abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215906905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou voor diverse winterse groenten gaan, zoals pastinaak, pompoen of spruitjes. Beetje hazelnoten voor de crunch en erwtenscheuten ofzo voor de frisheid en kleur.
Kan eigenlijk ook prima ja met knapperige groenten, of wellicht pistachenoten als crunch.

Erwtenscheuten trouwens, dat is een nieuwe voor me?
pi_215906960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zou voor diverse winterse groenten gaan, zoals pastinaak, pompoen of spruitjes. Beetje hazelnoten voor de crunch en erwtenscheuten ofzo voor de frisheid en kleur.
Ook lekker :9
pi_215906993
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kan eigenlijk ook prima ja met knapperige groenten, of wellicht pistachenoten als crunch.

Erwtenscheuten trouwens, dat is een nieuwe voor me?
Pistache kan ook ja. Wel goed roosteren van te voren en pas op het laatst toevoegen want ze worden snel soggy en dat is zonde.

Erwtenscheuten zijn de bovenste 10cm van een erwtenplant. Is heel smaakvol. Ze mieteren het tegenwoordig overal overheen in restaurants maar niet ten onrechte want het is dus gewoon lekker spul. Echt niet iets dat lastige eters niet lusten. Ik heb alleen geen idee waar je ze koopt ;) Sowieso wel bij de Sligro enzo maar daar moet je maar net komen.
Spoilers!
pi_215907012
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Pistache kan ook ja. Wel goed roosteren van te voren en pas op het laatst toevoegen want ze worden snel soggy en dat is zonde.

Erwtenscheuten zijn de bovenste 10cm van een erwtenplant. Is heel smaakvol. Ze mieteren het tegenwoordig overal overheen in restaurants maar niet ten onrechte want het is dus gewoon lekker spul. Echt niet iets dat lastige eters niet lusten. Ik heb alleen geen idee waar je ze koopt ;) Sowieso wel bij de Sligro enzo maar daar moet je maar net komen.
Ja Sligro zal ze inderdaad hebben, ik lees dat ze ook makkelijk zelf te zaaien zijn maar dat is nu net iets te laat :P

Zit ineens ook te denken aan waterkastanjes erbij, als ik voor de groenten ga.
pi_215907014
Goedemorgen :W

Na 2 lange Eftelingdagen staat vandaag niets doen op de planning.

Verder is de kerstplanning bij schoonfamilie eindelijk bekend. Na de ruzie eerder dit jaar is besloten om het in 2 delen te vieren, wel zo slim :+ En aangezien kerst al zo druk is vieren wij het dan wat later.
  woensdag 18 december 2024 @ 12:41:56 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215907588
Dit gebeurt jullie ook TOCH?
Al 3 weken lang nergens een schaar te vinden..
Dan koop je 3 scharen en vind er vervolgens 2 weer ergens in je huis }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215907706
Ja, scharen wonen samen met je andere sok en handschoen en het dekseltje van dat ene doosje op een plaats heeeeeel ver weg en ze komen altijd op bezoek als je het niet verwacht :+

Mein Güte, ik heb een nieuw thuissportprogrammaatje en het is nogal crossfit georiënteerd. Iets anders dan yoga en postpartum huppelen :') . Dus toen zat ik vast in een AMRAP met deadlifts en lunges en nu heb ik bibberbenen :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215907774
Bibberbenen ^O^

Ik deed een workout thuis *O*
2 verdiepingen & 2 trappen stofzuigen, hier en daar stoffen en poetsen wat ik tegenkwam.
ivm voetblessure die ik al een paar dagen heb }:| wil ik een weekje rust nemen van het dagelijks wandelen. Het helpt nu al O+
Zelfoplossend vermogen van een menselijk lijf _O_
pi_215907902
Kast staat *O* nu eerst wat eten, karton en andere rommel weg en kast inrichten.

Zag vanochtend in een folder iets waarvan ik dacht “waarom zou je dat verwarmen” namelijk een stopcontactverwarming _O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 13:12:56 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215907906
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben nooit iets kwijt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215907997
quote:
6s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Moeders weten Altijd wel iets terug te vinden.
Dat zal je merken strakjes 😉

Tegenwoordig heb ik de leus: “ het huis neemt en het huis geeft ( terug) …” 🎄
pi_215908057
quote:

Ik geloof dit nie :7
pi_215908083
quote:

[..]
Wacht maar af. Straks heb je veel meer kasten waarin de dingen die je erin legt uit zichzelf naar een andere kast verplaatsen
pi_215908402
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Yep :Y Ik weet niet wat het is..
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 14:27:27 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215908514
Oh koopcontract is aangepast trouwens een kreeg gisteren twee data van notaris waarop we langs zouden kunnen komen om het te ondertekenen. Zal m'n oom even vragen of ie voorkeur heeft, dan kan die afspraak ook gemaakt worden.

Vrijdag nog even de verzekeringboel in orde maken. Ik had maandag een mail gestuurd nalv de offerte die ik begin november had gekregen. (Hoog tijd om daar iets mee te doen dus :+ ) dat ik nog over twee kleine extra polissen een vraag had en dat ik de rest sowieso wel wou.

Letterlijk dit was het antwoord, ook niet meer dan dat.
quote:
Freitag um 10.00 Uhr in der Bank besprechen wir alles und ich erkläre die letzten Details.
Okay _O- Ik vroeg niet om een afspraak ofzo. Blijkbaar maken we dan direct alles in orde, wat handtekening zetten etc.

Ik vind het niet erg overigens dat ik er heen moet. Zijn aardige mensen en zelf vind ik het niet zo interessant. Als ik het zelf moest doen stelde ik het uit maar als ik afspreek dat ik op visite kom, dan kom ik :P
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 18:21:37 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215910895
Heb ik het topic doodvermoord?

Wat ik gisteren zei over dat PostNL twee keer zou komen vandaag, is nog gebeurd ook :')
Of nou ja, een keer bij PostNL punt (15:23) en eentje thuis (16:03). Er was de hele middag wel iemand thuis.
pi_215911027
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik het topic doodvermoord?

Wat ik gisteren zei over dat PostNL twee keer zou komen vandaag, is nog gebeurd ook :')
Of nou ja, een keer bij PostNL punt (15:23) en eentje thuis (16:03). Er was de hele middag wel iemand thuis.
Nee hoor, ik had wat anders te doen :D

Kast deels ingericht, nadat de kerstboom weg is en het huis weer zichzelf is ga ik het goed inrichten. Bedoeling is dat de laptop en de papieren wanneer ik m niet gebruik er in kan doen zodat de eettafel opgeruimd blijft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215911230
Blaar van houthakken op mijn hand ;(
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215911563
PostNL heeft volgens de app hier om 15.33 een pakketje bezorgd maar ik heb niets ontvangen -O- ook geen briefje dat hij ergens anders bezorgd is.
Morgen maar weer achteraan.
pi_215911880
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:19 schreef Sarabi het volgende:
PostNL heeft volgens de app hier om 15.33 een pakketje bezorgd maar ik heb niets ontvangen -O- ook geen briefje dat hij ergens anders bezorgd is.
Morgen maar weer achteraan.
Briefjes krijg je niet meer. Vaak is er na 22 uur meer te zien in de app (waarschijnlijk dat je bericht krijgt waar je het wanneer mag ophalen)
pi_215912187
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 14:27 schreef derLudolf het volgende:
Oh koopcontract is aangepast trouwens
Wat is er aangepast dan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215912550
Qua pakketten was de Engelse overgrootmoeder van kleinzoonJ erg verdrietig. Ze had een pakje opgestuurd voor zijn verjaardag maar dat is zoek -O-

Ons kadootje (rompertje met zijn naam) voor versche aussiekleinzoonP is vandaag richting down under gegaan. Hopelijk komt dat wel aan over een paar weken, tot nu toe altijd goed gegaan *klopt af
pi_215913046
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Briefjes krijg je niet meer. Vaak is er na 22 uur meer te zien in de app (waarschijnlijk dat je bericht krijgt waar je het wanneer mag ophalen)
Maar niet als er al in de app staat dat het thuis bezorgd is om 15.33 toch?
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 21:01:37 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215913119
quote:
5s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat is er aangepast dan?
Dat de sleuteloverdracht is zodra de huurder is vertrokken en een paragraaf laten verwijderen, die sluit het Grundbuch na het tekenen van de koopcontract voor verdere transacties. Je zou tussen tekenen dan contract en de sleuteloverdracht de woning nog een paar keer kunnen verkopen.

Dat sluiten kost ¤400-¤500. Was een tip van de bankmeneer, hij had het in zijn carrière nog nooit meegemaakt of gehoord dat dat was gebeurd.
pi_215913663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Maar niet als er al in de app staat dat het thuis bezorgd is om 15.33 toch?
Zou niet moeten nee, maar bij postnl kijk ik nergens meer van op, helemaal in deze tijd
pi_215914308
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat de sleuteloverdracht is zodra de huurder is vertrokken en een paragraaf laten verwijderen, die sluit het Grundbuch na het tekenen van de koopcontract voor verdere transacties. Je zou tussen tekenen dan contract en de sleuteloverdracht de woning nog een paar keer kunnen verkopen.

Dat sluiten kost ¤400-¤500. Was een tip van de bankmeneer, hij had het in zijn carrière nog nooit meegemaakt of gehoord dat dat was gebeurd.
Dus nu sluit je de koop per .. 1 januari en je krijgt de sleutels (pas) als de huurder z'n biezen heeft gepakt?
Begrijp ik het dan goed?

Als je binnen de familie koopt kan zo'n constructie wel, maar anders zou ik er niet aan beginnen denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 22:06:07 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215914394
Met het tekenen van het koopcontract gaat m'n hypotheek nog niet lopen of wordt er geen koopsom overgemaakt, ik betaal pas na de sleuteloverdracht (of eigenlijk 5 weken oid daarna pas)
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 22:07:57 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215914426
Ruud Gullit wint Fanny Blankers Koen prijs :? Wat een armoede, ook vanuit de zaal klonk het alsof werd aangekondigd dat de melkboer morgen gesloten was :+
pi_215914657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:07 schreef derLudolf het volgende:
Ruud Gullit wint Fanny Blankers Koen prijs :? Wat een armoede, ook vanuit de zaal klonk het alsof werd aangekondigd dat de melkboer morgen gesloten was :+
Voor zijn Skecher schoen reclame?

De film Love actually blijft leuk. MnX ziet het voor het eerst en ik voor de 83e keer.
Wie wil: afgelopen zondag op net 5.
Ondertussen komen de filmpjes binnen van het galmen van kerstliedjes op straat door bijna 40 mensen. Best lastig zingen in de buitenlucht.
  Moderator woensdag 18 december 2024 @ 22:27:10 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215914692
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Voor zijn Skecher schoen reclame?

Geen idee. Is er reclame van Sketchers op TV? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties