Waarom betrek je mij hierin?quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Begin van de avond afspraak gemaakt, ging best snel. Eenmaal aangekomen moest ik 60 min wachten, omdat de vorige klant had verlengd. De dame vond het wel vervelend. Qua communicatie is het slecht. Ze spreek bijna geen engels. Eenmaal begonnen was het prima. Ze ziet er mooi uit en heeft een heel lekker lichaam. Wel heeft ze haar lippen opgespoten, is goed te voelen tijdens zoenen. Alles is verder schoon en verzorgd. Weet niet of ik er nog een keer naar toe ga.
Waarom ga je een uur op een andere vadslap wachten @:de_boswachter?
Dus je mag je tong in een bek steken waar een andere kerel 1 minuut daarvoor met zn lul heeft gezeten?quote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Begin van de avond afspraak gemaakt, ging best snel. Eenmaal aangekomen moest ik 60 min wachten, omdat de vorige klant had verlengd. De dame vond het wel vervelend. Qua communicatie is het slecht. Ze spreek bijna geen engels. Eenmaal begonnen was het prima. Ze ziet er mooi uit en heeft een heel lekker lichaam. Wel heeft ze haar lippen opgespoten, is goed te voelen tijdens zoenen. Alles is verder schoon en verzorgd. Weet niet of ik er nog een keer naar toe ga.
Wij sturen ieder jaar een paar jongens langs de hoeren voor een goed gesprek hoorquote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet naar de hoeren om te communiceren lijkt mij.
Zou meepijpen net zo slecht voor je zijn als meeroken?quote:Op maandag 16 december 2024 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je mag je tong in een bek steken waar een andere kerel 1 minuut daarvoor met zn lul heeft gezeten?
Hoeveel voetstappen gaf deze reviewer nou uiteindelijkquote:Op maandag 16 december 2024 14:15 schreef Szura het volgende:
Aids of longkanker, wat heb je liever?quote:Op maandag 16 december 2024 14:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou meepijpen net zo slecht voor je zijn als meeroken?
Longaidsquote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids of longkanker, wat heb je liever?
Longkanker, ik heb liever niet dat ze denken dat ik homo of neger heb.quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aids of longkanker, wat heb je liever?
3,8 op 5quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hoeveel voetstappen gaf deze reviewer nou uiteindelijk
sowquote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Longkanker, ik heb liever niet dat ze denken dat ik homo of neger heb.
Ik mag hier niet om lachen van mezelf. Af.quote:Op maandag 16 december 2024 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Longkanker, ik heb liever niet dat ze denken dat ik homo of neger heb.
quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smerig dik!
Ik heb me vanmorgen gewogen en doe dat na de finale weer….. vorig jaar had ik er kilo of 5 aanplakken.
Hij kan beter in zn buik gaan zitten als ie riant wil wonenquote:
Best veel hebben Wes daarom koos ik Houthuis.quote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat mis voor mijn pick'em
Verstevigen die handelquote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley op weg naar de Brienenoordbrug.
Mijn 3-2 in het voorspelspel zie ik nog wel tot de mogelijkheden behoren.quote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat mis voor mijn pick'em
Ik wens geen terreur in mijn stad jaquote:Op maandag 16 december 2024 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley op weg naar de Brienenoordbrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |