Dan was je bijna hierquote:Op donderdag 19 december 2024 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Wat een weer trouwens![]()
We moesten bier bezorgen in de buurt van Zwolle dus daarna door gereden naar het centrum om bij het glazen huis te kijken. Maar na een half uur was het niet meer leuk zo veel regen.
Was hij nog niet buiten geweestquote:Op donderdag 19 december 2024 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @:blues![]()
Het leermoment van de Eritrese jongen was vandaag dat het nu geen zomer is maar winterHij gaat best vooruit. Cijfers gaan best goed, uitspraak van woorden gaat de goede kant op. We zijn nu met kleuren aan het oefenen. Ik voel me wel een beetje een kleuterjuf soms.
Herkenbaar.🎄 Kleuterjufquote:Op donderdag 19 december 2024 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @:blues![]()
Het leermoment van de Eritrese jongen was vandaag dat het nu geen zomer is maar winterHij gaat best vooruit. Cijfers gaan best goed, uitspraak van woorden gaat de goede kant op. We zijn nu met kleuren aan het oefenen. Ik voel me wel een beetje een kleuterjuf soms.
Hou je van Indiaas?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:12 schreef borisz het volgende:
Eens een andere toko bij werk geprobeerd... Veel te Nederlands. Volgende keer weer naar mn vaste toko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag "gepaintbald" (paintbalgeweer, met rubberen ballen, Reballs https://www.gopaintball.nl/paintballs/reballs.html ) met het werk in het kader van de kerstgedachte. Daarna lekker gegeten.Markers, geen gewerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik had een tipman A5 met flatline barrel en red dot vizier en een tipman 98 met verlengde loop en een 2x scope - broertje speelde electrisch, Angel en een ander ding waarvan ik de naam niet meer weet)La derecha oprime, la izquierda libera
Zo noemden die lui het zelf ook niet. Maar ja, ze noemen het ook paintballquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |