denken aan Benitoow
Hier was het nog 2XL tegenwoordig is het weer 6XLquote:
Griezelbus'dquote:Op maandag 16 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Plaisier. Dat is een lieve jongen met een heel eng hoofd.
Dat ongemakkelijke presenteren en overschakelen van Maijer mis ik geen enkele secondequote:
Ja, regionaal volgens mij, hij ziet er nu uit als een fixboy.quote:Op maandag 16 december 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Benito ja, wat een meelijwekkend figuur was dat. Gooit hij nog?
Loek was matig gisteren. Stukje druk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Paul Limquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke deelnemers van de afgelopen vijf jaar missen jullie het meest?
Lewis King Whitlock sowieso zo even uit mijn hoofd.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
BronzedAdonisGODquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alan Norris denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Sousa, al is die wel een schim van wat hij vroeger was.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adrian Lewis.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik maak mij ontzettend zorgen wat een Wattimena in vorm kan aanrichten bij Humphries die al een tijdje niet fantastisch gooit.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die mis ik voornamelijk voor het vlaggetje. Toch leuk als er meer landen van enig niveau meedoen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Sousa, al is die wel een schim van wat hij vroeger was.
Die kun je eigenlijk pas noemen als die al 7 jaar niet meer gespeeld heeft.quote:Op maandag 16 december 2024 20:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Sousa, al is die wel een schim van wat hij vroeger was.
Van die nieuwe start hebben we nog steeds weinig vernomen.quote:
Toon Greebe.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wereldkampioen Wattimena.quote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak mij ontzettend zorgen wat een Wattimena in vorm kan aanrichten bij Humphries die al een tijdje niet fantastisch gooit.
Andy Fordhamquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, dan noem ik Albertino Essersquote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kun je eigenlijk pas noemen als die al 7 jaar niet meer gespeeld heeft.
Tegen Lee fucking Evans was hij vorig jaar ook niet briljant.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Loek was matig gisteren. Stukje druk.
Dat was die keer met de kapsalon volgens mij.quote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van die nieuwe start hebben we nog steeds weinig vernomen.
Snackpotquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gebeurt sowieso niet.quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wereldkampioen Wattimena.
Nee, dat kan niet.
En dan nog 9-0 winnen (lol)quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Loek was matig gisteren. Stukje druk.
Wietzolders bouwen kan met iedereen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is tegen het zere been van @:poepz0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |