abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215905573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar mocht je niet je eigen plan trekken?
Gaat niet op een hindernisparcours dat ik niet ken, helaas.
pi_215905790
quote:
2s.gif Op woensdag 18 december 2024 07:49 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo.

Vandaag Grote Kerstborrel op locatie met 8 foodcorners en dan nog 4 losse buffetten. Ik verwacht de zaak he-le-maal leeg, er is 10 man aan het werk en ik ben weer de laatste die weg gaat (met die 4 losse buffetten) dus ik mag het met de restjes servies en opschepbestek doen. Dus, hele dag in de keuken, paar keer bus inpakken en rijden, even puinruimen op de Grote Kerstborrel en dan met de fiets door naar de stad voor een borrel waar ik voor uitgenodigd ben. Paar drankjes en dan naar huis, maar moet wel even m'n gezicht laten zien I guess.

For now: nog 10 Hele Hectische Hefitge dagen.
Succes en blijven lachen.
Wij tellen mee.
Nog 10 H H H dus ~:) >:O 🎄
pi_215905803
Hier gebruik ik de "volgend jaar ben je de eerste" vibe in al mijn projecten om (lang koffie te drinken in bed en) me voor te bereiden op de week schoonfamilie die er aan komt *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215905829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Gaat niet op een hindernisparcours dat ik niet ken, helaas.
Ah duidelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_215906401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier gebruik ik de "volgend jaar ben je de eerste" vibe in al mijn projecten om (lang koffie te drinken in bed en) me voor te bereiden op de week schoonfamilie die er aan komt *O*
Oh ja schoonfamilie. Het jaarlijkse 'maar je doet ons tekort en je houdt zeker meer van anderen'-feestje is al weer begonnen 8)7

Jij pakt het duidelijk handiger aan, wij moeten allemaal nog werken tot vrijdag laat dus dan weten we in ieder geval zeker dat we oververmoeid hieraan beginnen :') alleen de oudste is vroeg vrij en die is inmiddels ook inzetbaar voor klusjes dus die mag mooi een bestelling gaan ophalen bij de boerderijwinkel en zijn tas inpakken enzo ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215906456
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja schoonfamilie. Het jaarlijkse 'maar je doet ons tekort en je houdt zeker meer van anderen'-feestje is al weer begonnen 8)7

Jij pakt het duidelijk handiger aan, wij moeten allemaal nog werken tot vrijdag laat dus dan weten we in ieder geval zeker dat we oververmoeid hieraan beginnen :') alleen de oudste is vroeg vrij en die is inmiddels ook inzetbaar voor klusjes dus die mag mooi een bestelling gaan ophalen bij de boerderijwinkel en zijn tas inpakken enzo ^O^
Het zijn meer de mensen om mij heen. Ik ben gewoon aan het werk, maar er is niet echt iets te doen, anders dan saaie klusjes die ook ooit wel moeten en die ik natuurlijk gewoon zou moeten doen :')

Gelukkig zijn alle betrokken families hier superrelaxed en niemand zeikt. Kerst is wmb voor de man om in te vullen omdat dat een makkelijke manier is om al zn engelse familie in 1x te zien O+

Alle nederlandse fam vindt verder alles prima O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_215906490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Het zijn meer de mensen om mij heen. Ik ben gewoon aan het werk, maar er is niet echt iets te doen, anders dan saaie klusjes die ook ooit wel moeten en die ik natuurlijk gewoon zou moeten doen :')

Gelukkig zijn alle betrokken families hier superrelaxed en niemand zeikt. Kerst is wmb voor de man om in te vullen omdat dat een makkelijke manier is om al zn engelse familie in 1x te zien O+

Alle nederlandse fam vindt verder alles prima O+
Dat scheelt, relaxte familie :Y Ik laat het invullen van de (pre) kerstdagen ook altijd aan haar over maar gescheiden ouders blijken ook 30 jaar na dato gedoe geven :')
pi_215906505
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat scheelt, relaxte familie :Y Ik laat het invullen van de (pre) kerstdagen ook altijd aan haar over maar gescheiden ouders blijken ook 30 jaar na dato gedoe geven :')
Klinkt als een goed recept voor een huisje met je gezin O+
pi_215906690
Ik heb een sausje voor bij een (kerst)voorgerecht, ik kan alleen het voorgerecht zelf niet bedacht krijgen, wie van jullie kan me helpen aan een match?

Normaal zou ik zeggen, een stevige witvis (tongrolletjes) of coquilles maar er zitten wat non-viseters bij, zucht.

50 gr gedroogde porcini (plus het welwater)
25 g ongezouten roomboter
1 sjalotje
1 teentje knoflook
200 gr cantharellen
70 ml witte wijn
250 ml slagroom
1 takje tijm
1 laurierblaadje
30 ml Noily Pratt
pi_215906756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een sausje voor bij een (kerst)voorgerecht, ik kan alleen het voorgerecht zelf niet bedacht krijgen, wie van jullie kan me helpen aan een match?

Normaal zou ik zeggen, een stevige witvis (tongrolletjes) of coquilles maar er zitten wat non-viseters bij, zucht.

1 sjalotje
1 teentje knoflook
200 gr cantharellen
70 ml witte wijn
250 ml slagroom
1 takje tijm
1 laurierblaadje
30 ml Noily Pratt
En dit is dus een sausje voor mensen die geen vis bij het voorgerecht eten? Of begrijp ik het verkeerd? Eten die wel vlees?
pi_215906776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef Blues het volgende:

[..]
En dit is dus een sausje voor mensen die geen vis bij het voorgerecht eten? Of begrijp ik het verkeerd?
Ja precies, wil eigenlijk vasthouden aan dat sausje maar waar past het sausje bij?
pi_215906780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:07 schreef Blues het volgende:

[..]
En dit is dus een sausje voor mensen die geen vis bij het voorgerecht eten? Of begrijp ik het verkeerd? Eten die wel vlees?
Jawel, wel vlees.
pi_215906796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Klinkt als een goed recept voor een huisje met je gezin O+
De schoonfamilie woont gek genoeg in een gebied wat volkomen huisjesloos is :+ Maar we hebben nu een prima hotel met een soort appartement erin, in ieder geval twee gescheiden slaapvertrekken en een soort basic keukengebeuren. Ik heb al vanaf dag 1 geweigerd om bij familie te gaan slapen, geef ons maar lekker een hotel O+
pi_215906797
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jawel, wel vlees.
Dunne filetlapjes
pi_215906808
quote:

1 sjalotje
1 teentje knoflook
200 gr cantharellen
70 ml witte wijn
250 ml slagroom
1 takje tijm
1 laurierblaadje
30 ml Noily Pratt
Je bent van harte welkom maar ik denk dat deze vraag ook heel goed past in het kerstdiner-topic, daar zitten vast nog meer mensen met input :Y
pi_215906818
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Dunne filetlapjes
Varken- of kalfsvlees in reepjes snijden en dan heel kort aanbakken?
pi_215906821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De schoonfamilie woont gek genoeg in een gebied wat volkomen huisjesloos is :+ Maar we hebben nu een prima hotel met een soort appartement erin, in ieder geval twee gescheiden slaapvertrekken en een soort basic keukengebeuren. Ik heb al vanaf dag 1 geweigerd om bij familie te gaan slapen, geef ons maar lekker een hotel O+
Oeh slim!

Wij slapen doorgaans bij familie, wat vaak gedoe is, maar ook wel gewoon gezellige chaos.

Dit jaar voor het eerst deels hotel. Ik ben benieuwd...
pi_215906825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je bent van harte welkom maar ik denk dat deze vraag ook heel goed past in het kerstdiner-topic, daar zitten vast nog meer mensen met input :Y
Kon die niet zo snel vinden.
pi_215906827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:

Varken- of kalfsvlees in reepjes snijden en dan heel kort aanbakken?
Ja bijvoorbeeld of als carpaccio laten snijden.
pi_215906833
quote:
11s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kon die niet zo snel vinden.
Heb 'm gelinkt in mijn post inmiddels :)
pi_215906841
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Heb 'm gelinkt in mijn post inmiddels :)
Dankjewel.
pi_215906854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oeh slim!

Wij slapen doorgaans bij familie, wat vaak gedoe is, maar ook wel gewoon gezellige chaos.

Dit jaar voor het eerst deels hotel. Ik ben benieuwd...
Ik heb het wel ook nodig om ook ruimte voor mezelf te hebben, maar dat is ook omdat mijn schoonouders niet zo tegen chaos kunnen en mijn kinderen dat nou eenmaal inherent met zich meedragen :+ En we een heel ander ritme hebben en er gerookt wordt en de huizen te klein zijn.

Ben ook benieuwd hoe het je bevalt. Het wordt wat vakantie-achtiger met hotel, dat vind ik altijd wel gezellig
pi_215906859
quote:

1 sjalotje
1 teentje knoflook
200 gr cantharellen
70 ml witte wijn
250 ml slagroom
1 takje tijm
1 laurierblaadje
30 ml Noily Pratt
Ik zou voor diverse winterse groenten gaan, zoals pastinaak, pompoen of spruitjes. Beetje hazelnoten voor de crunch en erwtenscheuten ofzo voor de frisheid en kleur.
Spoilers!
pi_215906876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou voor diverse winterse groenten gaan, zoals pastinaak, pompoen of spruitjes. Beetje hazelnoten voor de crunch en erwtenscheuten ofzo voor de frisheid en kleur.
Jij hebt vast een lezing van Ottolenghi bijgewoond :D

Lekkere suggestie!
pi_215906905
quote:

[..]
Kan eigenlijk ook prima ja met knapperige groenten, of wellicht pistachenoten als crunch.

Erwtenscheuten trouwens, dat is een nieuwe voor me?
pi_215906960
quote:

[..]
Ook lekker :9
pi_215906993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kan eigenlijk ook prima ja met knapperige groenten, of wellicht pistachenoten als crunch.

Erwtenscheuten trouwens, dat is een nieuwe voor me?
Pistache kan ook ja. Wel goed roosteren van te voren en pas op het laatst toevoegen want ze worden snel soggy en dat is zonde.

Erwtenscheuten zijn de bovenste 10cm van een erwtenplant. Is heel smaakvol. Ze mieteren het tegenwoordig overal overheen in restaurants maar niet ten onrechte want het is dus gewoon lekker spul. Echt niet iets dat lastige eters niet lusten. Ik heb alleen geen idee waar je ze koopt ;) Sowieso wel bij de Sligro enzo maar daar moet je maar net komen.
Spoilers!
pi_215907012
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Pistache kan ook ja. Wel goed roosteren van te voren en pas op het laatst toevoegen want ze worden snel soggy en dat is zonde.

Erwtenscheuten zijn de bovenste 10cm van een erwtenplant. Is heel smaakvol. Ze mieteren het tegenwoordig overal overheen in restaurants maar niet ten onrechte want het is dus gewoon lekker spul. Echt niet iets dat lastige eters niet lusten. Ik heb alleen geen idee waar je ze koopt ;) Sowieso wel bij de Sligro enzo maar daar moet je maar net komen.
Ja Sligro zal ze inderdaad hebben, ik lees dat ze ook makkelijk zelf te zaaien zijn maar dat is nu net iets te laat :P

Zit ineens ook te denken aan waterkastanjes erbij, als ik voor de groenten ga.
pi_215907014
Goedemorgen :W

Na 2 lange Eftelingdagen staat vandaag niets doen op de planning.

Verder is de kerstplanning bij schoonfamilie eindelijk bekend. Na de ruzie eerder dit jaar is besloten om het in 2 delen te vieren, wel zo slim :+ En aangezien kerst al zo druk is vieren wij het dan wat later.
  woensdag 18 december 2024 @ 12:41:56 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215907588
Dit gebeurt jullie ook TOCH?
Al 3 weken lang nergens een schaar te vinden..
Dan koop je 3 scharen en vind er vervolgens 2 weer ergens in je huis }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215907706
Ja, scharen wonen samen met je andere sok en handschoen en het dekseltje van dat ene doosje op een plaats heeeeeel ver weg en ze komen altijd op bezoek als je het niet verwacht :+

Mein Güte, ik heb een nieuw thuissportprogrammaatje en het is nogal crossfit georiënteerd. Iets anders dan yoga en postpartum huppelen :') . Dus toen zat ik vast in een AMRAP met deadlifts en lunges en nu heb ik bibberbenen :')
pi_215907774
Bibberbenen ^O^

Ik deed een workout thuis *O*
2 verdiepingen & 2 trappen stofzuigen, hier en daar stoffen en poetsen wat ik tegenkwam.
ivm voetblessure die ik al een paar dagen heb }:| wil ik een weekje rust nemen van het dagelijks wandelen. Het helpt nu al O+
Zelfoplossend vermogen van een menselijk lijf _O_
pi_215907902
Kast staat *O* nu eerst wat eten, karton en andere rommel weg en kast inrichten.

Zag vanochtend in een folder iets waarvan ik dacht “waarom zou je dat verwarmen” namelijk een stopcontactverwarming _O-
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 13:12:56 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215907906
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben nooit iets kwijt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215907997
quote:
6s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Moeders weten Altijd wel iets terug te vinden.
Dat zal je merken strakjes 😉

Tegenwoordig heb ik de leus: “ het huis neemt en het huis geeft ( terug) …” 🎄
pi_215908057
quote:

Ik geloof dit nie :7
pi_215908083
quote:

[..]
Wacht maar af. Straks heb je veel meer kasten waarin de dingen die je erin legt uit zichzelf naar een andere kast verplaatsen
pi_215908402
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Yep :Y Ik weet niet wat het is..
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 14:27:27 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215908514
Oh koopcontract is aangepast trouwens een kreeg gisteren twee data van notaris waarop we langs zouden kunnen komen om het te ondertekenen. Zal m'n oom even vragen of ie voorkeur heeft, dan kan die afspraak ook gemaakt worden.

Vrijdag nog even de verzekeringboel in orde maken. Ik had maandag een mail gestuurd nalv de offerte die ik begin november had gekregen. (Hoog tijd om daar iets mee te doen dus :+ ) dat ik nog over twee kleine extra polissen een vraag had en dat ik de rest sowieso wel wou.

Letterlijk dit was het antwoord, ook niet meer dan dat.
quote:
Freitag um 10.00 Uhr in der Bank besprechen wir alles und ich erkläre die letzten Details.
Okay _O- Ik vroeg niet om een afspraak ofzo. Blijkbaar maken we dan direct alles in orde, wat handtekening zetten etc.

Ik vind het niet erg overigens dat ik er heen moet. Zijn aardige mensen en zelf vind ik het niet zo interessant. Als ik het zelf moest doen stelde ik het uit maar als ik afspreek dat ik op visite kom, dan kom ik :P
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 18:21:37 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215910895
Heb ik het topic doodvermoord?

Wat ik gisteren zei over dat PostNL twee keer zou komen vandaag, is nog gebeurd ook :')
Of nou ja, een keer bij PostNL punt (15:23) en eentje thuis (16:03). Er was de hele middag wel iemand thuis.
pi_215911027
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik het topic doodvermoord?

Wat ik gisteren zei over dat PostNL twee keer zou komen vandaag, is nog gebeurd ook :')
Of nou ja, een keer bij PostNL punt (15:23) en eentje thuis (16:03). Er was de hele middag wel iemand thuis.
Nee hoor, ik had wat anders te doen :D

Kast deels ingericht, nadat de kerstboom weg is en het huis weer zichzelf is ga ik het goed inrichten. Bedoeling is dat de laptop en de papieren wanneer ik m niet gebruik er in kan doen zodat de eettafel opgeruimd blijft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215911230
Blaar van houthakken op mijn hand ;(
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215911563
PostNL heeft volgens de app hier om 15.33 een pakketje bezorgd maar ik heb niets ontvangen -O- ook geen briefje dat hij ergens anders bezorgd is.
Morgen maar weer achteraan.
pi_215911880
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:19 schreef Sarabi het volgende:
PostNL heeft volgens de app hier om 15.33 een pakketje bezorgd maar ik heb niets ontvangen -O- ook geen briefje dat hij ergens anders bezorgd is.
Morgen maar weer achteraan.
Briefjes krijg je niet meer. Vaak is er na 22 uur meer te zien in de app (waarschijnlijk dat je bericht krijgt waar je het wanneer mag ophalen)
pi_215912187
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 14:27 schreef derLudolf het volgende:
Oh koopcontract is aangepast trouwens
Wat is er aangepast dan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215912550
Qua pakketten was de Engelse overgrootmoeder van kleinzoonJ erg verdrietig. Ze had een pakje opgestuurd voor zijn verjaardag maar dat is zoek -O-

Ons kadootje (rompertje met zijn naam) voor versche aussiekleinzoonP is vandaag richting down under gegaan. Hopelijk komt dat wel aan over een paar weken, tot nu toe altijd goed gegaan *klopt af
pi_215913046
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Briefjes krijg je niet meer. Vaak is er na 22 uur meer te zien in de app (waarschijnlijk dat je bericht krijgt waar je het wanneer mag ophalen)
Maar niet als er al in de app staat dat het thuis bezorgd is om 15.33 toch?
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 21:01:37 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215913119
quote:
5s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat is er aangepast dan?
Dat de sleuteloverdracht is zodra de huurder is vertrokken en een paragraaf laten verwijderen, die sluit het Grundbuch na het tekenen van de koopcontract voor verdere transacties. Je zou tussen tekenen dan contract en de sleuteloverdracht de woning nog een paar keer kunnen verkopen.

Dat sluiten kost ¤400-¤500. Was een tip van de bankmeneer, hij had het in zijn carrière nog nooit meegemaakt of gehoord dat dat was gebeurd.
pi_215913663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Maar niet als er al in de app staat dat het thuis bezorgd is om 15.33 toch?
Zou niet moeten nee, maar bij postnl kijk ik nergens meer van op, helemaal in deze tijd
pi_215914308
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat de sleuteloverdracht is zodra de huurder is vertrokken en een paragraaf laten verwijderen, die sluit het Grundbuch na het tekenen van de koopcontract voor verdere transacties. Je zou tussen tekenen dan contract en de sleuteloverdracht de woning nog een paar keer kunnen verkopen.

Dat sluiten kost ¤400-¤500. Was een tip van de bankmeneer, hij had het in zijn carrière nog nooit meegemaakt of gehoord dat dat was gebeurd.
Dus nu sluit je de koop per .. 1 januari en je krijgt de sleutels (pas) als de huurder z'n biezen heeft gepakt?
Begrijp ik het dan goed?

Als je binnen de familie koopt kan zo'n constructie wel, maar anders zou ik er niet aan beginnen denk ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 22:06:07 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215914394
Met het tekenen van het koopcontract gaat m'n hypotheek nog niet lopen of wordt er geen koopsom overgemaakt, ik betaal pas na de sleuteloverdracht (of eigenlijk 5 weken oid daarna pas)
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 22:07:57 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215914426
Ruud Gullit wint Fanny Blankers Koen prijs :? Wat een armoede, ook vanuit de zaal klonk het alsof werd aangekondigd dat de melkboer morgen gesloten was :+
pi_215914657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:07 schreef derLudolf het volgende:
Ruud Gullit wint Fanny Blankers Koen prijs :? Wat een armoede, ook vanuit de zaal klonk het alsof werd aangekondigd dat de melkboer morgen gesloten was :+
Voor zijn Skecher schoen reclame?

De film Love actually blijft leuk. MnX ziet het voor het eerst en ik voor de 83e keer.
Wie wil: afgelopen zondag op net 5.
Ondertussen komen de filmpjes binnen van het galmen van kerstliedjes op straat door bijna 40 mensen. Best lastig zingen in de buitenlucht.
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 22:27:10 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215914692
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Geen idee. Is er reclame van Sketchers op TV? :P
pi_215914774
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen idee. Is er reclame van Sketchers op TV? :P
>:O
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 december 2024 @ 23:48:01 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215915523
Begroting weer door de vergadering gejast.
We mogen weer valide geld uitgeven :+.
Op naar de laatste twee werkdagen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215915647
Hiep hoi voor mijn eigen g, hij is back to the 70's vandaag *G*
pi_215915707
Thuis. Poh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215915775
Feli @golfer 💐
pi_215915777
En trustuh @Lonaa Nog Negen Hi Ha Ho dagen >:O
  donderdag 19 december 2024 @ 03:37:36 #217
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215915940
Feliz cumple g *P*

Wij zijn weer thuis. We zujn slechts een weekje weggeweest, maar toen we Mar del Plata weer inreden had ik echt het gevoel of we weken geleden waren vertrokken :D

OnTopic: O+ Love Actually O+ Mijn vrouw wil hem niet meer samen kijken (kijkt sowieso een film liever niet meerdere keren), dus ik moet het ergens tussendoor sneaken O-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_215916052
Gefeliciteerd!

Wij wilden ook samen Loce Actually kijken maar ik weet niet of mijn kind de 'porno'-scènes al verdraagt. Dus we wachten nog maar een jaartje. We zijn in plaats daarvan net aan Die Hard begonnen O+ :+
pi_215916215
Ha, de ‘porn scenes’ moest ik uitleggen! 😂 …”Waar kijken we naar?”

@Blues en wat vond golfer van zijn cadeau verrassing?
Knap dat je überhaupt jaardag-verrassing-cadeaus weet _O_

@flipsen Lekker weekje weg! Dat moeten jullie vast plannen met een leeg hotel. En reizigers? Hoe is het met de verhuisplannen?
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 07:32:03 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215916247
Gefeliciteerd @golfer
  donderdag 19 december 2024 @ 08:01:07 #221
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215916356
Van harte gefeliciteerd @golfer *O*
  donderdag 19 december 2024 @ 08:13:22 #222
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215916404
Meh, man weer beter, nu heb ik het. Volgens de HA is het een Rotavirus. Hele nacht naar de WC gerend iedere 10-15 minuten. Wist niet dat ik het in me had, ongelofelijk hoeveel er uit kwam
pi_215916420
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

De film Love actually blijft leuk. MnX ziet het voor het eerst en ik voor de 83e keer.
Wie wil: afgelopen zondag op net 5.
Ondertussen komen de filmpjes binnen van het galmen van kerstliedjes op straat door bijna 40 mensen. Best lastig zingen in de buitenlucht.
Zing jij niet meer mee Anne?
Ik mag zaterdag nog gaan galmen in de stad. Het weer wordt omstuimig, hoera :X
Maja, in de loop der jaren hebben we alles al meegemaakt. En overleefd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215916421
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 03:37 schreef flipsen het volgende:

Wij zijn weer thuis. We zujn slechts een weekje weggeweest, maar toen we Mar del Plata weer inreden had ik echt het gevoel of we weken geleden waren vertrokken :D
Lekker om weer thuis te zijn hoor. Al zag het leven bij je schoonmoeder aan het zwembad er ook niet verkeerd uit :P

Gefeliciteerd @golfer :*
Spoilers!
pi_215916432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zou niet moeten nee, maar bij postnl kijk ik nergens meer van op, helemaal in deze tijd
Ik kreeg maandagavond bericht dat mijn brievenbuspakje bezorgd was. Ik was toen niet thuis, maar meende bij binnenkomst ook niks in de gang te hebben zien liggen. Nog een keer gekeken: niks.
Maar even gewacht met reageren en warempel: dag erna lag hij wel in de bus. Zo komt PostNL wel aan hun quota.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215916687
Mogge!

Gefeliciteerd @golfer
pi_215916764
Goed, gisteren moest ik dus 4 bufetten maken en brengen en halen. 's Avonds zouden we een borrel hebben, prive. Die hebben we maar afgezegd nadat het nieuws kwam dat de techniek voor dat Hele Grote Bedrijfsfeest er toch uit moest, na afloop. Foutje in hun planning.
Gisteren dus van 9:30 tot net iets na middernacht gewerkt.

Vandaag gaan we naar een plek onder de rook van Schiphol, waar we al eens vaker wat gedaan hebben. Was niet de bedoeling maar toen de beste man het vroeg 3 maand geleden dacht de baas dat het om een diner ging bij hun locatie aan deze kant van het land. Dat bleek na toezegging niet zo te zijn. :+

Bakwagen en zo'n beetje volledige mobiele keuken gaat die kant op vandaag en ik hoop op dezelfde tijd thuis te zijn als gisteren/vannacht.

Volgens mij zijn hierna de dagen wat minder...intens.
pi_215916806
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef Lonaa het volgende:
Goed, gisteren moest ik dus 4 bufetten maken en brengen en halen. 's Avonds zouden we een borrel hebben, prive. Die hebben we maar afgezegd nadat het nieuws kwam dat de techniek voor dat Hele Grote Bedrijfsfeest er toch uit moest, na afloop. Foutje in hun planning.
Gisteren dus van 9:30 tot net iets na middernacht gewerkt.

Vandaag gaan we naar een plek onder de rook van Schiphol, waar we al eens vaker wat gedaan hebben. Was niet de bedoeling maar toen de beste man het vroeg 3 maand geleden dacht de baas dat het om een diner ging bij hun locatie aan deze kant van het land. Dat bleek na toezegging niet zo te zijn. :+

Bakwagen en zo'n beetje volledige mobiele keuken gaat die kant op vandaag en ik hoop op dezelfde tijd thuis te zijn als gisteren/vannacht.

Volgens mij zijn hierna de dagen wat minder...intens.
Lekker ritje, met dit weer en Nederlanders achter het stuur....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215916815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:23 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lekker ritje, met dit weer en Nederlanders achter het stuur....
En een gehuurde nieuwe bakwagen die rijdt als een 20 jaar oude bus. :')
pi_215916818
Heftig @Lonaa
pi_215916822
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Kwartiertje voor de bocht zachtjes insturen en dan de remmen aanleggen in de apex ? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215916845
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Kast staat *O* nu eerst wat eten, karton en andere rommel weg en kast inrichten.

Zag vanochtend in een folder iets waarvan ik dacht “waarom zou je dat verwarmen” namelijk een stopcontactverwarming _O-
Ik heb wel recent zo'n plaatje gekocht met kinderbeveiliging omdat het gewoon waait uit mn stopcontact :D
pi_215916864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:25 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kwartiertje voor de bocht zachtjes insturen en dan de remmen aanleggen in de apex ? :P
Koppeling debiel hoog en met 50 in de 5 :')
pi_215916869
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Koppeling debiel hoog en met 50 in de 5 :')
Ah heerlijk.
pi_215916956
Ffs dat artikel van FD over bunq. Bunq deed aan wikipedia-vandalisme, haalde kritiek weg en plaatste positieve onzin terug.

Iemand herstelde dat, voegde bronnen toe. Diegene bleek bunq-klant, en werd via de Bunq-app benaderd over de aanpassingen op wikipedia (!).
pi_215917044
Gefeliciteerd @golfer en @Blues! *O*

Ik at vanochtend kruisbessen slagroom vlaai (kruisbessen schuim hadden ze niet), en kersenvlaai. De kruisbessen slagroom vond ik ERG lekker. De kersen vond ik lekker, maar zou ik niet nog een keer kopen - de kersen waren net wat zuurder dan ik in een kersenvlaai zou willen. De kruisbessen zijn natuurlijk ook niet zoet, maar daarbij had je de tegenhanger van de rest van wat in de vlaai zat waardoor die juist heel goed in balans was.
pi_215917169
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:golfer en @:Blues! *O*

Ik at vanochtend kruisbessen slagroom vlaai (kruisbessen schuim hadden ze niet), en kersenvlaai. De kruisbessen slagroom vond ik ERG lekker. De kersen vond ik lekker, maar zou ik niet nog een keer kopen - de kersen waren net wat zuurder dan ik in een kersenvlaai zou willen. De kruisbessen zijn natuurlijk ook niet zoet, maar daarbij had je de tegenhanger van de rest van wat in de vlaai zat waardoor die juist heel goed in balans was.
Maar je moet ergens eentje met schuim vinden :D
Kruisbessen slagroom heb ik een keer gehad. Ik vind het mwah. Schuim werkt (nog) veel beter als tegenhanger.
pi_215917639
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 10:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar je moet ergens eentje met schuim vinden :D
Kruisbessen slagroom heb ik een keer gehad. Ik vind het mwah. Schuim werkt (nog) veel beter als tegenhanger.
Ja maar die hadden ze niet ;( , anders had ik die wel gehaald. Ik was bij de Broekmans in Venlo bij die op de Leeuwenhoekdinges!
pi_215917854
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 11:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja maar die hadden ze niet ;( , anders had ik die wel gehaald. Ik was bij de Broekmans in Venlo bij die op de Leeuwenhoekdinges!
Nou na zeg :o Voelen ze zich te chique voor zeker :(
pi_215918112
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 07:25 schreef AnneX het volgende:
Ha, de ‘porn scenes’ moest ik uitleggen! 😂 …”Waar kijken we naar?

@:Blues en wat vond golfer van zijn cadeau verrassing?
Knap dat je überhaupt jaardag-verrassing-cadeaus weet _O_

Daar kom ik later op terug *)

Dank voor de felies allemaal van g O+
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 12:02:39 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215918179
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Meeste bakwagens die ik heb gehuurd zijn Iveco's en die trekken juist erg goed op vind ik. :)
pi_215918237
Net op tijd binnen van boodschappen doen, nu valt er een flinke bui.
pi_215918312
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zing jij niet meer mee Anne?
Ik mag zaterdag nog gaan galmen in de stad. Het weer wordt omstuimig, hoera :X
Maja, in de loop der jaren hebben we alles al meegemaakt. En overleefd.
Nu een paar x gedaan. Het is leuk om te doen.
Vanaf 16 uur tot 21 uur in touw. Dat geloof ik nu wel.
De filmpjes zijn leuk.
Veertig mensen klinken wel stevig ondanks dat het geluid ietsjes verwaait in de harde wind.

Veel plezier en succes zaterdag! 🎄
  donderdag 19 december 2024 @ 12:48:31 #244
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215918542
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 07:25 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen Lekker weekje weg! Dat moeten jullie vast plannen met een leeg hotel. En reizigers? Hoe is het met de verhuisplannen?
Morgen komen alle "feestdagen" hotelhonden, dus we hadden met opzet het hotel een 3 weken gesloten zodat we zelf eerst nog even weg konden :) Tipica klanten gaan allemaal gesmeerd, zoals het hoort. Volgende week komt er een groep van 10 aan en begin januari een FOK!-klant (ik noem uiteraard geen namen hehe). Die ga ik uiteraard ook even ontmoeten in Buenos Aires!

Want hij neem wat lekkere dingen voor me mee

Verhuisplannen gaan geleidelijk, het huurcontract hier loopt in oktober af, dus we zitten nog niet op de schopstoel en willen wel iets vinden waar we de volgende 5-10 jaar weer met plezier kunnen wonen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_215918698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 12:48 schreef flipsen het volgende:

[..]
Morgen komen alle "feestdagen" hotelhonden, dus we hadden met opzet het hotel een 3 weken gesloten zodat we zelf eerst nog even weg konden :) Tipica klanten gaan allemaal gesmeerd, zoals het hoort. Volgende week komt er een groep van 10 aan en begin januari een FOK!-klant (ik noem uiteraard geen namen hehe). Die ga ik uiteraard ook even ontmoeten in Buenos Aires!

Want hij neem wat lekkere dingen voor me mee

Verhuisplannen gaan geleidelijk, het huurcontract hier loopt in oktober af, dus we zitten nog niet op de schopstoel en willen wel iets vinden waar we de volgende 5-10 jaar weer met plezier kunnen wonen.
Ha, misschien plaatst de fokker zelf een recensie.
Overigens heb ik wel een naam in mijn hoofd 😇

@Cat-astrophe zit mij suf te zoeken om een 40 sec filmpje met geluid te uploaden hier, voor een indruk. Als je benieuwd bent, dan ‘vrees’ ik dat wij toch maar fb vriendjes moeten worden. Dat kan ik wèl😎
Edit: of je dm’t 06 😇 Dat kan zij óók 🙃

[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 19-12-2024 13:48:00 ]
pi_215918803
En als iemand in de buurt van Drunen is as. zondag…dan een spetterende en verrassende rock en roll kerstshow van Metalikoor en Rockit. 🎶 🎼
Echt de moeite waard!

This SUNDAY we are going to ROCK UP and ROCK ON during the Dickensfestijn, Drunen.
Catch the show at 12:30 and 14:30 on the Software Society Plein (opposite the JUMBO)
pi_215919157
pi_215919735
quote:
Ahh weer iets geleerd :)
Ik wacht rustig af.
pi_215919809
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahh weer iets geleerd :)
Ik wacht rustig af.
Was ook mijn reactie
pi_215919975
Ik ben echt zooooo blij dat mijn postbode gewoon in ons gehucht woont, en gewoon op haar gemak haar rondje kan doen iedere dag.
pi_215920273
Wat een weer trouwens -O-

We moesten bier bezorgen in de buurt van Zwolle dus daarna door gereden naar het centrum om bij het glazen huis te kijken. Maar na een half uur was het niet meer leuk zo veel regen.

Nu onderweg naar huis en vanavond onbeperkt spareribs eten in het dorp :9
pi_215920322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Wat een weer trouwens -O-

We moesten bier bezorgen in de buurt van Zwolle dus daarna door gereden naar het centrum om bij het glazen huis te kijken. Maar na een half uur was het niet meer leuk zo veel regen.

Dan was je bijna hier :)
pi_215920414
Het hagelde hier vanmiddag :o Nu schijnt de zon een beetje door de wolken O+

Verrassing was 2 vriendinnen van g die surprise suprise op de koffie kwamen, hardstikke leuk *G*
Had de boel ook ff versierd, met vlaggetjes en opblaasbare cijfers dat vond hij al verdacht >:)

Nu weer lekker relaxen.

Dus hij heeft als kado de show van Freek de Jonge van mij gekregen, uitgebreid de kinderen die kwamen vieren én vanmiddag zijn 2 vriendinnen (exen eigenlijk :D ) op visite gekregen met taartjes :9
Een flinke bol.com bon en boek Adriaan van Dis van de vriendinnen, mooie fles whisky van de kinderen, grote hysterische muziek kaart en scheurkalender van Peter van Straaten van mij nog erbij gekregen. Allemaal helemaal prima zo.
En doorrrrrrrrrrrrrrrrrr..

kado-ideetjes voor @AnneX erbij gezet :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 19-12-2024 16:10:29 ]
pi_215920568
Da's een leuke dag met leuke visite! Maar @golfer 70 jaar, dat kan eigenlijk niet hoor, is gewoon een jonge blom
pi_215920647
Ja echt leuk zo.
Die 2 vriendinnen hadden elkaar 20 jr niet gezien :D
pi_215920960
Gloeiende, maar weer een klacht indienen bij Zooplus. Nu heb ik de zak grit binnengekregen, zit er een grote scheur in, kwam er net op tijd achter zodat het niet door de gang ging.

Net even een paar uur de gegevens van het werk ingevuld in de dossiers. Dan heb je even tijd om de geschiedenis van de mensen door te lezen. Wil het niet meemaken maar denk wel eens hoe zou ik (of de vele verwende Nederlanders) me er door slaan in dezelfde situatie. Een van de mensen waar ik vrij veel contact mee heb is 2 maanden ouder dan ik. Alles kwijt, familieleden over de hele wereld en nergens welkom. En een geweldige opleiding/achtergrond, spreekt meerdere talen, heeft over de hele wereld gewerkt. Maar "verkeerd" paspoort en je kunt vertrekken.
pi_215922004
:{
pi_215922139
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @Blues O+

Het leermoment van de Eritrese jongen was vandaag dat het nu geen zomer is maar winter _O- Hij gaat best vooruit. Cijfers gaan best goed, uitspraak van woorden gaat de goede kant op. We zijn nu met kleuren aan het oefenen. Ik voel me wel een beetje een kleuterjuf soms.
Spoilers!
pi_215922602
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @:blues O+

Het leermoment van de Eritrese jongen was vandaag dat het nu geen zomer is maar winter _O- Hij gaat best vooruit. Cijfers gaan best goed, uitspraak van woorden gaat de goede kant op. We zijn nu met kleuren aan het oefenen. Ik voel me wel een beetje een kleuterjuf soms.
Was hij nog niet buiten geweest :D?

Op de boten is het vaak warm tot bloedheet (zwaar verouderd, kan of heet of koud). Dus binnen loopt men in zomerkleding, maar buiten is het best fris en dan lopen ze daar met blote benen op slippers en een gewatteerde jas erboven _O-
pi_215922937
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @:blues O+

Herkenbaar.🎄 Kleuterjuf
Twee weken geleden waren het gradaties van streng / strenge…als in opvoeding, in winter, in religie.

Studente leest nu Nederlands via het Taalhuis. Dat is een bestseller in eenvoudige taal, nl. ‘Het meisje in de trein’ de thriller van het jaar 2015.
Iedere alinea is er wel een nieuw woord, dat goed wordt uitgesproken met niet begrepen betekenis.
In het boek van “dwalen in de stad” …kom ik dan op “verdwalen in het bos”.
Over dwalende gedachten heb ik het maar niet gehad.
Zo raak ik zelf nog verdwaald in mijn eigen taal >:O
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 december 2024 @ 20:12:52 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215923065
7u beginnen. 18.22u weg :+.
Morgen door zolang alles wat weg moet, weg is. Ik denk dat het 14.30u wordt... :s)

Eens een andere toko bij werk geprobeerd... Veel te Nederlands. Volgende keer weer naar mn vaste toko.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215923396
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:12 schreef borisz het volgende:

Eens een andere toko bij werk geprobeerd... Veel te Nederlands. Volgende keer weer naar mn vaste toko.
Hou je van Indiaas?
India roti room Chicken Dhansk en Onion baghi zijn daar :9 :9 :9
pi_215923530
Test: pure Chocolate chips cookies uit kerstpakket: droog. :R
Die gooi ik gewoon weg ~:)
Dat scheelt 1000 calories.
pi_215925042
Kerstborrel van kantoor. Niet óp kantoor maar in het lokale zalencentrum annex (sorry @AnneX) supersjieke bejaardencentrum voor hele rijke dure bejaarden. Bejaardenhuis met koopappartementen inclusief huisartsenpraktijk, fysio, biljartzaal, bar, zalenverhuur en pizzeria.

We hadden pubquiz. In de tegenovergelegen zaal ook een kerstborrel van een andere verzameling van ook mijn werkgever :D Ik hoor bij beide clubs en ben bij beide wezen buurten :D
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 22:42:42 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215925196
Vandaag "gepaintbald" (paintbalgeweer, met rubberen ballen, Reballs https://www.gopaintball.nl/paintballs/reballs.html ) met het werk in het kader van de kerstgedachte. Daarna lekker gegeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215925983
Thuis. Lekker gewerkt. Iedereen blij.

Nog 8 dagen.
pi_215926102
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag "gepaintbald" (paintbalgeweer, met rubberen ballen, Reballs https://www.gopaintball.nl/paintballs/reballs.html ) met het werk in het kader van de kerstgedachte. Daarna lekker gegeten.

SPOILER
Markers, geen geweren :+

(Ik had een tipman A5 met flatline barrel en red dot vizier en een tipman 98 met verlengde loop en een 2x scope - broertje speelde electrisch, Angel en een ander ding waarvan ik de naam niet meer weet)
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 07:34:43 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215927406
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Markers, geen geweren :+

Zo noemden die lui het zelf ook niet. Maar ja, ze noemen het ook paintball :P
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 07:36:15 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215927413
Gefeliciteerd @vlindertje89
pi_215927581
Laatste werkdag dit jaar *O*
pi_215927918
Gefeliciteerd @vlindertje89 *O*
Spoilers!
pi_215927938
Gefeliciteerd @vlindertje89 *G* *O* *G*
pi_215927940
Gefeliciteerd @vlindertje89 Fijne dag
  vrijdag 20 december 2024 @ 09:14:27 #274
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215928039
Gefeliciteerd @vlindertje89 *O*
pi_215928258
'feliciteerd, @vlindertje89!

Ik was vanochten bij de huisarts voor een rare vlek op mijn been. Paar maanden geleden verscheen er een ronde vlek binnenkant bovenbeen alsof ik door een paard geschopt was ofzo. Bij gebrek aan paard (en pijn/jeuk/ongemak) heb ik dat verder genegeerd, maar de vlek gaat niet weg en groeit wel. Doc heeft 'm nu gemeten; 19 bij 17cm. De vlek is vrij vaag maar heeft wel een duidelijke rand. Doc hoopt dat het schimmel is :o . Nou ja, vooruit dan maar. Dus nu maandje smeren en dan moet de vlek wegwezen.
  vrijdag 20 december 2024 @ 09:41:30 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215928259
Gefeli @vlindertje89
pi_215928302
En gefeliciteerd @vlindertje89!
pi_215928331
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:41 schreef sigme het volgende:
'feliciteerd, @:vlindertje89!

Ik was vanochten bij de huisarts voor een rare vlek op mijn been. Paar maanden geleden verscheen er een ronde vlek binnenkant bovenbeen alsof ik door een paard geschopt was ofzo. Bij gebrek aan paard (en pijn/jeuk/ongemak) heb ik dat verder genegeerd, maar de vlek gaat niet weg en groeit wel. Doc heeft 'm nu gemeten; 19 bij 17cm. De vlek is vrij vaag maar heeft wel een duidelijke rand. Doc hoopt dat het schimmel is :o . Nou ja, vooruit dan maar. Dus nu maandje smeren en dan moet de vlek wegwezen.
Teek?
pi_215928362
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Teek?
Nee, geen teek. Een teek daar zou ik opgemerkt hebben.
En die maakt een kring, geen vlek, dacht ik? En volgens mij blijft zo'n tekenkring ook geen (ruime) 2 maand zichtbaar?
Maar als de vlek niet verdwijnt na zalf wil de doc wel verder onderzoeken, die vlek hoort daar niet.
  vrijdag 20 december 2024 @ 10:20:17 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215928524
Zo, als het goed is komt Trunkrs vanavond 2 ossehazen en een lamsbout brengen; met de inhoud van de vriezer erbij kom ik nu de komende 2 weken wel kokend, bakkend, bbq-end en oven stokend door.
pi_215928573
Uitzicht vanaf het toilet

pi_215928582
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]
En die maakt een kring, geen vlek, dacht ik? En volgens mij blijft zo'n tekenkring ook geen (ruime) 2 maand zichtbaar?
Maar als de vlek niet verdwijnt na zalf wil de doc wel verder onderzoeken, die vlek hoort daar niet.
Ja, kan van binnen ook wel gekleurd zijn maar wel zo'n donkere rand eromheen
pi_215928602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:20 schreef fietsie het volgende:
Zo, als het goed is komt Trunkrs vanavond 2 ossehazen en een lamsbout brengen; met de inhoud van de vriezer erbij kom ik nu de komende 2 weken wel kokend, bakkend, bbq-end en oven stokend door.
*;
Spoilers!
pi_215928628
Vlindertje jarig?
Felies *O* de zon schijnt voor jou vandaag!
pi_215928690
Gekke vlek @sigme !

Over gekke aandoeningen gesproken...

Ik baal wel een beetje deze vakantieweek, ik heb pijnlijke bult zijkant linkervoet waardoor lopen en schoenen aan vervelend aan voelt. Géeéééén idee waardoor het komt het zat er ineens en ineens was het auw wat nou weer, dus maar rust houden en geen wandelingen gedaan deze week -O- Ik merk wel (door de rust mss) dat het beter gaat.
Vandaag is het wel lekker weer, dus ik ga een stukkie fietsen zo met de camera, mss kom ik nog wat leuks tegen.
  vrijdag 20 december 2024 @ 10:49:46 #286
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215928704
*O* Feliz cumple mariposita *O*
pi_215928711
Hoera voor Vlindertje w/ Van Harte 🎉

@fietsie gisteravond bracht Trunkrs een pakket. Had nog nooit van deze pakjesman gehoord. De mail vertrouwde ik niet. 8)7

@sigme Heb je een gekke zandvlieg meegenomen uit de woestijn? Of uit een vreemd bed?

Dit is mij nog nooooooit gebeurd: haar föhnen doe ik al mijn leven lang…ik ruik wat en heb ik zo maar een lok haar verbrand! :R
pi_215928757
Een lok verbrand met een föhn :o
Ik föhn nooit, maar ik ga zo naar de kapper en die föhn me wel. Maar heel professioneel natuurlijk.

De vlek kan niet van de reis komen want zat er toen al een paar weken. Anders zou ik idd ook aan zoiets gedacht hebben.
pi_215928788
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Tekenbeet kan wel verschillende vormen hebben, rond of grillig. De buitenrand is vaak wel iets donkerder maar dat hoeft niet significant.
W. heeft wat maand geleden ook ineens een vlek gekregen, net boven de knieholte. Begon klein, 2 bij 2 ofzo. Die werd ook groter en groter, denk 30 bij 20 uiteindelijk. Minder boos rood met iedere cm die die groeide. Heeft daar geloof ik ook ruim 2 maand gezeten voor ie naar een dokter ging. ABkuur tegen Lyme en toen verdween het.
De teken is nooit opgemerkt, er zat geloof ik wel een heel klein puntje in het midden.

Maar het kan ook schimmel zijn hoor, ik ken jouw vlek niet. :+
pi_215929088
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]
()
Ok, toch goed op te weten! Thanx :)
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:51:39 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215929229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*;
Ik ben dus serieus een hele maand niet in mijn achtertuin geweest vanwege alle moetjes, doetjes, werk en dingen buiten de deur....
  vrijdag 20 december 2024 @ 11:52:19 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215929238
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 10:50 schreef AnneX het volgende:

@:fietsie gisteravond bracht Trunkrs een pakket. Had nog nooit van deze pakjesman gehoord. De mail vertrouwde ik niet. 8)7
Ik heb echt alleen maar goede ervaringen met Trunkrs; ze hebben diepvriesautootjes voor vlees-deliveries zelfs.
pi_215929412
Ik was net in de achtertuin en daar staat een roos te bloeien. Niet zo groot en uitbundig als eerder dit jaar, maar toch.
pi_215929461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben dus serieus een hele maand niet in mijn achtertuin geweest vanwege alle moetjes, doetjes, werk en dingen buiten de deur....
Dat is een behoorlijke tijd. Wij ook weinig ivm regen en de Amerikaanse reis. Maar vanaf morgen gaat die nieuwe bbq 16 dagen nonstop branden.
Spoilers!
pi_215930259
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:02 schreef Tuindier het volgende:
Ik was net in de achtertuin en daar staat een roos te bloeien. Niet zo groot en uitbundig als eerder dit jaar, maar toch.
Daar zijn zelfs hele kerstliedjes over _O_
pi_215930299
Ik zit bij de bloedbank. 2024 nog even een goede daad erbij ^O^ *)
pi_215930352
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:02 schreef Tuindier het volgende:
Bij mij ook. En echt een heldje want in de storm van de afgelopen dagen still hanging strong *G*
Geeft ook licht in het donker. O+
pi_215930374
Heerlijk een uurtje gefietst IN DE ZON :o naar mooie landgoed Elswout O+
Had een thema in mijn hoofd voor de foto's; weerspiegelingen in het water bij de vele bruggen daar. Zie mijn insta/fb voor alle pics *)

pi_215930562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Blues het volgende:
Heerlijk een uurtje gefietst IN DE ZON :o naar mooie landgoed Elswout O+
Had een thema in mijn hoofd voor de foto's; weerspiegelingen in het water bij de vele bruggen daar. Zie mijn insta/fb voor alle pics *)

Tandjes!
pi_215930726
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]
Tandjes!
:D
pi_215930739
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: