SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: volgt
Nostradamus: volgt
Pick'em: volgt
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.![]()
GROEN GROEN.quote:Op zondag 15 december 2024 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Smerige schoorsteenrochel hoest Koert
Viaplay familiezenderquote:Op zondag 15 december 2024 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Smerige schoorsteenrochel hoest Koert
Niet heel lang meer vrees ik.quote:Op zondag 15 december 2024 23:16 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/gg5kx2
Kan dit?
Stukje hardwareversnelling mist.quote:Op zondag 15 december 2024 23:16 schreef wimderon het volgende:
Kan dit?
Stukje Eberhardquote:Op zondag 15 december 2024 23:16 schreef wimderon het volgende:
Kan dit?
Zeker geen 'godinnetje'quote:Op zondag 15 december 2024 23:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het begrip hondslelijk is hiervoor in het leven geroepen.
Kerel ernaast die gewoon z’n Juup blijft zuipenquote:
Appie gaat afkicken binnenkort. Dus geen gasolinas meer voor onze kale olijke vriend.quote:Op zondag 15 december 2024 23:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dacht eerst ff dat dit appie gasolina was
De kwaliteit van Tricole ookquote:Op zondag 15 december 2024 23:26 schreef Slobeend het volgende:
De kwaliteit van de stream zou hoger mogen @:viaplay
Leugenachtige lafbekquote:Op zondag 15 december 2024 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r post weer met een ander account: ‘ ‘
Iedereen is hier welkom behalve poepstrontquote:Op zondag 15 december 2024 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Pont du Avignonquote:Op zondag 15 december 2024 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suïcide watch voor Trikkel graag
Nou nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2024 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom behalve poepstront
Sow. Hier worden harde tikken uitgedeeld op de late avond.quote:Op zondag 15 december 2024 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom behalve poepstront
Eensquote:Op zondag 15 december 2024 23:26 schreef Slobeend het volgende:
De kwaliteit van de stream zou hoger mogen @:viaplay
Lorient staat eerste.quote:Op zondag 15 december 2024 23:29 schreef The_Undertone het volgende:
Trikkel al even slecht als Lorient
Nee Branco was een divisie hoger een goede speler.quote:Op zondag 15 december 2024 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja in een competitie waar Branco vdBoomen een goede speler was
Wie is nummer 6?quote:Op zondag 15 december 2024 23:29 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Sjoerd gaat er met gestrekt been in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:32 schreef Wotte het volgende:
Ik kijk ook snap er alleen niks van.Je zei het zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:32 schreef Wotte het volgende:
Ik kijk ook snap er alleen niks van.FlikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Lastig die dop opendraaien ookquote:Op zondag 15 december 2024 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Appie gaat afkicken binnenkort. Dus geen gasolinas meer voor onze kale olijke vriend.
Volgende keer een monitor omhoog laten komen voor hoofd van Klompgebit.quote:Op zondag 15 december 2024 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
De nieuwe studio-opstelling maakt het de staigiair erg lastig.
Krijg nog geld van jequote:Op zondag 15 december 2024 23:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kom je straks nog op de parkeerplek?
Ik wilde deze grap ook maken. Lastig vasthouden maar ik ben een fatsoenlijk mens.quote:Op zondag 15 december 2024 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lastig die dop opendraaien ook
Met z’n tanden. Zo zal hij ook met nieuwjaar lonten gaan aanstekenquote:Op zondag 15 december 2024 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lastig die dop opendraaien ook
We zijn vier wedstrijden onderwegquote:Op zondag 15 december 2024 23:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is maar een matig toernooi dit jaar.
Stukje brain rot.quote:Op zondag 15 december 2024 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat ie niet meedoet, anders was het een goed excuus geweest voor waarom hij had verlorenquote:
Ik doe nog 2 kantoordagen dit jaar. Dinsdag en donderdag.quote:Op zondag 15 december 2024 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zometeen mijn oogjes dicht doen en ik word wakker op kantoor.
En oké, misschien morgenquote:Op zondag 15 december 2024 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik doe nog 2 kantoordagen dit jaar. Dinsdag en donderdag.
Liever punatattoo Misaquote:Op zondag 15 december 2024 23:51 schreef wimderon het volgende:
#Announce Bas Muijs voor morgenmiddag.
Liever lieve jongen Hartman.quote:Op zondag 15 december 2024 23:51 schreef wimderon het volgende:
Dat potje van Wattimena was nog wel gevaarlijk. Bellmont gooide best aardig, maar Wattimena kon het net onder controle houden. Had ook makkelijk mis kunnen gaan als het net niet viel.quote:Op maandag 16 december 2024 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 leuk potje, een whitewash met flopniveau, dikke pad Wattimena met een degelijke overwinning en eenmaal pure stront.
Vooruit, een 7. En dat komt dan door 2.5 spelers met niveau en dat het komisch is om zo een whitewash te spelen.
Dat was wel jammer, al is het beter voor het toernooi dat die hobbit met z'n vieze pluisbaard naar huis werd gestuurd.quote:Op maandag 16 december 2024 08:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat potje van Wattimena was nog wel gevaarlijk. Bellmont gooide best aardig, maar Wattimena kon het net onder controle houden. Had ook makkelijk mis kunnen gaan als het net niet viel.
Leeft die nog?quote:Op zondag 15 december 2024 23:51 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk warmt het badwater in Alexandra Palace op de komende dagen.quote:Op zondag 15 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
9-0, joe
Slaap lekker vrienden, dit was geen beste start.
We gaan hele spectaculaire dagen tegemoet vrindenquote:Op maandag 16 december 2024 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk warmt het badwater in Alexandra Palace op de komende dagen.
2025 na dag 1 met 59 legs:quote:Friday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
6 - Kevin Doets 5-1 Stowe Buntz (R1)
10 - Cameron Menzies 4-0 Rusty-Jake Rodriguez (R1)
18 - Simon Whitlock 2-6 Paolo Nebrida (R1)
32 - Michael Smith 5-9 Doets (R2)
JAAAAAAA JUICHEN TOETERTJES JAAAAAAAquote:Sunday December 15 (1900 GMT)
5 - Thibault Tricole 3-2 Joe Comito (R1)
12 - Jermaine Wattimena 2-5 Stefan Bellmont (R1)
29 - Kim Huybrechts 10-7 Keane Barry (R1)
33 - Luke Humphries 2-2 Tricole (R2)
Een verschil maar ook negen legs minder gegooid.quote:Op maandag 16 december 2024 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
33 - 32, welgeteld één voor op schema.
Voornamelijk te danken aan de al uitgeschakelde KimH maar okee
quote:Thursday December 15 (1900 GMT)
5 - Mickey Mansell 3-2 Ben Robb (R1)
12 - Keane Barry 3-4 Grant Sampson (R1)
17 - Jermaine Wattimena 2-3 Nathan Rafferty (R1)
19 - Peter Wright 2-0 Mickey Mansell (R2)
What do we learn from this? Triples for show, doubles for dough.quote:Op maandag 16 december 2024 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Een verschil maar ook negen legs minder gegooid.
In voormalig recordjaar 2023 met 901 maximale scores waren er maar 19 op de openingsdag met 62 legs.
[..]
Heb je het nou alweer over pizza, vetnek?quote:Op maandag 16 december 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What do we learn from this? Triples for show, doubles for dough.
Losgeld: u krijgt 10.000 euro tóe,quote:Op maandag 16 december 2024 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden ze Marcel Maijer ook ontvoerd hebben?
Het was hier net zo onrustig als de huid van Bellmontquote:Op maandag 16 december 2024 09:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk warmt het badwater in Alexandra Palace op de komende dagen.
quote:Monday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
13:30
🇳🇱 Wesley Plaisier v Ryusei Azemoto (R1)
Luke Woodhouse v Lourence Ilagan (R1)
Alan Soutar v Kai Gotthardt (R1)
James Wade v Jermaine Wattimena 🇳🇱 (R2)
quote:Op maandag 16 december 2024 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dit inderdaad een half uur eerder dan vroegah?
Oh nou jaquote:
Neequote:Op maandag 16 december 2024 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
We begonnen toch altijd over vijf kwartier? Is dat nu anders dan?
Wattimena had weer een interview waar zelfs raketgeleerden geen wijs uit konden.quote:Op maandag 16 december 2024 12:53 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Die zelfverzekerde kop van hem
Hup nummerbord.
Dit is geil.quote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Broekje langzaam los aan het doen
Wegens Plaisier?quote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Vertel ons meer hieroverquote:Op maandag 16 december 2024 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Is Stijn al gesignaleerd?quote:Op maandag 16 december 2024 13:11 schreef Wereldgozer het volgende:
We hopen dat parasieten Woodhouse en Soutar er gelijk uitvliegen @:alaphilippe_
Lekker man, vakantie?quote:Op maandag 16 december 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Boys. Net 2 uurtjes gesport, nu lekker op het bankje.
Nee ik hoef maandag nooit te werken en probeer mijn schooldingen ook zoveel mogelijk erom heen te plannen.quote:
hardgelopen?quote:Op maandag 16 december 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Boys. Net 2 uurtjes gesport, nu lekker op het bankje.
180 meterquote:Op maandag 16 december 2024 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel buikomvang zouden deze twee samen hebben?
Bij hem helpt zelfs een Michael van Gerwentje niet meer. Heeft niet eens boventanden om een beugeltje aan vast te maken...quote:Op maandag 16 december 2024 13:41 schreef Kopiko het volgende:
Wesley's mondje is kennelijk al gesnoerd.
quote:Op maandag 16 december 2024 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel buikomvang zouden deze twee samen hebben?
Darts is PUUR.quote:Op maandag 16 december 2024 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch met dat gebit van veel van die dartsers tegenwoordig. Willie Borland, Andrew Gilding, nou dit weer. Man man hier kun je toch gewoon wat aan laten doen?
Vergeet de KAAK van MVG niet,quote:Op maandag 16 december 2024 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch met dat gebit van veel van die dartsers tegenwoordig. Willie Borland, Andrew Gilding, nou dit weer. Man man hier kun je toch gewoon wat aan laten doen?
quote:Op maandag 16 december 2024 13:43 schreef Doevelaer het volgende:
Wesley heeft echt de meest bijzondere mond ooit
Nou ja die heeft er al WEL wat aan laten doenquote:
Ik zou weer gaan slapen.quote:Op maandag 16 december 2024 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
De dag is vervelend begonnen. De mayo was op en kankworstsap over m’n handen geknoeid
De tafel zelf bedoel je?quote:Op maandag 16 december 2024 13:50 schreef Szura het volgende:
Deze man eet een rijsttafel in z’n eentje
Haha kankworstsapquote:Op maandag 16 december 2024 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
De dag is vervelend begonnen. De mayo was op en kankworstsap over m’n handen geknoeid
Landscape misschien netquote:Op maandag 16 december 2024 13:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Plaisier is ook niet bepaald een posterboy heh?
Ja anders haal je de ochtend soberzo niet.quote:
Ik zag mensen zingen in het publiek hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
NIemand kent dat nummer Wesley, zo krijg je het publiek niet mee
Neejoh, dit wordt gewoon winst.quote:Op maandag 16 december 2024 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfde hier. Gruwelijke fout.
Hoe zou Wesley eruit zien in een lachspiegel?quote:Op maandag 16 december 2024 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Mokerdik. Hoe kun je jezelf dan nog in de spiegel aankijken?
Met 3 spiegels naast elkaar moet het net passen.quote:Op maandag 16 december 2024 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Mokerdik. Hoe kun je jezelf dan nog in de spiegel aankijken?
normaal?quote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zou Wesley eruit zien in een lachspiegel?
Al besproken. Doei.quote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://www.thesun.co.uk/(...)ionship-pdc-dancers/
[ afbeelding ]
Allemaal minimaal 30 jaar oud?quote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Ook allemaal zo'n vies brits hoofd hequote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste leg van dit toernooi. Laten we het houden op een stroeve start.quote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeleken hiermee was Tricole - Comito een spektakelstuk.
Als uiterlijk wat boeide keken we geen darts.quote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Er moet nu eenmaal 1 dag de lul zijn, geen idee waarom woensdag.quote:Op maandag 16 december 2024 13:57 schreef Coelho het volgende:
Waarom is er woensdag geen middagprogramma? Komt me goed uit, maar daar zal het niet voor gedaan zijn
Alleen Abbi ontstijgt het gemiddelde ruim. De rest Britse meuk.quote:Op maandag 16 december 2024 13:56 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2024 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als uiterlijk wat boeide keken we geen darts.
Zeker, maat.quote:Op maandag 16 december 2024 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
HET IS ECHT GEZELLIG HIER JONGENS
Ik ookquote:Op maandag 16 december 2024 14:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Plaisier laten winnen van Wright...
Gezapig sfeertjequote:Op maandag 16 december 2024 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
HET IS ECHT GEZELLIG HIER JONGENS
Niet dat we wat missen maar goed.quote:Op maandag 16 december 2024 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
VIAPLAY aids reclame tijdens de wedstrijd. WTF IS DIT
Pipe en Dolan zijn hier nog jaloers op.quote:Op maandag 16 december 2024 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Azemoto is ook niet op de Azemotor.
Denk wel dat ze een bodycount van 50+ heeft.quote:Op maandag 16 december 2024 14:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan Lily Philips
Wright is ook brandhout natuurlijk maar dit is ook niet bestquote:Op maandag 16 december 2024 14:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Plaisier laten winnen van Wright...
Same. Whamageddon verloren op de dag na sinterklaas.quote:Op maandag 16 december 2024 14:04 schreef Zorro het volgende:
Ik ben gewhammied door AH.
Ik ben nu boos.
Is die aardappel van gisteren er ook weer? Met zijn 1000+ accounts?quote:
Ja tot zo ver snap ik het ook ja.quote:Op maandag 16 december 2024 14:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet vanzelf. Daar komt zaad aan te pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |