Dan kan het zijn dat we nog samen een extra stuk vlees gaan halen in de winkel, waar hij dan doet alsof we een koppel zijn door in mijn haar te wrijven of aan mijn poep te komenquote:
Ik verwachtte een sportpsycholoog, een kok, een personal trainer, een masseur, en een personal assistent.quote:
Net de vrienden van Poepzor.quote:Op maandag 16 december 2024 18:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik verwachtte een sportpsycholoog, een kok, een personal trainer, een masseur, en een personal assistent.
Maar het zijn gewoon 5 tokkies
Allen hooggeleidquote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net de vrienden van Poepzor.
Wattimena in vorm kijkt op zich wel lekker weg. Geen trage speler.quote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef fetX het volgende:
Erg jammer dat de domme Wattimena door is.
Zo is datquote:Op maandag 16 december 2024 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wattimena in vorm kijkt op zich wel lekker weg. Geen trage speler.
Zijn er daar zo veel van ja?quote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik pak nooit vakantiehuisjes binnen Nederlandquote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of je bestelling heb je al gedaan en bij aankomst wordt het gebracht door de Appie of de Jumbo.
Ik ook niet overpricedquote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik pak nooit vakantiehuisjes binnen Nederland
Die zitten in zijn hoofdquote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |