Mwah 5 ofzoquote:Op maandag 16 december 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer. Op hoeveel Ed Sheeran vrije dagen zit je dit jaar nu?
Hopelijk gaat het volgend jaar beterquote:
Kink is ook een goede optie om Ed Sheeran te vermijdenquote:Op maandag 16 december 2024 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het volgend jaar beter![]()
Ik luister meestal naar van die Oldies-zenders, dus ik heb sowieso al veel Ed Sheeran vrije dagen
Dat is ook niet een Sheeran-zender neequote:Op maandag 16 december 2024 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Kink is ook een goede optie om Ed Sheeran te vermijden. Daar heb je meer moeite om Foo Fighters een week te ontlopen
MET EEN KAT TEGEN ME AANquote:Op maandag 16 december 2024 12:38 schreef Arizona het volgende:
Pauze op thuiswerkdagen is zo zalig![]()
Of ik ga wandelen, of ik ga (zoals nu, het regent) lekker een halfuur op de bank liggen
Je zou niet zeggen dat je in het oosten woontquote:Op maandag 16 december 2024 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook niet een Sheeran-zender nee![]()
Ik luister vaak naar Joe, of op de DAB radio naar zenders als Antenne Bayern Oldies but Goldies, of 80'er Kulthits.
Nee wacht. In de vakanties en weekenden weet ik hem vaak te vermijden. Dus dat zijn er meer dan 5.quote:Op maandag 16 december 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg weinig.
quote:Op maandag 16 december 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee wacht. In de vakanties en weekenden weet ik hem vaak te vermijden. Dus dat zijn er meer dan 5.
Het heeft hier 2 weken geduurd, het snotteren is nu over maar ik ben nog steeds niet helemaal fitquote:Op maandag 16 december 2024 14:56 schreef Yesse het volgende:
Is er niet een manier om verkoudheid weg te toveren? Of een paar dagen vooruit te spoelen naar als het niet meer zo erg is?
Dat is de positieve instelling die we nodig hebbenquote:Op maandag 16 december 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee wacht. In de vakanties en weekenden weet ik hem vaak te vermijden. Dus dat zijn er meer dan 5.
Jeeeeetje. Beterschapquote:Op maandag 16 december 2024 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het heeft hier 2 weken geduurd, het snotteren is nu over maar ik ben nog steeds niet helemaal fit
Dat lukt je vast welquote:Op maandag 16 december 2024 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeeeeetje. BeterschapIk hoopte eigenlijk dat het voor de kerst wel weg zou zijn
Dus hij heeft nog getestquote:Op maandag 16 december 2024 16:22 schreef H_T het volgende:
Een collega is vandaag ziek naar huis gegaan. Hij blijkt covid te hebben
Gemiddeld wel iets verder dan de welbekende anderhalve meter, maar ook niet heel veel verder. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat er niets aan de hand gaat zijn, maar ik ga wel even de datum checken op de test die ik nog thuis heb liggen of ik die kan gebruiken indien nodigquote:Op maandag 16 december 2024 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lukt je vast wel
[..]
Dus hij heeft nog getestWas je dicht in zijn buurt?
Ik vraag me ook af of ik covid heb (gehad), gezien de lange duur, de smaak- en reukverandering die ik had en de aanhoudende vermoeidheid die nog steeds niet helemaal weg is. Maar dat laatste kan ook goed door drukte en het grauwe weer komen
Kunnen covid-testen bedervenquote:Op maandag 16 december 2024 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Gemiddeld wel iets verder dan de welbekende anderhalve meter, maar ook niet heel veel verder. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat er niets aan de hand gaat zijn, maar ik ga wel even de datum checken op de test die ik nog thuis heb liggen of ik die kan gebruiken indien nodig
Wist ik nietquote:Op maandag 16 december 2024 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan over datum en dan zijn ze niet meer betrouwbaar
Medicijnen kunnen ook over datum gaanquote:
Ik weet niet wat het is maar ik heb dit jaar zo veel verkoudheden gehad, nu vandaag ook weer. Misschien toch meer groenten en fruit eten.quote:Op maandag 16 december 2024 14:56 schreef Yesse het volgende:
Is er niet een manier om verkoudheid weg te toveren? Of een paar dagen vooruit te spoelen naar als het niet meer zo erg is?
Cocaine ook denk je!? Je denkt je spaart het op voor een bijzondere gelegenheidquote:Op maandag 16 december 2024 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Medicijnen kunnen ook over datum gaan
Het kan ook sterker worden hčquote:Op maandag 16 december 2024 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Cocaine ook denk je!? Je denkt je spaart het op voor een bijzondere gelegenheid
Die vreselijke kou bij jullie helpt natuurlijk ook niet mee hč. Die ene dag dat het slechts 12 graden wasquote:Op maandag 16 december 2024 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik heb dit jaar zo veel verkoudheden gehad, nu vandaag ook weer. Misschien toch meer groenten en fruit eten.
Overjarige kaas erbijquote:Op maandag 16 december 2024 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, gerijpte cokeJij en ik moeten eens een feestje organiseren Ari.
We hebben het er hier nog steeds over, die dag. Nou ja, de overlevenden danquote:Op maandag 16 december 2024 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vreselijke kou bij jullie helpt natuurlijk ook niet mee hč. Die ene dag dat het slechts 12 graden was![]()
Of heel classy zo'n fles port in je coke steken en dat een paar weken laten staanquote:
Ja, waar haal je zo in de regio Valencia ook wat fruit vandaan hč?quote:Op maandag 16 december 2024 18:59 schreef Strani het volgende:
Nee ik denk dat het in mijn geval een combinatie is van misschien inderdaad niet genoeg vitaminen en toch wel heel veel sociaal contact met verschillende mensen, als organisator van sociale activiteiten. En vaak ook mensen die veel reizen dus het kan dan ook weer overal vandaan komen.
Veel plezier! Ik loop 3 afleveringen achter. En met de top 2000 quiz ook 2 en met ER 1. Vanavond kijk ik maar live naar Hunted, want dan blijf ik daar een beetje bijquote:Op maandag 16 december 2024 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even de finale van HHB kijken. Het is tot nu toe gelukt om de winnaar niet te weten.
Jaaaaa ook geen idee!quote:Op maandag 16 december 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, waar haal je zo in de regio Valencia ook wat fruit vandaan hč?
ER moet ik ook nog kijken van gisteren, maar dat ga ik morgen doen.quote:Op maandag 16 december 2024 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik loop 3 afleveringen achter. En met de top 2000 quiz ook 2 en met ER 1. Vanavond kijk ik maar live naar Hunted, want dan blijf ik daar een beetje bij
Ik liep ook flink achter, maar ben sinds een paar minuten helemaal bijquote:Op maandag 16 december 2024 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik loop 3 afleveringen achter. En met de top 2000 quiz ook 2 en met ER 1. Vanavond kijk ik maar live naar Hunted, want dan blijf ik daar een beetje bij
SPOILER: werkperikelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb nog altijd geen kerstversie van de mijne gemaaktquote:
Foeiquote:Op maandag 16 december 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen kerstversie van de mijne gemaakt
Is de Sint weer veilig bij jullie teruggekeerd?quote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja was helemaal de sint-UI vergeten dit jaar. Dan maar direct door naar kerst.
quote:Op maandag 16 december 2024 20:20 schreef Meke het volgende:
SPOILER: werkperikelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Je kan ook alvast de Sint-UI voor volgend jaar doen. Gewoon net als met pepernoten steeds eerder beginnen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja was helemaal de sint-UI vergeten dit jaar. Dan maar direct door naar kerst.
Verraad me niet alsjeblieft, ik wil niet mee naar Spanjequote:
Licht getraumatiseerd zoals elk jaar, maar hij is er weer jaquote:Op maandag 16 december 2024 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is de Sint weer veilig bij jullie teruggekeerd?
Licht? Dan heeft die een goed jaar gehad.quote:Op maandag 16 december 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Licht getraumatiseerd zoals elk jaar, maar hij is er weer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |