Ik zou zonder twijfel meewerken aan zijn uitzetting.quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frank Lammers is echt alles wat mis is aan Brabant.
quote:Op maandag 16 december 2024 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg net een beetje sympathie voor hem na zo’n wervelend optreden en dan gelijk zo’n arrogante bek.
Bah.
Niemand van dit stukje van de loting kan Humphries aan.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wattimena is echt een lul, maar ja Piederaaight na zo'n seizoen en Plaisier hoeven van mij ook niet tegen Denzel Humphries te spelen.
Nieuwe wimderon jaaaaaaaaquote:
Ik ben gewoon voor Plaisier. Dat is een lieve jongen met een heel eng hoofd.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wattimena is echt een lul, maar ja Piederaaight na zo'n seizoen en Plaisier hoeven van mij ook niet tegen Denzel Humphries te spelen.
Steun voor deze motie. Hij denkt ook nog dat hij kan zingen, wat een act Mr bigstarquote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zonder twijfel meewerken aan zijn uitzetting.
Goh. Maar laat Wattimena daar maar komen als we dan toch moeten kiezen, want die heeft tenminste wat laten zien.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niemand van dit stukje van de loting kan Humphries aan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 december 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Owen doet mij denken aan Benitoow
Hier was het nog 2XL tegenwoordig is het weer 6XLquote:
Griezelbus'dquote:Op maandag 16 december 2024 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Plaisier. Dat is een lieve jongen met een heel eng hoofd.
Dat ongemakkelijke presenteren en overschakelen van Maijer mis ik geen enkele secondequote:
Ja, regionaal volgens mij, hij ziet er nu uit als een fixboy.quote:Op maandag 16 december 2024 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Benito ja, wat een meelijwekkend figuur was dat. Gooit hij nog?
Loek was matig gisteren. Stukje druk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niemand van dit stukje van de loting kan Humphries aan.
Paul Limquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke deelnemers van de afgelopen vijf jaar missen jullie het meest?
Lewis King Whitlock sowieso zo even uit mijn hoofd.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
BronzedAdonisGODquote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alan Norris denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |