Lewis King Whitlock sowieso zo even uit mijn hoofd.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke deelnemers van de afgelopen vijf jaar missen jullie het meest?
BronzedAdonisGODquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alan Norris denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Sousa, al is die wel een schim van wat hij vroeger was.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adrian Lewis.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik maak mij ontzettend zorgen wat een Wattimena in vorm kan aanrichten bij Humphries die al een tijdje niet fantastisch gooit.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niemand van dit stukje van de loting kan Humphries aan.
Die mis ik voornamelijk voor het vlaggetje. Toch leuk als er meer landen van enig niveau meedoen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Sousa, al is die wel een schim van wat hij vroeger was.
Die kun je eigenlijk pas noemen als die al 7 jaar niet meer gespeeld heeft.quote:Op maandag 16 december 2024 20:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Sousa, al is die wel een schim van wat hij vroeger was.
Van die nieuwe start hebben we nog steeds weinig vernomen.quote:
Toon Greebe.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wereldkampioen Wattimena.quote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak mij ontzettend zorgen wat een Wattimena in vorm kan aanrichten bij Humphries die al een tijdje niet fantastisch gooit.
Andy Fordhamquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, dan noem ik Albertino Essersquote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kun je eigenlijk pas noemen als die al 7 jaar niet meer gespeeld heeft.
Tegen Lee fucking Evans was hij vorig jaar ook niet briljant.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Loek was matig gisteren. Stukje druk.
Dat was die keer met de kapsalon volgens mij.quote:Op maandag 16 december 2024 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van die nieuwe start hebben we nog steeds weinig vernomen.
Snackpotquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gebeurt sowieso niet.quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wereldkampioen Wattimena.
Nee, dat kan niet.
En dan nog 9-0 winnen (lol)quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Loek was matig gisteren. Stukje druk.
Wietzolders bouwen kan met iedereen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is tegen het zere been van @:poepz0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |