Mwah 5 ofzoquote:Op maandag 16 december 2024 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer. Op hoeveel Ed Sheeran vrije dagen zit je dit jaar nu?
Hopelijk gaat het volgend jaar beterquote:
Kink is ook een goede optie om Ed Sheeran te vermijdenquote:Op maandag 16 december 2024 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het volgend jaar beter![]()
Ik luister meestal naar van die Oldies-zenders, dus ik heb sowieso al veel Ed Sheeran vrije dagen
Dat is ook niet een Sheeran-zender neequote:Op maandag 16 december 2024 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Kink is ook een goede optie om Ed Sheeran te vermijden. Daar heb je meer moeite om Foo Fighters een week te ontlopen
MET EEN KAT TEGEN ME AANquote:Op maandag 16 december 2024 12:38 schreef Arizona het volgende:
Pauze op thuiswerkdagen is zo zalig![]()
Of ik ga wandelen, of ik ga (zoals nu, het regent) lekker een halfuur op de bank liggen
Je zou niet zeggen dat je in het oosten woontquote:Op maandag 16 december 2024 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook niet een Sheeran-zender nee![]()
Ik luister vaak naar Joe, of op de DAB radio naar zenders als Antenne Bayern Oldies but Goldies, of 80'er Kulthits.
Nee wacht. In de vakanties en weekenden weet ik hem vaak te vermijden. Dus dat zijn er meer dan 5.quote:Op maandag 16 december 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel erg weinig.
quote:Op maandag 16 december 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee wacht. In de vakanties en weekenden weet ik hem vaak te vermijden. Dus dat zijn er meer dan 5.
Het heeft hier 2 weken geduurd, het snotteren is nu over maar ik ben nog steeds niet helemaal fitquote:Op maandag 16 december 2024 14:56 schreef Yesse het volgende:
Is er niet een manier om verkoudheid weg te toveren? Of een paar dagen vooruit te spoelen naar als het niet meer zo erg is?
Dat is de positieve instelling die we nodig hebbenquote:Op maandag 16 december 2024 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee wacht. In de vakanties en weekenden weet ik hem vaak te vermijden. Dus dat zijn er meer dan 5.
Jeeeeetje. Beterschapquote:Op maandag 16 december 2024 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het heeft hier 2 weken geduurd, het snotteren is nu over maar ik ben nog steeds niet helemaal fit
Dat lukt je vast welquote:Op maandag 16 december 2024 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jeeeeetje. BeterschapIk hoopte eigenlijk dat het voor de kerst wel weg zou zijn
Dus hij heeft nog getestquote:Op maandag 16 december 2024 16:22 schreef H_T het volgende:
Een collega is vandaag ziek naar huis gegaan. Hij blijkt covid te hebben
Gemiddeld wel iets verder dan de welbekende anderhalve meter, maar ook niet heel veel verder. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat er niets aan de hand gaat zijn, maar ik ga wel even de datum checken op de test die ik nog thuis heb liggen of ik die kan gebruiken indien nodigquote:Op maandag 16 december 2024 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lukt je vast wel
[..]
Dus hij heeft nog getestWas je dicht in zijn buurt?
Ik vraag me ook af of ik covid heb (gehad), gezien de lange duur, de smaak- en reukverandering die ik had en de aanhoudende vermoeidheid die nog steeds niet helemaal weg is. Maar dat laatste kan ook goed door drukte en het grauwe weer komen
Kunnen covid-testen bedervenquote:Op maandag 16 december 2024 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Gemiddeld wel iets verder dan de welbekende anderhalve meter, maar ook niet heel veel verder. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat er niets aan de hand gaat zijn, maar ik ga wel even de datum checken op de test die ik nog thuis heb liggen of ik die kan gebruiken indien nodig
Wist ik nietquote:Op maandag 16 december 2024 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan over datum en dan zijn ze niet meer betrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |