Ja maar Jynx is echt van een andere ordequote:Op maandag 16 december 2024 14:28 schreef Evangelion het volgende:
Wesley moet oppassen want Japanners hebben ervaring met grotesque monsters verslaan
Godzilla, Snorlax, Buu, ...
quote:Op maandag 16 december 2024 14:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Man bijt hond belt bij u aan en vraagt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou u een prostituee beffen?Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Heeft hij helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op maandag 16 december 2024 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ron zit hem gewoon uit te lachen, dieper kun je niet zinken
Ron is een patient.quote:Op maandag 16 december 2024 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ron zit hem gewoon uit te lachen, dieper kun je niet zinken
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 16 december 2024 14:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar Jynx is echt van een andere orde
Zal wel over Feyenoord zijn gegaan. Die fans zijn over het algemeen genomen wel hoerenlopers.quote:Op maandag 16 december 2024 14:27 schreef Szura het volgende:
Op zich een mooie slanke dame. Afspraak maken bij Lovely Prive gaat ook altijd wel soepel, zo ook deze keer.
De date vond ik niet geweldig. Het was niet slecht, maar ook niet echt goed. Zelf geniet ik er van als ik even het gevoel heb dat ik met een verliefd vriendinnetje bezig ben, maar bij Olivia had ik duidelijk het gevoel dat ze aan het werk was. Na afloop ontstond er nog een gesprekje over voetbal en toen werd ze een stuk enthousiaster, maar ja, praten over voetbal daar kom ik niet voor.....
Dus geen tweede bezoek van mij in elk geval.
Die zijn het wel gewend om geld te betalen en daarna genaaid te wordenquote:Op maandag 16 december 2024 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel over Feyenoord zijn gegaan. Die fans zijn over het algemeen genomen wel hoerenlopers.
Die kun je gewoon melkenquote:Op maandag 16 december 2024 14:34 schreef Kopiko het volgende:
Stukje ladyboy @:de_boswachter
Bekijk deze YouTube-video
Daar gaat Mr Beanquote:Op maandag 16 december 2024 14:35 schreef Coelho het volgende:
In dit tempo moeten ze de avondsessie gaan uitstellen
Die is wel vrij verwijfd jaquote:Op maandag 16 december 2024 14:34 schreef Kopiko het volgende:
Stukje ladyboy @:de_boswachter
Bekijk deze YouTube-video
Banen genoeg hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zou Wesley willen adviseren zijn baantje in de supermarkt nog niet op te geven voor darts.
Wat ga jij eten met de kerst?quote:Op maandag 16 december 2024 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een strontpot. Na de kerst maar weer proberen?
Dan denken ze dat er ergens weer een deur open staat te tochtenquote:Op maandag 16 december 2024 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
Weslie moet gewoon een dikke ruft op het podium laten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |