Daarom vrees ik ook een beetje als we Douwe Bob weer sturen. Het is een fantatische muzikant maar Slow Down was echt het meest veilige wat we ooit hebben ingestuurd.quote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, leuk liedje maar tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom dat bijna top 10 haalde (nummer 11)Ik blijf het nog steeds vrij anonieme radiomuziek vinden
Ook in 2016 was ik er al verbaasd over dat het niet rechtsonderin bleef steken hahaha.
Dat snackt maar en dat doet maarquote:Op zondag 15 december 2024 14:14 schreef molloot200 het volgende:
Een luie en semi-brakke zondagmiddag waarop mijn broertje en hebben besloten naar de McDonalds te gaan straks, whoops
Ja, zijn muziek is wel veilig.quote:Op zondag 15 december 2024 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom vrees ik ook een beetje als we Douwe Bob weer sturen. Het is een fantatische muzikant maar Slow Down was echt het meest veilige wat we ooit hebben ingestuurd.
Ik had zo’n chicken & waffles want toch wel benieuwdquote:Op zondag 15 december 2024 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat snackt maar en dat doet maarEn ondertussen heb ik al uren het stoofvlees aan staan!
Geniet er van molloot! Wat ga je bestellen?
Ha, die chicken and waffles was ik al benieuwd naarquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had zo’n chicken & waffles want toch wel benieuwdViel me echt niet tegen hahaha.
En een McKroket want zo’n Nederlander ben ik dan ook wel weer
Mijn broertje en ik deelden nog een McCrispy en zo vulde ik mijn buikje weer
Ik houd niet van friet, en van McDonalds friet al helemaal niet dus daar maak je me dan ook echt niet gelukkig mee
Ja, die vond ik wel tof eigenlijk. Dat zoetere van die karamelsaus met de kip vond ik heel goed passenquote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ha, die chicken and waffles was ik al benieuwd naarZou je hem nog een keer nemen?
Sappig eindequote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Favoriet bij Expeditie Robinson eruit
Ja, qua tv was het natuurlijk wel ideaal. Dit seizoen was nog niet echt gekenmerkt door iconische eilandradenquote:
Hoe was het in Utrecht?quote:Op zondag 15 december 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een kwartiertje thuis. Nu naar bed.![]()
Oei, kon dit niet in een spoiler?quote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Favoriet bij Expeditie Robinson eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, kon dit niet in een spoiler?
Ik heb het niet gezien, maar alles wijst erop datEn ook al gespoilerd dat zoete karamelsaus goed gaat met kip. Dat wilde ik zélf proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.![]()
Ja, dat is ook jammer, want nu wil ik misschien ook wel naar mcdonalds terwijl dat gewoon zooi isquote:Op zondag 15 december 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook al gespoilerd dat zoete karamelsaus goed gaat met kip. Dat wilde ik zélf proberen
Ik zou dan toch Burger King aanraden hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ook jammer, want nu wil ik misschien ook wel naar mcdonalds terwijl dat gewoon zooi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is daarentegen wel reden om toch niet voor de Burger King te kiezen.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, kon dit niet in een spoiler?
Ik heb het niet gezien, maar alles wijst erop datIk moet ook nog kijken. Dus ik wil ook nog niks wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 16 december 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Maar eenJaaa maar die hebben ze hier in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is daarentegen wel reden om toch niet voor de Burger King te kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |