SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: volgt
Nostradamus: volgt
Pick'em: volgt
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
What can change the nature of a man?
Jaquote:Op zondag 15 december 2024 22:16 schreef Doevelaer het volgende:
Koert met zichtbare adidas is afgevinkt neem ik aan?
Bestaat twitter nog, jeetje.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 22:16 schreef Doevelaer het volgende:
Lapo gemist, het WK is weer begonnen
Kan me niet herinneren van 'vroeger' dat ik dat zo lang gedragen heb.quote:
OK boomerquote:Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, Scorpions nog live-gezien op Graspop dit jaar. Ging lekker los op dit nummer.
Vorig jaar WK speelde hij al met beugel toch?quote:Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die hebben ze dit jaar toch nog z’n kaak gebroken?
Heul lang.quote:
Ik had heel veel drank op.quote:
Iceteaquote:Op zondag 15 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Over drank gesproken, wat drinken jullie?
Spa roodquote:Op zondag 15 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dubbeldrank mangopassiequote:Op zondag 15 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Net een lekker koffietje op en water.quote:Op zondag 15 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Een 0.0 weizenquote:Op zondag 15 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ja ik ook nu. Had eerst een Brand Winter Bock maar nja. Meh.quote:
Zjak = Stijnquote:Op zondag 15 december 2024 22:21 schreef Szura het volgende:
Zjak kraakt Barry af, die hij een jaar of drie compleet hypete
Paulaner Speziquote:Op zondag 15 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is een uitstekend idee. Ik trek er ook een openquote:Op zondag 15 december 2024 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik drink een Tripel Karmeliet.
@:alopio
Daar heeft Dylan nog een liedje over.quote:Op zondag 15 december 2024 22:24 schreef The_Undertone het volgende:
The Hurricane heeft er wel zin in
Poah, volgende maand wintersport in Oostenrijkquote:
Z'n pijlen waaien wel naast de dubbelquote:Op zondag 15 december 2024 22:24 schreef The_Undertone het volgende:
Sinds Duitsland.quote:Op zondag 15 december 2024 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet een biermerk aan cola + fanta mix
quote:Op zondag 15 december 2024 22:24 schreef Zipportal het volgende:
En FatVinnie hangt verrot naar voren.
De inwoners van Mayotte vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 15 december 2024 22:24 schreef The_Undertone het volgende:
Sinds de jaren 70 doen Duitse brouwerijen dit!quote:Op zondag 15 december 2024 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet een biermerk aan cola + fanta mix
Geen puddingleg helaas.quote:
Hij laadde zich op voor de letter P, ik had de bingo er al bijquote:
Je kijkt je ogen uit in Duitse supermarkten.quote:Op zondag 15 december 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sinds de jaren 70 doen Duitse brouwerijen dit!
Mislukte Malegasiërsquote:Op zondag 15 december 2024 22:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De inwoners van Mayotte vinden dit niet leuk.
quote:Op zondag 15 december 2024 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BraekselGod is terug. @:wimderon
AH prikkelsquote:Op zondag 15 december 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Autistenuur bij de Albert Heijn?
Dit zou de norm moeten zijn.quote:
Zolderkamerautist gespotquote:Op zondag 15 december 2024 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit zou de norm moeten zijn.
quote:Op zondag 15 december 2024 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er tegenwoordig uit met AI? #dtv
quote:Madonna onder vuur door met AI gefabriceerde beelden met “handtastelijke” paus Franciscus
Paus Franciscus die wel heel erg in haar persoonlijke ruimte komt en zelfs handtastelijk is. Popster Madonna veroorzaakt opnieuw controverse door met behulp van AI gefabriceerde beelden van haar en het hoofd van de Katholieke Kerk.
Madonna onder vuur door met AI gefabriceerde beelden met “handtastelijke” paus Franciscus
Paus Franciscus die wel heel erg in haar persoonlijke ruimte komt en zelfs handtastelijk is. Popster Madonna veroorzaakt opnieuw controverse door met behulp van AI gefabriceerde beelden van haar en het hoofd van de Katholieke Kerk.
De 66-jarige Amerikaanse zangeres deelde via Instagram Stories twee beelden van haar en paus Franciscus. Op het ene beeld lijken de twee in een onwennige knuffel verstrikt te zijn, op het andere beeld lijkt de paus Madonna - die een uitdagend korset draagt - te willen kussen terwijl hij haar zij vast heeft. “Zo gaan we dus het weekend in...”, schreef Madonna bij de ene foto. “Voelt goed om gezien te worden”, staat te lezen bij de andere.
Vast en zeker ja. Kinderen om het weekend een dag genotquote:Op zondag 15 december 2024 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Kleerhont die zijn gezin verwaarloosd zal vast wel weer aanschuiven.
Heeft ze eindelijk weer iets gevonden waarmee ze aandacht krijgt?quote:
Wat kan ze hockeyen he die meidquote:Op zondag 15 december 2024 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ze eindelijk weer iets gevonden waarmee ze aandacht krijgt?
Ik zal dit nooit weten.quote:
JAAAAAAAAAAAAquote:
Louter. Sam mooie roverquote:Op zondag 15 december 2024 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Sam is woest. Ziet liever Bartje Nolles.
Stukje radicalisering.quote:Op zondag 15 december 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vlasbaardje van Barry kan niet
Stop 'beard'shaming!quote:Op zondag 15 december 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vlasbaardje van Barry kan niet
Announce Marcel Maijer.quote:Op zondag 15 december 2024 22:38 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Sam is woest. Ziet liever Bartje Nolles.
Bewieroken setsysteem?quote:Op zondag 15 december 2024 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is dit een bingo voor het nette setje van Van Gerwen?
Ach, nog niet zo erg als Sinterklaas. Ik heb nog trauma's van 8 uur dezelfde sinterklaasliedjes achter elkaar tijdens het vakkenvullen.quote:Op zondag 15 december 2024 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is kerst toch een kut iets. Na nog geen drie uur al bloedirritant die kerstreclames.
Oh ja, dat was ook heel irritant inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2024 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, nog niet zo erg als Sinterklaas. Ik heb nog trauma's van 8 uur dezelfde sinterklaasliedjes achter elkaar tijdens het vakkenvullen.
Ik ging de eerste dag na sinterklaas al af met Whamageddon dankzij de Allerhande reclamequote:Op zondag 15 december 2024 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is kerst toch een kut iets. Na nog geen drie uur al bloedirritant die kerstreclames.
Herhalingsgevaarquote:Op zondag 15 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
@:de_boswachter ga eens een review maken
https://www.kinky.nl/advertenties/9141053-maya
Helaas heeft deze sekswerker reviews uit staan.quote:Op zondag 15 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Vinnie is sowieso de bottomquote:Op zondag 15 december 2024 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word helemaal ongemakkelijk van dat smerige gedoe tussen vGerwen en vdVoort
Ja jullie vinden elkaar aardig, maar je hoeft het niet continu in onze gezichten te wrijven. Doe gewoon normaal.
Kinky premium nemen. @3rr0rquote:Op zondag 15 december 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Helaas heeft deze sekswerker reviews uit staan.
Vanwege privacy overwegingen hebben sekswerkers de mogelijkheid om reviews aan of uit te zetten. Je kan echter wel een review schrijven. Dit geeft ons goed inzicht over de sekswerker. Mocht de sekswerker alsnog reviews aanzetten wordt jouw review getoond.
Sow das een hele goeiequote:Op zondag 15 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Zit jij nog vaker op sekssites dan bowaquote:Op zondag 15 december 2024 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Helaas heeft deze sekswerker reviews uit staan.
Vanwege privacy overwegingen hebben sekswerkers de mogelijkheid om reviews aan of uit te zetten. Je kan echter wel een review schrijven. Dit geeft ons goed inzicht over de sekswerker. Mocht de sekswerker alsnog reviews aanzetten wordt jouw review getoond.
Werk jij op zondagquote:Op zondag 15 december 2024 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog trauma's van 8 uur dezelfde sinterklaasliedjes achter elkaar tijdens het vakkenvullen.
Was foto’s aan het scrollen en ze ziet er niet overal hetzelfde uit. Denk nep. Zal wel een Maroc achter zitten @Zipportalquote:
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zondag 15 december 2024 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit jij nog vaker op sekssites dan bowa
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Smokey bacon waarschijnlijk.quote:
Is Viaplay ook te porren voor de huiskamerfoto's? TL verlichting en tegeltjes in de woonkamer genot. Tapijt in de keuken. GNEOT.quote:
quote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Yannick in shamblesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GNEOTquote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is Viaplay ook te porren voor de huiskamerfoto's? TL verlichting en tegeltjes in de woonkamer genot. Tapijt in de keuken. GNEOT.
Vorig jaar één keer een matige contest gehad op met een matige oogst.quote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is Viaplay ook te porren voor de huiskamerfoto's? TL verlichting en tegeltjes in de woonkamer genot. Tapijt in de keuken. GNEOT.
Op de brommer?quote:Op zondag 15 december 2024 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Net als mijn Manuela opmerking in het Manuela Kemp topic
SAD.quote:Op zondag 15 december 2024 22:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorig jaar één keer een matige contest gehad op met een matige oogst.
Dartsanalist Erik Clarysquote:Als Kim die eerste ronde kan winnen, zou hij zichzelf wel eens kunnen lanceren. Het zou me niet verbazen als hij de verrassing van het toernooi wordt.
Slaapzaal in Altrecht.quote:Op zondag 15 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
@Poepz0r schittert door afwezigheid
Hoi meisjequote:Op zondag 15 december 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat zo'n leuke rubriek. @viaplayquote:Op zondag 15 december 2024 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barry mijn scorito captain. Genot.quote:Op zondag 15 december 2024 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is onbegrijpelijk hoe Keane Barry het hele jaar niets laat zien, en dan dit weer op de mat legt.
Beunhaas die het alleen kan als de druk niet bij hem ligt.
Make it quick.quote:Op zondag 15 december 2024 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Humphries van die Fransoos wint.
Gewoon een gevoel.
Paulina klinkt als iemand waarvan we foto's willen zienquote:Op zondag 15 december 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
Tsja Paulina.. Paulina is echt wel de mooiste verschijning waar ik de afgelopen halve eeuw bij in bed heb gelegen. Ze is echt een ontzettend lekker geil en lief godinnetje. Maar ik moet ook erkennen dat alle reviews hieronder een kern van waarheid hebben. Ik denk dat Paulina bij uitstek een meisje is voor jonge wandelende tostesteronbommen haar goddelijke caramelvla kleurige lichaampje knetterhard doggy ballsdeep klaar pompen en nog een heerlijk deepthroat cadeau krijgen. Maar ik ging er met een andere verwachting langs. Helemaal verliefd op haar prachtige echte borsten (waar ik helaas bijna niet aan mocht zitten) lekker missionaris over haar heen zodat ik haar borsten zou kunnen zien bewegen was er ook niet bij. Toen dacht ik anaal dan maar, als weergegeven op het profiel. No go. Aan het formaat van mijn willy zal het niet gelegen hebben. Maar ze is echt heel lief grappig en mooi meisje. En ze kan ook echt heerlijk pijpen. Maar we hadden duidelijk geen klik. En dat kan en mag natuurlijk ook gewoon
Sow Paulina.quote:Op zondag 15 december 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
Tsja Paulina.. Paulina is echt wel de mooiste verschijning waar ik de afgelopen halve eeuw bij in bed heb gelegen. Ze is echt een ontzettend lekker geil en lief godinnetje. Maar ik moet ook erkennen dat alle reviews hieronder een kern van waarheid hebben. Ik denk dat Paulina bij uitstek een meisje is voor jonge wandelende tostesteronbommen haar goddelijke caramelvla kleurige lichaampje knetterhard doggy ballsdeep klaar pompen en nog een heerlijk deepthroat cadeau krijgen. Maar ik ging er met een andere verwachting langs. Helemaal verliefd op haar prachtige echte borsten (waar ik helaas bijna niet aan mocht zitten) lekker missionaris over haar heen zodat ik haar borsten zou kunnen zien bewegen was er ook niet bij. Toen dacht ik anaal dan maar, als weergegeven op het profiel. No go. Aan het formaat van mijn willy zal het niet gelegen hebben. Maar ze is echt heel lief grappig en mooi meisje. En ze kan ook echt heerlijk pijpen. Maar we hadden duidelijk geen klik. En dat kan en mag natuurlijk ook gewoon
https://www.kinky.nl/advertenties/5846610-paulinaquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Paulina klinkt als iemand waarvan we foto's willen zien
Dat mag.quote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Na een jaartje of 10 , 12 is Klompvoet hersendood of in een graf.
Paulina reageertquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
Meest slechte sex ooit. Bij binnenkort kreeg ik het gevoel dat ze niet de dame was van de foto's. Een paar foto's zijn wel van haar en andere niet. Deze dame was tijdens de afspraak alleen meer bezig op haar telefoon. Het pijpen leek ook helemaal niet op pijpen, ze stopte continu om weer even op haar telefoon te kijken. Totaal geen passie of Zuid-Amerikaans temperament. Zoenen of aan haar billen zitten liet ze niet toe, laat staan om haar te verwennen. Afspraken kam ze ook niet na, de 30 min maakte ze niet vol maar wilde die wel betaald krijgen. Deze dame is echt waardeloos en totaal ongeschikt voor dit vak. Mijn advies, ga maar een ander en Paulina, zoek ander werk.
Nee, dit valt toch tegenquote:Op zondag 15 december 2024 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.kinky.nl/advertenties/5846610-paulina
quote:Op zondag 15 december 2024 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die jaagt 'm nog even door het vuistje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |