Neequote:Op maandag 16 december 2024 14:13 schreef Mansjester het volgende:
Wordt het hele WK gewoon uitgezonden op open kanaal van Viaplay?
Alleen de avondwedstrijden en tot de kerstquote:Op maandag 16 december 2024 14:13 schreef Mansjester het volgende:
Wordt het hele WK gewoon uitgezonden op open kanaal van Viaplay?
Van die types die heel demonstratief van X afgaan en dan naar Blueskye gaan want daar is het wél een circlejerk, eng eng eng.quote:
Die pallets stapelen niet uit zichzelf op.quote:Op maandag 16 december 2024 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
@:zipportal ontbreekt opzichtig
Je gaat toch ook niet naar de hoeren om te communiceren lijkt mij.quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Begin van de avond afspraak gemaakt, ging best snel. Eenmaal aangekomen moest ik 60 min wachten, omdat de vorige klant had verlengd. De dame vond het wel vervelend. Qua communicatie is het slecht. Ze spreek bijna geen engels. Eenmaal begonnen was het prima. Ze ziet er mooi uit en heeft een heel lekker lichaam. Wel heeft ze haar lippen opgespoten, is goed te voelen tijdens zoenen. Alles is verder schoon en verzorgd. Weet niet of ik er nog een keer naar toe ga.
Waarom ga je een uur op een andere vadslap wachten @:de_boswachter?
Gewoon geen social media.quote:Op maandag 16 december 2024 14:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verkoop je ziel maar aan totaalwappie Musk!
Maar dit is geen warm bad onderwerp.
Nieuwe lading paperclips gearriveerd.quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die pallets stapelen niet uit zichzelf op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |