Kom Even tot hier kijken!quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Zo, is iedereen hier weer lekker aan het feesten?
Dit is nieuws voor me maar ook weer niet geheel verrassend.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:17 schreef NailQueen het volgende:
Dus @:Strani heeft ruzie met Jan Smit
Waar het ook om gaat, we staan allen aan jouw kant Straan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is nieuws voor me maar ook weer niet geheel verrassend.
Fijnquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar het ook om gaat, we staan allen aan jouw kant Straan.
9 rechters moeten er aan te pas komen. Je bent hem echt zat he?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is nieuws voor me maar ook weer niet geheel verrassend.
Nou ja die rechters zijn er voor zijn bescherming. Als het aan mij lag had ik het op een hele andere manier opgelost maar jaaa dat mag dan weer nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
9 rechters moeten er aan te pas komen. Je bent hem echt zat he?
Ja Jan Smit:quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
FijnHet zat er al heel lang aan te komen hoor, deze escalatie.
Ik was Red One aan het kijken, waarin The Rock de Kerstman moet zien te redden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Zo, is iedereen hier weer lekker aan het feesten?
Oei, zal er zeker wel om spannen of dat lukt!quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was Red One aan het kijken, waarin The Rock de Kerstman moet zien te redden.
Vermakelijke nonsens
Ah. Ik heb The Fall Guy gekeken. Leuke filmquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was Red One aan het kijken, waarin The Rock de Kerstman moet zien te redden.
Vermakelijke nonsens
Nou ja, zijn ijsberenmaat genaamd Garcia werd wel opgesloten dus die kon niet meehelpenquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, zal er zeker wel om spannen of dat lukt!
Ik wist niet dat je Garcia heette @ijs_beerquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, zijn ijsberenmaat genaamd Garcia werd wel opgesloten dus die kon niet meehelpen
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, zijn ijsberenmaat genaamd Garcia werd wel opgesloten dus die kon niet meehelpen
Haha ik weet t ook niet. Gelukkig ga ik donderdag weer naar een concert (John Coffey).quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de zaterdagavond... Waar is het fout gegaan met je?
Oké dat maakt het wel een beetje goedquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ik weet t ook niet. Gelukkig ga ik donderdag weer naar een concert (John Coffey).
Maken wij nog grapjes over een gemiste kans op een duet tussen John Coffey en Thé Lau of gedragen we ons?quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat maakt het wel een beetje goed
Ow, daar ben ik wel benieuwd naar!!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maken wij nog grapjes over een gemiste kans op een duet tussen John Coffey en Thé Lau of gedragen we ons?
Mooi. Nou ja, breek je nek niet hequote:Op zaterdag 14 december 2024 23:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ik weet t ook niet. Gelukkig ga ik donderdag weer naar een concert (John Coffey).
Thé is helaas koudquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maken wij nog grapjes over een gemiste kans op een duet tussen John Coffey en Thé Lau of gedragen we ons?
Ik eigenlijk ook wel!quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik wel benieuwd naar!!
Ze gingen als een sneltrein door de onderwerpen heen. Was zeker niet slecht maar de uitzending van vorige week was beter.quote:
Hmm, ik zal mn best doen. Maar ik verwacht wel wat blauwe plekken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Nou ja, breek je nek niet he
Ah ja, maar vorige week was ook wel de beste dit seizoen tot nu toe. Daarvoor vond ik het wat wisselvalliger, maar wel altijd kijkwaardig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze gingen als een sneltrein door de onderwerpen heen. Was zeker niet slecht maar de uitzending van vorige week was beter.
Ice-Tquote:
quote:
Jeetje @Cyan9 - dat kan inderdaad beter. Eén like maarquote:Op zondag 15 december 2024 11:18 schreef Fred_B het volgende:
Laten we de dag eens positief beginnen met een compliment aan @:momo![]()
Terwijl voor velen hier de interesse voor het ESF ergens rond het vriespunt zit, heeft zij haar vrije tijd opgeofferd om de deelnemerslijst voor 2025 te maken, met links en topics voor alle landen en achtergrondinfo erbij. En voorzover ik heb gezien was de collectieve beloning daarvoor één hele like (van Cyan) en dat moet toch beter kunnen![]()
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
*mompelt iets over Spaanse luiheid*quote:Op zondag 15 december 2024 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje @:Cyan9 - dat kan inderdaad beter. Eén like maar
Ja, leuk liedje maar tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom dat bijna top 10 haalde (nummer 11)quote:Op zondag 15 december 2024 13:50 schreef Strani het volgende:
Slow Down van Douwe Bob op Radio 5 nu. Blijft toch een leuk liedje.
@Momo ESF heldinquote:Op zondag 15 december 2024 11:18 schreef Fred_B het volgende:
Laten we de dag eens positief beginnen met een compliment aan @:momo![]()
Terwijl voor velen hier de interesse voor het ESF ergens rond het vriespunt zit, heeft zij haar vrije tijd opgeofferd om de deelnemerslijst voor 2025 te maken, met links en topics voor alle landen en achtergrondinfo erbij. En voorzover ik heb gezien was de collectieve beloning daarvoor één hele like (van Cyan) en dat moet toch beter kunnen![]()
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Nee het is inderdaad vooral een leuk radioliedje. Voor het ESF vind ik het ook nogal tam. Maar goed, zijn looks zullen wel wat geholpen hebben met het oppervlakkigere publiek.quote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, leuk liedje maar tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom dat bijna top 10 haalde (nummer 11)Ik blijf het nog steeds vrij anonieme radiomuziek vinden
Ook in 2016 was ik er al verbaasd over dat het niet rechtsonderin bleef steken hahaha.
Nou ja, het is vooral de ultieme jury-muziek natuurlijk. Radiovriendelijk, Engelstalig, respectabel land. Het is niet voor niets dat driekwart van de punten van de vakjury kwamen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad vooral een leuk radioliedje. Voor het ESF vind ik het ook nogal tam. Maar goed, zijn looks zullen wel wat geholpen hebben met het oppervlakkigere publiek.
Oh ja dat is ook zo. Maar dan nog, ik vind het fijn als ik mensen kan beschuldigen van oppervlakkig stemgedrag dus ik hou het daar liever bij.quote:Op zondag 15 december 2024 14:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral de ultieme jury-muziek natuurlijk. Radiovriendelijk, Engelstalig, respectabel land. Het is niet voor niets dat driekwart van de punten van de vakjury kwamen.
Nederland is een plat landquote:Op zondag 15 december 2024 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. Maar dan nog, ik vind het fijn als ik mensen kan beschuldigen van oppervlakkig stemgedrag dus ik hou het daar liever bij.
Daarom vrees ik ook een beetje als we Douwe Bob weer sturen. Het is een fantatische muzikant maar Slow Down was echt het meest veilige wat we ooit hebben ingestuurd.quote:Op zondag 15 december 2024 14:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, leuk liedje maar tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom dat bijna top 10 haalde (nummer 11)Ik blijf het nog steeds vrij anonieme radiomuziek vinden
Ook in 2016 was ik er al verbaasd over dat het niet rechtsonderin bleef steken hahaha.
Dat snackt maar en dat doet maarquote:Op zondag 15 december 2024 14:14 schreef molloot200 het volgende:
Een luie en semi-brakke zondagmiddag waarop mijn broertje en hebben besloten naar de McDonalds te gaan straks, whoops
Ja, zijn muziek is wel veilig.quote:Op zondag 15 december 2024 15:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom vrees ik ook een beetje als we Douwe Bob weer sturen. Het is een fantatische muzikant maar Slow Down was echt het meest veilige wat we ooit hebben ingestuurd.
Ik had zo’n chicken & waffles want toch wel benieuwdquote:Op zondag 15 december 2024 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat snackt maar en dat doet maarEn ondertussen heb ik al uren het stoofvlees aan staan!
Geniet er van molloot! Wat ga je bestellen?
Ha, die chicken and waffles was ik al benieuwd naarquote:Op zondag 15 december 2024 20:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had zo’n chicken & waffles want toch wel benieuwdViel me echt niet tegen hahaha.
En een McKroket want zo’n Nederlander ben ik dan ook wel weer
Mijn broertje en ik deelden nog een McCrispy en zo vulde ik mijn buikje weer
Ik houd niet van friet, en van McDonalds friet al helemaal niet dus daar maak je me dan ook echt niet gelukkig mee
Ja, die vond ik wel tof eigenlijk. Dat zoetere van die karamelsaus met de kip vond ik heel goed passenquote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ha, die chicken and waffles was ik al benieuwd naarZou je hem nog een keer nemen?
Sappig eindequote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Favoriet bij Expeditie Robinson eruit
Ja, qua tv was het natuurlijk wel ideaal. Dit seizoen was nog niet echt gekenmerkt door iconische eilandradenquote:
Hoe was het in Utrecht?quote:Op zondag 15 december 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een kwartiertje thuis. Nu naar bed.![]()
Oei, kon dit niet in een spoiler?quote:Op zondag 15 december 2024 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Favoriet bij Expeditie Robinson eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, kon dit niet in een spoiler?
Ik heb het niet gezien, maar alles wijst erop datEn ook al gespoilerd dat zoete karamelsaus goed gaat met kip. Dat wilde ik zélf proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.![]()
Ja, dat is ook jammer, want nu wil ik misschien ook wel naar mcdonalds terwijl dat gewoon zooi isquote:Op zondag 15 december 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook al gespoilerd dat zoete karamelsaus goed gaat met kip. Dat wilde ik zélf proberen
Ik zou dan toch Burger King aanraden hoor.quote:Op maandag 16 december 2024 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ook jammer, want nu wil ik misschien ook wel naar mcdonalds terwijl dat gewoon zooi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is daarentegen wel reden om toch niet voor de Burger King te kiezen.
quote:Op zondag 15 december 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, kon dit niet in een spoiler?
Ik heb het niet gezien, maar alles wijst erop datIk moet ook nog kijken. Dus ik wil ook nog niks wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als de spoiler klopt, baal ik wel een beetje van jouw post.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 16 december 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Maar eenJaaa maar die hebben ze hier in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is daarentegen wel reden om toch niet voor de Burger King te kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit eigen veiligheid lees ik er voorlopig geen één.quote:
quote:Op maandag 16 december 2024 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar die hebben ze hier in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben met de auto gegaan. Moesten in Overvecht zijn en daar gratis parkeren, dus auto was praktischer.quote:Op maandag 16 december 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je met de trein? Ik kwam vandaag ook langs Utrecht. Wie weet op hetzelfde moment
Ah ja, dat is dan ook wel logisch! Was het een toernooi?quote:Op maandag 16 december 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ben met de auto gegaan. Moesten in Overvecht zijn en daar gratis parkeren, dus auto was praktischer.
Community meeting. Daarbij lekker potjes Magic gespeeld. En ze hadden ook een Magic pubquiz georganiseerd. Gelukkig wist onze teamcaptain heel veel.quote:Op maandag 16 december 2024 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan ook wel logisch! Was het een toernooi?
Ja, magic toernooi bedoelde ik ook!quote:Op maandag 16 december 2024 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Community meeting. Daarbij lekker potjes Magic gespeeld. En ze hadden ook een Magic pubquiz georganiseerd. Gelukkig wist onze teamcaptain heel veel.
Het was geen toernooi. Maar gewoon free to play. Gewoon lekker gezellig elkaar ontmoeten en lekker spelen. Niks te winnen tijdens die potjes. Hoogstens de eer.quote:Op maandag 16 december 2024 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, magic toernooi bedoelde ik ook!
Ik was vandaag naar het zuiden, tegen de Belgische grens aan
Snap ik.quote:Op maandag 16 december 2024 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
Die post kan ik natuurlijk niet liken.
Wat ging je daar doen?quote:Op maandag 16 december 2024 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, magic toernooi bedoelde ik ook!
Ik was vandaag naar het zuiden, tegen de Belgische grens aan
Op bezoek! Maar het was niet bij jou in de buurt, maar in Limburg.quote:
Dat is fijn. Kon je ze wel verstaan dan?quote:Op maandag 16 december 2024 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op bezoek! Maar het was niet bij jou in de buurt, maar in Limburg.
Best wel aardige mensen daar. Dat had ik nooit verwacht
Nou, dat viel me oprecht tegen :xquote:Op maandag 16 december 2024 00:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is fijn. Kon je ze wel verstaan dan?![]()
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 16 december 2024 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat viel me oprecht tegen :x
Beterschap.quote:Op maandag 16 december 2024 08:03 schreef Arizona het volgende:
Ook goedemorgen!
Nu heb ik weer hoofdpijn.ik kwakkel maar door. Ik ben echt toe aan vakantie geloof ik.
Beterschapquote:Op maandag 16 december 2024 08:03 schreef Arizona het volgende:
Ook goedemorgen!
Nu heb ik weer hoofdpijn.ik kwakkel maar door. Ik ben echt toe aan vakantie geloof ik.
Nou, er is geen risico dat die ook zakt, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 16 december 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
De hoofdpijn is gelukkig al afgezakt![]()
Hoe is jullie motivatie vandaag?
Die ligt nog in bed, denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
Slecht. Het is geen Ed Sheeran vrije dagquote:Op maandag 16 december 2024 10:14 schreef Arizona het volgende:
Jammer. Op hoeveel Ed Sheeran vrije dagen zit je dit jaar nu?quote:Op maandag 16 december 2024 11:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slecht. Het is geen Ed Sheeran vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |