Uit eigen veiligheid lees ik er voorlopig geen één.quote:
quote:Op maandag 16 december 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar die hebben ze hier in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben met de auto gegaan. Moesten in Overvecht zijn en daar gratis parkeren, dus auto was praktischer.quote:Op maandag 16 december 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je met de trein? Ik kwam vandaag ook langs Utrecht. Wie weet op hetzelfde moment
Ah ja, dat is dan ook wel logisch! Was het een toernooi?quote:Op maandag 16 december 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ben met de auto gegaan. Moesten in Overvecht zijn en daar gratis parkeren, dus auto was praktischer.
Community meeting. Daarbij lekker potjes Magic gespeeld. En ze hadden ook een Magic pubquiz georganiseerd. Gelukkig wist onze teamcaptain heel veel.quote:Op maandag 16 december 2024 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan ook wel logisch! Was het een toernooi?
Ja, magic toernooi bedoelde ik ook!quote:Op maandag 16 december 2024 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Community meeting. Daarbij lekker potjes Magic gespeeld. En ze hadden ook een Magic pubquiz georganiseerd. Gelukkig wist onze teamcaptain heel veel.
Het was geen toernooi. Maar gewoon free to play. Gewoon lekker gezellig elkaar ontmoeten en lekker spelen. Niks te winnen tijdens die potjes. Hoogstens de eer.quote:Op maandag 16 december 2024 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, magic toernooi bedoelde ik ook!
Ik was vandaag naar het zuiden, tegen de Belgische grens aan
Snap ik.quote:Op maandag 16 december 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
Die post kan ik natuurlijk niet liken.
Wat ging je daar doen?quote:Op maandag 16 december 2024 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, magic toernooi bedoelde ik ook!
Ik was vandaag naar het zuiden, tegen de Belgische grens aan
Op bezoek! Maar het was niet bij jou in de buurt, maar in Limburg.quote:
Dat is fijn. Kon je ze wel verstaan dan?quote:Op maandag 16 december 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op bezoek! Maar het was niet bij jou in de buurt, maar in Limburg.
Best wel aardige mensen daar. Dat had ik nooit verwacht
Nou, dat viel me oprecht tegen :xquote:Op maandag 16 december 2024 00:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is fijn. Kon je ze wel verstaan dan?![]()
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 16 december 2024 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat viel me oprecht tegen :x
Beterschap.quote:Op maandag 16 december 2024 08:03 schreef Arizona het volgende:
Ook goedemorgen!
Nu heb ik weer hoofdpijn.ik kwakkel maar door. Ik ben echt toe aan vakantie geloof ik.
Beterschapquote:Op maandag 16 december 2024 08:03 schreef Arizona het volgende:
Ook goedemorgen!
Nu heb ik weer hoofdpijn.ik kwakkel maar door. Ik ben echt toe aan vakantie geloof ik.
Nou, er is geen risico dat die ook zakt, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 16 december 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
De hoofdpijn is gelukkig al afgezakt![]()
Hoe is jullie motivatie vandaag?
Die ligt nog in bed, denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
Slecht. Het is geen Ed Sheeran vrije dagquote:Op maandag 16 december 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
Jammer. Op hoeveel Ed Sheeran vrije dagen zit je dit jaar nu?quote:Op maandag 16 december 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slecht. Het is geen Ed Sheeran vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |