abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215920273
Wat een weer trouwens -O-

We moesten bier bezorgen in de buurt van Zwolle dus daarna door gereden naar het centrum om bij het glazen huis te kijken. Maar na een half uur was het niet meer leuk zo veel regen.

Nu onderweg naar huis en vanavond onbeperkt spareribs eten in het dorp :9
pi_215920322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Wat een weer trouwens -O-

We moesten bier bezorgen in de buurt van Zwolle dus daarna door gereden naar het centrum om bij het glazen huis te kijken. Maar na een half uur was het niet meer leuk zo veel regen.

Dan was je bijna hier :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215920414
Het hagelde hier vanmiddag :o Nu schijnt de zon een beetje door de wolken O+

Verrassing was 2 vriendinnen van g die surprise suprise op de koffie kwamen, hardstikke leuk *G*
Had de boel ook ff versierd, met vlaggetjes en opblaasbare cijfers dat vond hij al verdacht >:)

Nu weer lekker relaxen.

Dus hij heeft als kado de show van Freek de Jonge van mij gekregen, uitgebreid de kinderen die kwamen vieren én vanmiddag zijn 2 vriendinnen (exen eigenlijk :D ) op visite gekregen met taartjes :9
Een flinke bol.com bon en boek Adriaan van Dis van de vriendinnen, mooie fles whisky van de kinderen, grote hysterische muziek kaart en scheurkalender van Peter van Straaten van mij nog erbij gekregen. Allemaal helemaal prima zo.
En doorrrrrrrrrrrrrrrrrr..

kado-ideetjes voor @AnneX erbij gezet :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 19-12-2024 16:10:29 ]
pi_215920568
Da's een leuke dag met leuke visite! Maar @golfer 70 jaar, dat kan eigenlijk niet hoor, is gewoon een jonge blom
We have far more in common than that which devides us..
pi_215920647
Ja echt leuk zo.
Die 2 vriendinnen hadden elkaar 20 jr niet gezien :D
pi_215920960
Gloeiende, maar weer een klacht indienen bij Zooplus. Nu heb ik de zak grit binnengekregen, zit er een grote scheur in, kwam er net op tijd achter zodat het niet door de gang ging.

Net even een paar uur de gegevens van het werk ingevuld in de dossiers. Dan heb je even tijd om de geschiedenis van de mensen door te lezen. Wil het niet meemaken maar denk wel eens hoe zou ik (of de vele verwende Nederlanders) me er door slaan in dezelfde situatie. Een van de mensen waar ik vrij veel contact mee heb is 2 maanden ouder dan ik. Alles kwijt, familieleden over de hele wereld en nergens welkom. En een geweldige opleiding/achtergrond, spreekt meerdere talen, heeft over de hele wereld gewerkt. Maar "verkeerd" paspoort en je kunt vertrekken.
pi_215922004
:{
pi_215922139
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @Blues O+

Het leermoment van de Eritrese jongen was vandaag dat het nu geen zomer is maar winter _O- Hij gaat best vooruit. Cijfers gaan best goed, uitspraak van woorden gaat de goede kant op. We zijn nu met kleuren aan het oefenen. Ik voel me wel een beetje een kleuterjuf soms.
Spoilers!
pi_215922602
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @:blues O+

Het leermoment van de Eritrese jongen was vandaag dat het nu geen zomer is maar winter _O- Hij gaat best vooruit. Cijfers gaan best goed, uitspraak van woorden gaat de goede kant op. We zijn nu met kleuren aan het oefenen. Ik voel me wel een beetje een kleuterjuf soms.
Was hij nog niet buiten geweest :D?

Op de boten is het vaak warm tot bloedheet (zwaar verouderd, kan of heet of koud). Dus binnen loopt men in zomerkleding, maar buiten is het best fris en dan lopen ze daar met blote benen op slippers en een gewatteerde jas erboven _O-
pi_215922937
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuke verjaardag voor golfer zo @:blues O+

Herkenbaar.🎄 Kleuterjuf
Twee weken geleden waren het gradaties van streng / strenge…als in opvoeding, in winter, in religie.

Studente leest nu Nederlands via het Taalhuis. Dat is een bestseller in eenvoudige taal, nl. ‘Het meisje in de trein’ de thriller van het jaar 2015.
Iedere alinea is er wel een nieuw woord, dat goed wordt uitgesproken met niet begrepen betekenis.
In het boek van “dwalen in de stad” …kom ik dan op “verdwalen in het bos”.
Over dwalende gedachten heb ik het maar niet gehad.
Zo raak ik zelf nog verdwaald in mijn eigen taal >:O
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 december 2024 @ 20:12:52 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215923065
7u beginnen. 18.22u weg :+.
Morgen door zolang alles wat weg moet, weg is. Ik denk dat het 14.30u wordt... :s)

Eens een andere toko bij werk geprobeerd... Veel te Nederlands. Volgende keer weer naar mn vaste toko.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215923396
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2024 20:12 schreef borisz het volgende:

Eens een andere toko bij werk geprobeerd... Veel te Nederlands. Volgende keer weer naar mn vaste toko.
Hou je van Indiaas?
India roti room Chicken Dhansk en Onion baghi zijn daar :9 :9 :9
pi_215923530
Test: pure Chocolate chips cookies uit kerstpakket: droog. :R
Die gooi ik gewoon weg ~:)
Dat scheelt 1000 calories.
pi_215925042
Kerstborrel van kantoor. Niet óp kantoor maar in het lokale zalencentrum annex (sorry @AnneX) supersjieke bejaardencentrum voor hele rijke dure bejaarden. Bejaardenhuis met koopappartementen inclusief huisartsenpraktijk, fysio, biljartzaal, bar, zalenverhuur en pizzeria.

We hadden pubquiz. In de tegenovergelegen zaal ook een kerstborrel van een andere verzameling van ook mijn werkgever :D Ik hoor bij beide clubs en ben bij beide wezen buurten :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 19 december 2024 @ 22:42:42 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215925196
Vandaag "gepaintbald" (paintbalgeweer, met rubberen ballen, Reballs https://www.gopaintball.nl/paintballs/reballs.html ) met het werk in het kader van de kerstgedachte. Daarna lekker gegeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215925983
Thuis. Lekker gewerkt. Iedereen blij.

Nog 8 dagen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215926102
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag "gepaintbald" (paintbalgeweer, met rubberen ballen, Reballs https://www.gopaintball.nl/paintballs/reballs.html ) met het werk in het kader van de kerstgedachte. Daarna lekker gegeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Markers, geen geweren :+

(Ik had een tipman A5 met flatline barrel en red dot vizier en een tipman 98 met verlengde loop en een 2x scope - broertje speelde electrisch, Angel en een ander ding waarvan ik de naam niet meer weet)
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 07:34:43 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215927406
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2024 23:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Markers, geen geweren :+

Zo noemden die lui het zelf ook niet. Maar ja, ze noemen het ook paintball :P
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 07:36:15 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215927413
Gefeliciteerd @vlindertje89
pi_215927581
Laatste werkdag dit jaar *O*
pi_215927918
Gefeliciteerd @vlindertje89 *O*
Spoilers!
pi_215927938
Gefeliciteerd @vlindertje89 *G* *O* *G*
pi_215927940
Gefeliciteerd @vlindertje89 Fijne dag
  vrijdag 20 december 2024 @ 09:14:27 #274
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215928039
Gefeliciteerd @vlindertje89 *O*
pi_215928258
'feliciteerd, @vlindertje89!

Ik was vanochten bij de huisarts voor een rare vlek op mijn been. Paar maanden geleden verscheen er een ronde vlek binnenkant bovenbeen alsof ik door een paard geschopt was ofzo. Bij gebrek aan paard (en pijn/jeuk/ongemak) heb ik dat verder genegeerd, maar de vlek gaat niet weg en groeit wel. Doc heeft 'm nu gemeten; 19 bij 17cm. De vlek is vrij vaag maar heeft wel een duidelijke rand. Doc hoopt dat het schimmel is :o . Nou ja, vooruit dan maar. Dus nu maandje smeren en dan moet de vlek wegwezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')