Make it quick.quote:Op zondag 15 december 2024 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Humphries van die Fransoos wint.
Gewoon een gevoel.
Paulina klinkt als iemand waarvan we foto's willen zienquote:Op zondag 15 december 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
Tsja Paulina.. Paulina is echt wel de mooiste verschijning waar ik de afgelopen halve eeuw bij in bed heb gelegen. Ze is echt een ontzettend lekker geil en lief godinnetje. Maar ik moet ook erkennen dat alle reviews hieronder een kern van waarheid hebben. Ik denk dat Paulina bij uitstek een meisje is voor jonge wandelende tostesteronbommen haar goddelijke caramelvla kleurige lichaampje knetterhard doggy ballsdeep klaar pompen en nog een heerlijk deepthroat cadeau krijgen. Maar ik ging er met een andere verwachting langs. Helemaal verliefd op haar prachtige echte borsten (waar ik helaas bijna niet aan mocht zitten) lekker missionaris over haar heen zodat ik haar borsten zou kunnen zien bewegen was er ook niet bij. Toen dacht ik anaal dan maar, als weergegeven op het profiel. No go. Aan het formaat van mijn willy zal het niet gelegen hebben. Maar ze is echt heel lief grappig en mooi meisje. En ze kan ook echt heerlijk pijpen. Maar we hadden duidelijk geen klik. En dat kan en mag natuurlijk ook gewoon
Sow Paulina.quote:Op zondag 15 december 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
Tsja Paulina.. Paulina is echt wel de mooiste verschijning waar ik de afgelopen halve eeuw bij in bed heb gelegen. Ze is echt een ontzettend lekker geil en lief godinnetje. Maar ik moet ook erkennen dat alle reviews hieronder een kern van waarheid hebben. Ik denk dat Paulina bij uitstek een meisje is voor jonge wandelende tostesteronbommen haar goddelijke caramelvla kleurige lichaampje knetterhard doggy ballsdeep klaar pompen en nog een heerlijk deepthroat cadeau krijgen. Maar ik ging er met een andere verwachting langs. Helemaal verliefd op haar prachtige echte borsten (waar ik helaas bijna niet aan mocht zitten) lekker missionaris over haar heen zodat ik haar borsten zou kunnen zien bewegen was er ook niet bij. Toen dacht ik anaal dan maar, als weergegeven op het profiel. No go. Aan het formaat van mijn willy zal het niet gelegen hebben. Maar ze is echt heel lief grappig en mooi meisje. En ze kan ook echt heerlijk pijpen. Maar we hadden duidelijk geen klik. En dat kan en mag natuurlijk ook gewoon
https://www.kinky.nl/advertenties/5846610-paulinaquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Paulina klinkt als iemand waarvan we foto's willen zien
Dat mag.quote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Na een jaartje of 10 , 12 is Klompvoet hersendood of in een graf.
Paulina reageertquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Meest slechte sex ooit. Bij binnenkort kreeg ik het gevoel dat ze niet de dame was van de foto's. Een paar foto's zijn wel van haar en andere niet. Deze dame was tijdens de afspraak alleen meer bezig op haar telefoon. Het pijpen leek ook helemaal niet op pijpen, ze stopte continu om weer even op haar telefoon te kijken. Totaal geen passie of Zuid-Amerikaans temperament. Zoenen of aan haar billen zitten liet ze niet toe, laat staan om haar te verwennen. Afspraken kam ze ook niet na, de 30 min maakte ze niet vol maar wilde die wel betaald krijgen. Deze dame is echt waardeloos en totaal ongeschikt voor dit vak. Mijn advies, ga maar een ander en Paulina, zoek ander werk.
Nee, dit valt toch tegenquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.kinky.nl/advertenties/5846610-paulina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |