Voor het WK heeft hij eerst Peter Pannenkoek opgegetenquote:Op maandag 16 december 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind hem aan de desk van Dit was het nieuws altijd wel leuk.
Dat wordt weer onderduiken!quote:Op maandag 16 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tim schrijft nu een artikel dat het WK Darts voetbalhooliganisme faciliteert
Hamster - Scheve pijl was wel aardigquote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben heerlijk op vakantie. Alleen maar strontpotten tot nu toe allen
Dacht dat stront-potten en poep-z0r wel lekker samen gingenquote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
4 Januari weer terug?quote:Op maandag 16 december 2024 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ik noemde laatst een Feyenoord-user hier op Fok! een lul, voor de zekerheid ben ik maar gaan onderduiken. Je weet het maar nooit met die agressieve Feyenoord hooligans.quote:
Tricole - Comito was wel heel matig qua niveau en trage stront, op zich wel spannend dat welquote:Op maandag 16 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Tricole tegen die ander was spannend en meer kun je er ook niet van verwachten, Hamster was leuk, Wattimena haalde een prima niveau. Loek was wel heel saai.
Ook geen affiesje waar ik naar uitkeek, dan vind ik een spannende pot prima.quote:Op maandag 16 december 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tricole - Comito was wel heel matig qua niveau en trage stront, op zich wel spannend dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |