SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLL
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 16-12-2024 14:20:17 ]What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 16 december 2024 14:07 schreef Doevelaer het volgende:
Een like van @:DutchSuomiFan1992
Piebe = terug in DRT?
Doe jij maar. Met je blauwe knopjes. Luie bigquote:Op maandag 16 december 2024 14:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
Kan iemand de poll van @:de_boswachter nogmaals plaatsen
Bij voorbaat dank
Ik post mobiel en heb dikke vieze frikandellenvingersquote:Op maandag 16 december 2024 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe jij maar. Met je blauwe knopjes. Luie big
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smerig dik!quote:Op maandag 16 december 2024 14:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik post mobiel en heb dikke vieze frikandellenvingers
quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat dit over Wesley z'n mondkut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgevinktquote:Op maandag 16 december 2024 14:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
Kan iemand de poll van @:de_boswachter nogmaals plaatsen
Bij voorbaat dank
Neequote:Op maandag 16 december 2024 14:13 schreef Mansjester het volgende:
Wordt het hele WK gewoon uitgezonden op open kanaal van Viaplay?
Alleen de avondwedstrijden en tot de kerstquote:Op maandag 16 december 2024 14:13 schreef Mansjester het volgende:
Wordt het hele WK gewoon uitgezonden op open kanaal van Viaplay?
Van die types die heel demonstratief van X afgaan en dan naar Blueskye gaan want daar is het wél een circlejerk, eng eng eng.quote:
Die pallets stapelen niet uit zichzelf op.quote:Op maandag 16 december 2024 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
@:zipportal ontbreekt opzichtig
Je gaat toch ook niet naar de hoeren om te communiceren lijkt mij.quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Begin van de avond afspraak gemaakt, ging best snel. Eenmaal aangekomen moest ik 60 min wachten, omdat de vorige klant had verlengd. De dame vond het wel vervelend. Qua communicatie is het slecht. Ze spreek bijna geen engels. Eenmaal begonnen was het prima. Ze ziet er mooi uit en heeft een heel lekker lichaam. Wel heeft ze haar lippen opgespoten, is goed te voelen tijdens zoenen. Alles is verder schoon en verzorgd. Weet niet of ik er nog een keer naar toe ga.
Waarom ga je een uur op een andere vadslap wachten @:de_boswachter?
Gewoon geen social media.quote:Op maandag 16 december 2024 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verkoop je ziel maar aan totaalwappie Musk!
Maar dit is geen warm bad onderwerp.
Nieuwe lading paperclips gearriveerd.quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die pallets stapelen niet uit zichzelf op.
Waarom betrek je mij hierin?quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Begin van de avond afspraak gemaakt, ging best snel. Eenmaal aangekomen moest ik 60 min wachten, omdat de vorige klant had verlengd. De dame vond het wel vervelend. Qua communicatie is het slecht. Ze spreek bijna geen engels. Eenmaal begonnen was het prima. Ze ziet er mooi uit en heeft een heel lekker lichaam. Wel heeft ze haar lippen opgespoten, is goed te voelen tijdens zoenen. Alles is verder schoon en verzorgd. Weet niet of ik er nog een keer naar toe ga.
Dus je mag je tong in een bek steken waar een andere kerel 1 minuut daarvoor met zn lul heeft gezeten?quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Wij sturen ieder jaar een paar jongens langs de hoeren voor een goed gesprek hoorquote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet naar de hoeren om te communiceren lijkt mij.
Zou meepijpen net zo slecht voor je zijn als meeroken?quote:Op maandag 16 december 2024 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je mag je tong in een bek steken waar een andere kerel 1 minuut daarvoor met zn lul heeft gezeten?
Hoeveel voetstappen gaf deze reviewer nou uiteindelijkquote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Aids of longkanker, wat heb je liever?quote:Op maandag 16 december 2024 14:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou meepijpen net zo slecht voor je zijn als meeroken?
Longaidsquote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids of longkanker, wat heb je liever?
Longkanker, ik heb liever niet dat ze denken dat ik homo of neger heb.quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids of longkanker, wat heb je liever?
3,8 op 5quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hoeveel voetstappen gaf deze reviewer nou uiteindelijk
sowquote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Longkanker, ik heb liever niet dat ze denken dat ik homo of neger heb.
Ik mag hier niet om lachen van mezelf. Af.quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Longkanker, ik heb liever niet dat ze denken dat ik homo of neger heb.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smerig dik!
Ik heb me vanmorgen gewogen en doe dat na de finale weer….. vorig jaar had ik er kilo of 5 aanplakken.
Hij kan beter in zn buik gaan zitten als ie riant wil wonenquote:
Best veel hebben Wes daarom koos ik Houthuis.quote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat mis voor mijn pick'em
Verstevigen die handelquote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley op weg naar de Brienenoordbrug.
Mijn 3-2 in het voorspelspel zie ik nog wel tot de mogelijkheden behoren.quote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat mis voor mijn pick'em
Ik wens geen terreur in mijn stad jaquote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley op weg naar de Brienenoordbrug.
Ja maar Jynx is echt van een andere ordequote:Op maandag 16 december 2024 14:28 schreef Evangelion het volgende:
Wesley moet oppassen want Japanners hebben ervaring met grotesque monsters verslaan
Godzilla, Snorlax, Buu, ...
quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Man bijt hond belt bij u aan en vraagt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou u een prostituee beffen?Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Heeft hij helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op maandag 16 december 2024 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ron zit hem gewoon uit te lachen, dieper kun je niet zinken
Ron is een patient.quote:Op maandag 16 december 2024 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ron zit hem gewoon uit te lachen, dieper kun je niet zinken
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 16 december 2024 14:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar Jynx is echt van een andere orde
Zal wel over Feyenoord zijn gegaan. Die fans zijn over het algemeen genomen wel hoerenlopers.quote:Op maandag 16 december 2024 14:27 schreef Szura het volgende:
Op zich een mooie slanke dame. Afspraak maken bij Lovely Prive gaat ook altijd wel soepel, zo ook deze keer.
De date vond ik niet geweldig. Het was niet slecht, maar ook niet echt goed. Zelf geniet ik er van als ik even het gevoel heb dat ik met een verliefd vriendinnetje bezig ben, maar bij Olivia had ik duidelijk het gevoel dat ze aan het werk was. Na afloop ontstond er nog een gesprekje over voetbal en toen werd ze een stuk enthousiaster, maar ja, praten over voetbal daar kom ik niet voor.....
Dus geen tweede bezoek van mij in elk geval.
Die zijn het wel gewend om geld te betalen en daarna genaaid te wordenquote:Op maandag 16 december 2024 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel over Feyenoord zijn gegaan. Die fans zijn over het algemeen genomen wel hoerenlopers.
Die kun je gewoon melkenquote:Op maandag 16 december 2024 14:34 schreef Kopiko het volgende:
Stukje ladyboy @:de_boswachter
Bekijk deze YouTube-video
Daar gaat Mr Beanquote:Op maandag 16 december 2024 14:35 schreef Coelho het volgende:
In dit tempo moeten ze de avondsessie gaan uitstellen
Die is wel vrij verwijfd jaquote:Op maandag 16 december 2024 14:34 schreef Kopiko het volgende:
Stukje ladyboy @:de_boswachter
Bekijk deze YouTube-video
Banen genoeg hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou Wesley willen adviseren zijn baantje in de supermarkt nog niet op te geven voor darts.
Wat ga jij eten met de kerst?quote:Op maandag 16 december 2024 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een strontpot. Na de kerst maar weer proberen?
Dan denken ze dat er ergens weer een deur open staat te tochtenquote:Op maandag 16 december 2024 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
Weslie moet gewoon een dikke ruft op het podium laten nu.
Nog niet door het oog van een cycloon.quote:Op maandag 16 december 2024 14:44 schreef Doevelaer het volgende:
Wesley past natuurlijk ook niet door het oog van een naald
Een Viaplay-prijsvraag.quote:Op maandag 16 december 2024 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe heeft Wesley zich gekwalificeerd?
Welke flutroute was dit?
Identificeert zich als vrouw hehequote:Op maandag 16 december 2024 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke flutroute was dit?
Eetwedstrijdquote:Op maandag 16 december 2024 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke flutroute was dit?
Gewoon gespannen voor z'n Ally Pally debuut.quote:Op maandag 16 december 2024 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke flutroute was dit?
0:47 in Australië die slaapt.quote:Op maandag 16 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Simon Whitlock zit nu ook te zweten voor de tv
Want?quote:Op maandag 16 december 2024 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Simon Whitlock zit nu ook te zweten voor de tv
Afhankelijk van wat Plaisier doet komt zn tourcard meer in het gedingquote:
Einde carrière Hoerenlock?quote:Op maandag 16 december 2024 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat Plaisier doet komt zn tourcard meer in het geding
Die dacht "ff deze wedstrijd kijken en dan naar de kroeg"quote:
Die past niet in een Suzuki Swift hoorquote:Op maandag 16 december 2024 14:50 schreef Doevelaer het volgende:
Plaisier richting De Naald in Apeldoorn
Karst T vindt dit niet leukquote:Op maandag 16 december 2024 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Die past niet in een Suzuki Swift hoor
Plaisier is wel een sympathieke jongenquote:Op maandag 16 december 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt me geen sympathieke jongen.
Ik vind m vooral irritant als ie in t engels callt. Hij kan scores in de 90 niet normaal uitspreken waardoor t steeds klinkt alsof er bijv 24 wordt gegooid ipv 94.quote:Op maandag 16 december 2024 14:55 schreef T3hTommay het volgende:
Goddetyfus ik haat Marco Meijer met z'n kutstem
Het is een Feyenoord supporter.quote:Op maandag 16 december 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt me geen sympathieke jongen.
Woke Tim heeft daar een mening over.quote:
Wel kwaliteitsonderzoek door de deelname van NRCquote:Op maandag 16 december 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woke Tim heeft daar een mening over.
Tim schrijft nu een artikel dat het WK Darts voetbalhooliganisme faciliteertquote:Op maandag 16 december 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woke Tim heeft daar een mening over.
Voor het WK heeft hij eerst Peter Pannenkoek opgegetenquote:Op maandag 16 december 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind hem aan de desk van Dit was het nieuws altijd wel leuk.
Dat wordt weer onderduiken!quote:Op maandag 16 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tim schrijft nu een artikel dat het WK Darts voetbalhooliganisme faciliteert
Hamster - Scheve pijl was wel aardigquote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben heerlijk op vakantie. Alleen maar strontpotten tot nu toe allen
Dacht dat stront-potten en poep-z0r wel lekker samen gingenquote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
4 Januari weer terug?quote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik noemde laatst een Feyenoord-user hier op Fok! een lul, voor de zekerheid ben ik maar gaan onderduiken. Je weet het maar nooit met die agressieve Feyenoord hooligans.quote:
Tricole - Comito was wel heel matig qua niveau en trage stront, op zich wel spannend dat welquote:Op maandag 16 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Tricole tegen die ander was spannend en meer kun je er ook niet van verwachten, Hamster was leuk, Wattimena haalde een prima niveau. Loek was wel heel saai.
Ook geen affiesje waar ik naar uitkeek, dan vind ik een spannende pot prima.quote:Op maandag 16 december 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tricole - Comito was wel heel matig qua niveau en trage stront, op zich wel spannend dat wel
Wegens zijn kleuren of omdat ie er geen klote van kan?quote:Op maandag 16 december 2024 15:04 schreef Flitsbezorger het volgende:
Tricole doet mij aan Willem II denken.
Vanwege zijn naam vermoed ikquote:Op maandag 16 december 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wegens zijn kleuren of omdat ie er geen klote van kan?
Tricolore!quote:Op maandag 16 december 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tricoloresquote:Op maandag 16 december 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 16 december 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu schat je Wright wel hoog in.quote:Op maandag 16 december 2024 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plaisier moet een hoger niveautje aantikken de volgende ronde, Peter Wright kan op een goede dag gerust de 85 gemiddeld aantikken
Jij moet de mensheid wel heel erg haten.quote:Op maandag 16 december 2024 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat deze niet ook over de volledige lengte gaat.
Wesley zit nu in een FLOWquote:Op maandag 16 december 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Hoop wel dat het beter gaat tegen PIeteraight.
Ik gun de PDC-organisatie n schema dat in elkaar dondert.quote:Op maandag 16 december 2024 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij moet de mensheid wel heel erg haten.
Totaal niet.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Piederaajt een beetje geïmponeerd het afgelopen jaar?
Hoe lang was de langste middag/avondsessie ooit voor R1/2?quote:Op maandag 16 december 2024 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik gun de PDC-organisatie n schema dat in elkaar dondert.
Nee, ik ben ouder dan 12.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben jullie ook een Nintendo Switch OLED model?
Piederaait is vergeten dat hij darter isquote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn huisgenoot welquote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah hmm. Lekker danquote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Piederaait is vergeten dat hij darter is
Die kan er geen kut meer van.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Piederaajt kan er geen klote meer van.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nintendo is voor kinderen.quote:Op maandag 16 december 2024 15:10 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Piederaajt kan er geen klote meer van.
Ja wat is het nou?quote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan er geen kut meer van.
Goed om te zien dat hier brede concensus over is in dit warme badquote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Piederaajt kan er geen klote meer van.
Oei, dat is ernstiger dan ik dacht.quote:
En dan mis je nog twee lippenquote:Op maandag 16 december 2024 15:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Sommigen hebben een onderkin. Hij heeft een onderkin en een onderlip
Kan er geen cijfers van vinden helaasquote:Op maandag 16 december 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe lang was de langste middag/avondsessie ooit voor R1/2?
Hij zou zijn vieze haar toch laten staan zo lang hij een tourkaart had? Voor iedereen beter...quote:Op maandag 16 december 2024 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
Whitlock is nu officieel zijn toerkaart kwijt geleuf ik.
@skinny-010quote:Op maandag 16 december 2024 15:15 schreef wimderon het volgende:
Welke user uit het Feyenoord-topic zou Plaisier zijn?
@De_Pelquote:Op maandag 16 december 2024 15:15 schreef wimderon het volgende:
Welke user uit het Feyenoord-topic zou Plaisier zijn?
Ik moet het feestje ook verlaten om 16uquote:Op maandag 16 december 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nog 1 of 2 setjes afhankelijk van hoe lang dit festijn duurt.
Elke wedstrijd in de eerste en tweede ronde duren sowieso drie sets.quote:Op maandag 16 december 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nog 1 of 2 setjes afhankelijk van hoe lang dit festijn duurt.
Ja, maar een set kan wel snel of traag gaan natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2024 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Elke wedstrijd in de eerste en tweede ronde duren sowieso drie sets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |