Die bedoel ik inderdaad en iedereen verdient iets.quote:Op maandag 16 december 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die uitkering die hij overgemaakt krijgt bedoel je? Verdienen is wel een groot woord hoor.
Dat kan ik me niet meer heugen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst in een ballenbak gezeten?
Ik herinnerde mij Webster als een schattig dwergjequote:Op maandag 16 december 2024 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"We wierpen een blik op de gierput en ontdekten verschrikkelijke dingen."
Goede vraag.quote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vorige week met de kleine. Milfs spotten genotquote:Op maandag 16 december 2024 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het klotedwergje bedank ik voor een van de leukste WK-sets ooit. Verder ben ik hem alweer vergeten.quote:Op maandag 16 december 2024 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij Webster als een schattig dwergje
Toen kwam dat gedrocht van vorig jaar
Hij is ook ontzettend onsympathiek geworden.quote:Op maandag 16 december 2024 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het klotedwergje bedank ik voor een van de leukste WK-sets ooit. Verder ben ik hem alweer vergeten.
Zie niks.quote:Op maandag 16 december 2024 20:25 schreef Wertha het volgende:
AANWEZIG. Eerst wat likes uitgedeeld in dit warme bad.
Ik ben voor Reinier.quote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie voor Thijs of voor Michael?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
PANHUUSED. @Szuraquote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |