Ik vind Brubbie oprecht een fenomeen. Zo sterk, zo onwaarschijnlijk slecht.quote:
En dan de onvermijdelijke ophemeling door Ajacieden. Had onze eerste spits moeten zijn de laatste twee jaar!quote:Op donderdag 12 december 2024 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Brubbie oprecht een fenomeen. Zo sterk, zo onwaarschijnlijk slecht.
Jody Lukoki.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan de onvermijdelijke ophemeling door Ajacieden. Had onze eerste spits moeten zijn de laatste twee jaar!
Maar als je iemand ooit Ozbiliz en Ebicilio hebt zien opwaarderen tot Golden Boy achtige proporties weet je genoeg.
Als het alternatief Akpom of Wout is, is de keuze toch nog snel gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan de onvermijdelijke ophemeling door Ajacieden. Had onze eerste spits moeten zijn de laatste twee jaar!
Maar als je iemand ooit Ozbiliz en Ebicilio hebt zien opwaarderen tot Golden Boy achtige proporties weet je genoeg.
Wappie Wout had die 2-3 kopballen wel tegen de touwen gewerkt. Ongelofelijk hoe iemand zo slecht kan koppen als Brobbey.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als het alternatief Akpom of Wout is, is de keuze toch nog snel gemaakt.
Weghorst krijgt zelden zulke voorzetten, toch bijzonder hoe dat werkt.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Wappie Wout had die 2-3 kopballen wel tegen de touwen gewerkt. Ongelofelijk hoe iemand zo slecht kan koppen als Brobbey.
Hier heb ik geen tien jaar voor nodig, Henk.quote:Wetenschappers proberen met de informatie van vandaag iets te zeggen over een situatie over vijf, zes, zeven, acht en negen jaar. In de toekomst dus.
„Ik doe echt mijn best om een goede balans te vinden tussen wat bewezen is, maar ook met wat ik gewoon op de basis van de huidige waarnemingen zie en hoor. Over tien jaar kunnen we zeggen ‘die Vermeer had hartstikke gelijk’. Of ‘die Vermeer is hartstikke knettergek’.”
Uurtje met glyfosaat besproeien. Er zijn wetenschappers die zeggen dat het zeer gevaarlijk is en ziektes veroorzaakt, maar de corrupte Henk haarlijn Vermeer ziet dat vast anders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:34 schreef VoMy het volgende:
BBB-Kamerlid beticht van verspreiden desinformatie, zelf ziet hij dat anders: ‘Dat maak jij ervan’
Dit, dit kan écht niet.
Is hier nog een oplossing tegen binnen de grenzen van het redelijke?
Gevaarlijke gek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:34 schreef VoMy het volgende:
BBB-Kamerlid beticht van verspreiden desinformatie, zelf ziet hij dat anders: ‘Dat maak jij ervan’
Dit, dit kan écht niet.
Is hier nog een oplossing tegen binnen de grenzen van het redelijke?
Ja maar er is toch vrijheid van meningsuiting!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:44 schreef DeeBee het volgende:
Gevaarlijke gekken, met die debiele drogreden dat elke mening telt
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle remmen los bij Pat komend jaar.
quote:"Ze worden nog straffer": Patrick Lefevere gaat met pensioen maar blijft columns schrijven voor deze krant
Patrick Lefevere (69) mag dan wel stoppen als CEO van Soudal Quick-Step, dat betekent niet dat hij helemaal uit het wielrennen verdwijnt. Tijdens het wielerseizoen zal hij zijn veelbesproken columns voor deze krant blijven schrijven. "En ze worden nog straffer", belooft hij.
De columns van Patrick Lefevere in het Nieuwsblad zorgen tijdens het wielerseizoen elke week voor gespreksstof op en rond de koersen. De Godfather van de Koers gaat geen enkel thema uit de weg en durft daarin ook af en toe zijn eigen renners aan te pakken. Hij geeft een unieke inkijk in de interne keuken van zijn ploeg en deelt zijn ongezouten mening over het reilen en zeilen in en rond het peloton. Remco Evenepoel zei na zijn verkiezing tot Flandrien van het Jaar met een kwinkslag dat hij "elke week weer hoopt dat het niet over hem gaat."
De columns van Patrick Lefevere verschijnen tijdens het wegseizoen elke zaterdag in de papieren krant en in de app van het Nieuwsblad vanaf de Omloop het Nieuwsblad tot de Ronde van Lombardije.
Ging dit niet over de extra bezuinigingen op zorg nu?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:21 schreef Fretwork het volgende:
Fleur Agema die baalt van de bezuinigingen
Toch niet dezelfde Fleur Agema die Wilders ondersteunde in de formatie en het opstellen van het hoofdlijnenakkoord toch?
Ik zie het, maar het is niet alsof je als zittend minister, vice-premier en onbetwiste nummer 2 van de grootste partij dat af kan doen als iemand anders schuld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging dit niet over de extra bezuinigingen op zorg nu?
Schuld van links neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie het, maar het is niet alsof je als zittend minister, vice-premier en onbetwiste nummer 2 van de grootste partij dat af kan doen als iemand anders schuld.
En de Marokkanen!quote:
Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Barney blijft de koning van de opbeurende interviews
https://www.nu.nl/darts/6(...)-van-vorig-jaar.html
Dat absurde overperformen kon ook niet eeuwig goed blijven gaan natuurlijk.quote:
quote:
Hij is niet de enigequote:Daar blijft het niet bij. Ook algemeen directeur Jan Willem van Dop is niet te spreken over wat er in Utrecht is gebeurd. ,,Ik leg alle commissiefuncties bij de KNVB neer na vanmiddag”, appt hij kort na de wedstrijd. Hij voegt eraan toe: ,,Wat een schijtzooi. Voor de derde keer punten gestolen.”
Later op de dag reageert Van Dop, die bij de KNVB onderdeel is van de adviescommissie licentiezaken, de werkgroep wedstrijdzaken en de stuurgroep governance KNVB, nogmaals via het ANP. ,,Ik ben er klaar mee, het is een opeenstapeling van een aantal zaken. Het is de zoveelste keer. Hoezo zou ik nu nog bijdragen aan het collectief? Het spijt me zeer, maar dan kies ik nu voor Go Ahead Eagles.”
Erg goedquote:Op zondag 15 december 2024 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk eens de favoriete artiest van WLR in Even Tot Hier, het werd wel eens tijd!
Brienenoordbrug, of moet ik zeggen Trinity Bridge, moeten we maar in de gaten houden.quote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe zelfmutilatie is ook uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Openstaand raam op de achtste verdieping genotquote:Op maandag 16 december 2024 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Achsad. Die heeft niet lang meer.
quote:Op maandag 16 december 2024 18:38 schreef hhh38 het volgende:
Ach, PepAls hoofdcoach is dat wel een belachelijk groot succes geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnetje zou wel fijn zijn jaquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:15 schreef VoMy het volgende:
Grauw grauw grauw grauw grauw grauw grauw.
Die episode met de politiek assistent was wel weer heerlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:07 schreef Steven184 het volgende:
NRC laat zien dat Faber uitstekend bezig de agenda van Geert uit te werken: chaos, chaos, chaos. En alle PVV kiezers zullen geloven dat het aan de ambtenaren en uitvoeringsorganisaties ligt.
Ach The Real Deal.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:31 schreef Szura het volgende:
Ach scheefpoeper
Ach dronken rijdende Belgen
"Vakantie"quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die episode met de politiek assistent was wel weer heerlijk
De eerste nuchtere Belg moet nog gevonden worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:31 schreef Szura het volgende:
Ach scheefpoeper
Logisch, anders kan je brein die nquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste nuchtere Belg moet nog gevonden worden.
Mijn brein kan deze zin niet aan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Logisch, anders kan je brein die n
hobbelwegen niet aan.
Net boven de limiet zou ik niet dronken noemen maar beschonkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:31 schreef Szura het volgende:
Ach scheefpoeper
Koorts doet wat met je typvaardigheid.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn brein kan deze zin niet aan.
NWS heeft veel bijzondere users.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:57 schreef Steven184 het volgende:
NWS is weer fantastisch:
Cijfertechnisch hebben ze Japan zelfs ingehaald que BBP aangepast op koopkracht. [over Rusland]
Kan dit?quote:NMBS-treinbegeleider aangeklaagd om tweetalige begroeting in Vilvoorde
De NMBS ontving een klacht tegen geliefde treinbegeleider Ilyass Alba. De klacht kwam er nadat hij “Goeiemorgen-Bonjour” zei door als officiële aankondiging op een trein die op dat moment nog in Vilvoorde stond. “Volgens de geldende taalregels had hij daar uitsluitend in het Nederlands mogen spreken tijdens zo’n aankondiging”, vertelt NMBS-woordvoerder Dimitri Temmerman. Daarom pleit de vervoersmaatschappij nu voor meer flexibiliteit in de taalregels.
Ach stikstofruimte.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:53 schreef Remco het volgende:
4x achterelkaar een ach die ik moet opzoeken.
Waarschijnlijk melkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik doelde op de onzin van Danny, zie de uitgelichte topics bovenaan.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een wereldtitel zwemmen of skeeleren? Regelmatig gehoord dat je die bij aankoop mee krijgt.
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Ach bunqWat een ziekelijke strategieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat is dat voor humorloze boomertroepquote:Op donderdag 19 december 2024 11:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde op de onzin van Danny, zie de uitgelichte topics bovenaan.
Ik heb ooit een burgerrestaurant gekend dat op die manier te werk ging. Klanten die een slechte review achterlaten of anderszins iets negatiefs erover zeggen telefonisch intimideren. Van een bank vind ik het aan de ene kant erger, aan de andere kant ook minder verrassend, daar werken volgens mij sowieso alleen maar boeven.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een ziekelijke strategie
Dit hebben ze natuurlijk allemaal afgekeken van onze Maxim van Wielerflits die kritische gebruikers ging doxen en opbellen.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een ziekelijke strategie
Shitholedquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:09 schreef franklop het volgende:
Ach Trump
Ach VS
Ach Musk
https://nos.nl/artikel/25(...)id-vs-open-te-houden
Doet Johan het omdat het volk het van hem verlangt en hij het woke onrecht niet kan laten winnen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:12 schreef Szura het volgende:
En goh de altijd hypocriete geldbeluste nep-ruziërs van het altijd racistische en seksistische Onderbuik Inside gaan toch door, dat verwacht je toch ook niet zeg
Zal niks met een portemonee vullen te maken hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Doet Johan het omdat het volk het van hem verlangt en hij het woke onrecht niet kan laten winnen?
En de AfD endorsement is ook binnen.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:13 schreef OProg het volgende:
Nadat Elon zijn bijdrage aan de politiek in de VS heeft kunnen leveren gaat hij nu ook in de UK uitbreiden.
Naast alle SUV-rijders.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Alle Tesla-rijders tegen de muur.
Asfalteren die weg naar het ravijn, de famfare moet er in recordtempo instorten!quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ijzersterke argumenten? Je hele argumentatie rust op de aanname dat de Nederlandse "natuur" waardevol is. Het feit dat ik het daar niet mee eens bent laat heel je argumentatie als een kaartenhuis in elkaar storten.
Solidequote:Op vrijdag 20 december 2024 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ijzersterke argumenten? Je hele argumentatie rust op de aanname dat de Nederlandse "natuur" waardevol is. Het feit dat ik het daar niet mee eens bent laat heel je argumentatie als een kaartenhuis in elkaar storten.
Twee van zulke razende gestoorde narcisten kunnen natuurlijk nooit samen boven op de apenrots zitten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:09 schreef franklop het volgende:
Ach Trump
Ach VS
Ach Musk
https://nos.nl/artikel/25(...)id-vs-open-te-houden
Hopelijk wint de demente totaalidioot Trump die strijd, Musk is nog veel gevaarlijker.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twee van zulke razende gestoorde narcisten kunnen natuurlijk nooit samen boven op de apenrots zitten.
Benieuwd wanneer het backstabben gaat beginnen.
Intrinsiek gevaarlijker betwijfel ik eigenlijk, vooral jonger dus meer tijd om kwaad te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk wint de demente totaalidioot Trump die strijd, Musk is nog veel gevaarlijker.
Wereldmacht voor een geschifte miljardair met satellieten. Daar zijn hele James Bond films over gemaakt en nu vinden veel mensen dit normaal...quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Twee van zulke razende gestoorde narcisten kunnen natuurlijk nooit samen boven op de apenrots zitten.
Benieuwd wanneer het backstabben gaat beginnen.
Ook veel meer geïnteresseerd in de rest van de wereld, dus voor Europa een groter risico.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Intrinsiek gevaarlijker betwijfel ik eigenlijk, vooral jonger dus meer tijd om kwaad te doen.
Films lopen goed af op het moment dat de protagonist na hard werken en met gevaar voor eigen leven een fraudezaak, een moord of een couppoging weet te linken aan een belangrijk persoon hoog in de politieke boom.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Wereldmacht voor een geschifte miljardair met satellieten. Daar zijn hele James Bond films over gemaakt en nu vinden veel mensen dit normaal...
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dit het ultra linkse JOOP forum?
Nee, het ultralinkse wielerforum. Hoezo?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, wel een subforum met een bovengemiddeld hoog IQ.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
De scene daarvoor (in de samenvatting) is het hands van een PEC-speler maar volgt er geen penalty. Zal wel compensatie zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:12 schreef Marcoss het volgende:
De VAR zet het afgelopen weekend moeiteloos door
[ x ]
Bal lag én niet stil én heeft geen volledige omwenteling gemaakt (al twijfel ik of dat laatste nog een regel is). Broddelwerk van Van de Graaf, PEC en de VAR.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:12 schreef Marcoss het volgende:
De VAR zet het afgelopen weekend moeiteloos door
[ x ]
Zelfs als hij daadwerkelijk atheïst is stamt hij uit een cultuur van streng islamitische achterlijkheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 03:48 schreef DeeBee het volgende:
De hele onderbuik was alweer volledig leeg gelopen op StormFok! NWS, blijkt het een AfD-aanhanger te zijn, stukje kortsluiting voor sommige posters
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fascinerend topic om te lezen. Dat de auto van rechts kwam levert een enorme hoeveelheid cognitieve dissonantie op.
Je zou trouwens ook maar eens stilstaan bij de slachtoffers van een aanslag en niet meteen op je zolderkamer de modeltreinen richting het buitenland opstarten.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook echt geschift. Als er nog enige ruggengraat bij NSC'ers en VVD'ers is laten ze nu het kabinet vallen.
Hahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook echt geschift. Als er nog enige ruggengraat bij NSC'ers en VVD'ers is laten ze nu het kabinet vallen.
De altijd kwaadaardige extreemrechtse terreurorganisaties NSC en VVD staan juist te juichen om dit soort posts en deze aanslag, maak je geen illusies.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geert Wilders kan terroristen op de Jordaanoever bezoeken zonder dat het kabinet valt. Dan kan dit ook wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dit is een beetje onzin.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd kwaadaardige extreemrechtse terreurorganisaties NSC en VVD staan juist te juichen om dit soort posts en deze aanslag, maak je geen illusies.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de bait uitgezet. Kijken of ik likes krijg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geert Wilders kan terroristen op de Jordaanoever bezoeken zonder dat het kabinet valt. Dan kan dit ook wel.
Geert en zijn soort mensen - waaronder zijn NWS-fanschare - zijn niet tegen terrorisme, integendeel. Ze zijn enorm te porren voor terreur, zolang ze maar mogen bepalen wie de slachtoffers zijn. Je kunt in NWS gewoon lezen dat de grote fout van deze Saudiër is geweest dat hij het verkeerde doelwit pakte, hij had voor een moskee moeten gaan!
Kom op Slob, niet zo naïef zijn.quote:
Dit kwam voorbij op Bluesky.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef Pistolero het volgende:
Waarom kijken jullie eigenlijk überhaupt ook in NWS of op X. Wat verwacht je?
Ik heb wel wat beters te doen dan dat soort zelfkastijding en hatewatchen op de zaterdagochtend.
Gek dat je dan ook altijd Liverpool en City kijkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen dan dat soort zelfkastijding en hatewatchen op de zaterdagochtend.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat je je blocklists wat beter gaat instellen.
Mwah, er valt alleen vrij weinig te bespreken over die tweet van Wilders. Dat Geert een gevaarlijke racistische fascist is is ook pas zo'n 20 jaar bekend. Dat alle maskers inmiddels af zijn is ook geen nieuws meer. Wat kan je er verder nog over zeggen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]Het is toch gewoon terecht dat die tweet van Wilders besproken wordt, daarom komt het voorbij, laat dit maar uitvergroot worden. Op Bluesky zitten nauwelijks trollen gelukkig.
Ik vind het ook altijd wel triest op Bluesky dat er dan screenshots van Twitter gepost wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]Het is toch gewoon terecht dat die tweet van Wilders besproken wordt, daarom komt het voorbij, laat dit maar uitvergroot worden. Op Bluesky zitten nauwelijks trollen gelukkig.
Gelukkig hebben we Pjotr Omspzigd, hoeder van de rechtsstaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Openriool X, wanneer gaat die social media aids toch eens gereguleerd worden...quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na, danke, Geert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Pjotr Omspzigd, hoeder van de rechtsstaat
[..]
Openriool X, wanneer gaat die social media aids toch eens gereguleerd worden...Pjotr is ziek als er moeilijke vragen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mauritius is het plan hierquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wanneer starten wij een commune in Andorra?
Een beetje? Man, man, man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik weet ook wel dat dit niet gebeurt, maar de lat ligt elke week weer lager.
[..]
Dit is een beetje onzin.
15 jaar geleden was dit nog een parodiequote:Op zaterdag 21 december 2024 01:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
De kerstgedachte is met dit filmpje wel echt overleden denk ik.
Gelukkig maakt WLR dat niet meer mee. Alle users zullen dan wel in een heropvoedingskamp zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef Fretwork het volgende:
Goh, mensen wegzetten als vuilnis blijkt niet bevorderlijk.
Het maakt ook allemaal niks uit, 25% van de mensen heeft hun stem gebruikt om andere mensen kapot te maken. Over 10 jaar zal wel niemand fout zijn geweest.
Als je derde poot het nog doet wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:10 schreef Szura het volgende:
Word je geil als je geen poten meer hebt?
https://nos.nl/artikel/25(...)verschrijdend-gedrag
https://www.wielerflits.n(...)-op-sterven-na-dood/quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Youri kan altijd nog voor de Story of de Prive gaan schrijven, mijn hemel zeg.
Zal hij aan Sunneklaas doen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)-op-sterven-na-dood/
Youri was al bijna niet meer onder ons.
6 punten achter op Arsenal. Laatste 2 wedstrijden van jaar winnen en makkelijk tweede worden.quote:
Ik heb gisteren een beetje meegepost in DRT maar ik miste een beetje de warm bad vibes die ik in het verleden gewend ben, hoe verklaar je dat? Was iedereen depressief omdat vlaggetjes waren uitgeschakeld?quote:
Ik ervaar het ook niet als een warm bad wanneer allerlei debielen de hele tijd agressief doen over de mannen op het podium. De humor van die acts is ook niet echt leuk.quote:Op zondag 22 december 2024 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een beetje meegepost in DRT maar ik miste een beetje de warm bad vibes die ik in het verleden gewend ben, hoe verklaar je dat? Was iedereen depressief omdat vlaggetjes waren uitgeschakeld?
Deze man moet lekker de rest van zijn leven met een hengel zonder aas bij een visvijver gaan zitten.quote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)erview-wnl-op-zondag
Ach mentaal labiele Pjotr Omptzigdht.
Ik voorspel een nieuwe burn-out voor de zomer.
Fredo Omzicht?quote:Op zondag 22 december 2024 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze man moet lekker de rest van zijn leven met een hengel zonder aas bij een visvijver gaan zitten.
Het is wel weer sneu dat Pieter Omtzigt zich verraden voelt door die serpenten met wie hij aan de onderhandelingstafel zat omdat ze hem in de media als een idioot proberen af te schilderen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Wolf in schaapsklerenquote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Dit is niet helemaal ons jaar.quote:Op zondag 22 december 2024 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een beetje meegepost in DRT maar ik miste een beetje de warm bad vibes die ik in het verleden gewend ben, hoe verklaar je dat? Was iedereen depressief omdat vlaggetjes waren uitgeschakeld?
Dit staat ergens onderaan het bericht van RTL over weglopende Omtzigt en heeft de NOS niet eens gehaald. Echt...quote:Daarna gaat het gesprek over de moeizame formatie. Omtzigt vertelt dat NSC onder andere verregaande maatregelen tegen moslims van tafel kreeg. "Een gevangenisstraf van drie tot vijf jaar op het bezit van een koran." Het verbod op de koran stond in wetsvoorstellen van de PVV, die in januari door Wilders 'in de ijskast werden gezet'. Ook spreekt Omtzigt over 'andere bizarre straffen', zoals een voorstel voor jarenlange celstraffen voor het bezetten van een straat.
DRT en VBL bestaat momenteel uit een kluit zuurrechtse schadenfreude.quote:Op zondag 22 december 2024 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Politiek is gelukkig niet welkom in DRT, maar hoe sommigen reageren op Noa-Lynn was echt beschamend. En dan heb ik het niet over de mensen die vonden dat ze ten onrechte mee deed.quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
DRT en VBL bestaat momenteel uit een kluit zuurrechtse schadenfreude.
Kijk, aan @wimderon @Mani89 en ons ligt het niet.quote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek is gelukkig niet welkom in DRT, maar hoe sommigen reageren op Noa-Lynn was echt beschamend. En dan heb ik het niet over de mensen die vonden dat ze ten onrechte mee deed.
Maar helaas is zelfs ons warme bad langzamerhand aan het polariseren
Het onvoorwaardelijk supporten van fascisten gaat je niet in de koude kleren zitten!quote:Op zondag 22 december 2024 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Maar wel vrolijk gaan regeren met een partij die dit soort dingen voorstelt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Een gevangenisstraf van drie tot vijf jaar op het bezit van de Koran, wtf.
[..]
Dit staat ergens onderaan het bericht van RTL over weglopende Omtzigt en heeft de NOS niet eens gehaald. Echt...
Stel je voor dat je een elftal van Arend Martijn erft.quote:Op zondag 22 december 2024 18:42 schreef wimderon het volgende:
Arend Martijn doet Priske nóg maar een keer voor hoe het moet.
Sowieso doen heel veel trainers dat. Vrij bizar vind ik datquote:Op zondag 22 december 2024 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een elftal van Arend Martijn erft.
Dan moet je het direct helemaal anders doen!
Stel je voor dat je een opvolger voor Slot zoekt en dan uitkomt bij Priske.quote:Op zondag 22 december 2024 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een elftal van Arend Martijn erft.
Dan moet je het direct helemaal anders doen!
Is dit uitlokken van @Pistolero?quote:Op zondag 22 december 2024 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een opvolger voor Slot zoekt en dan uitkomt bij Priske.
Die heeft vanmiddag zitten genieten.quote:Op zondag 22 december 2024 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dit uitlokken van @:pistolero?
quote:Op woensdag 24 april 2024 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
Die verheerlijking van Arne Slot in het Feyenoordtopic neemt ietwat lachwekkende proporties aan.
Wel weer gelachen hoor.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die constante zelfverheerlijking en het ontzettend vervelend worden als het een keer niet draait hebben niet mijn voorkeur nee, terwijl hij het wel uitstekend doet natuurlijk.
Maar die absolute toptrainer zie ik er niet zo in nee.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel wat hoger mikken dan Arend Martijn.
Xabi Alonso zou een mooie opvolger zijn. Klopp zie ik geen nationaal elftal doen trouwens.
Het zijn niet alleen zware tijden voor @Pistolero, we mogen in deze tijden ook wel even een kaarsje branden voor @maxi-musquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bald fraud wordt dit seizoen wel ontmaskerd.
Gelukkig zijn ze in Amsterdam zo verstandig geweest om voor Steijn en Farioli te gaan, haha.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop oprecht niet dat Ajax voor de overschatte Slot gaat, die elke wedstrijd bij de arbitrage loopt te mekkeren.
Zoals het hoort geven we hier in WLR altijd prioriteit aan de sporten die er wel toe doen.quote:Op zondag 22 december 2024 19:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft vanmiddag zitten genieten.
Van Mathieu van der Poel nota bene.
Stukje verzekeringsfraude.quote:Op zondag 22 december 2024 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Prins Bril heb ook weer een pandje minder.
Naast dat dit allang besproken is hoef je geen kaarsje voor mij te branden hoor, 10x liever Liverpool en Arne dan Pep. Maar inderdaad, in de casus Arne Slot zat ik er naast, als je altijd een grote mond hebt zit je er ook wel eens naast. ík heb er geen problemen mee om mijn fouten toe te geven in dat geval.quote:Op zondag 22 december 2024 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zijn niet alleen zware tijden voor @:pistolero, we mogen in deze tijden ook wel even een kaarsje branden voor @:maxi-mus
Gelukkig wel ja, haha.quote:Op zondag 22 december 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze in Amsterdam zo verstandig geweest om voor Steijn en Farioli te gaan, haha.
RIP Ziggo Race Caféquote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek is gelukkig niet welkom in DRT, maar hoe sommigen reageren op Noa-Lynn was echt beschamend. En dan heb ik het niet over de mensen die vonden dat ze ten onrechte mee deed.
Daar laten ze geen migranten binnenquote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Szura het volgende:
Is dat die Eagles-debiel? Waarom verhuist hij niet naar Trumpland.
Daar heeft ie niets aan zijn fatbikes.quote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Szura het volgende:
Is dat die Eagles-debiel? Waarom verhuist hij niet naar Trumpland.
ZIjn altijd dezelfde vier users die SPT-topics lopen te vergallen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke 4?quote:Op maandag 23 december 2024 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZIjn altijd dezelfde vier users die SPT-topics lopen te vergallen.
Vind wel dat Noa-Lynn bij de heren mee zou moeten doen, maar soit.
Ik noem geen namen, maar het is dezelfde kliek als die de hele tijd loopt te geilen op atletes in atletiektopics en racistische opmerkingen lopen te maken als er een Afrikaan loopt.quote:
Ik zal me weer gedragen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef Felagund het volgende:
Die @:immerdebestebob is ook weer polariserend bezig zie ik.
Liever een FOK!abonnement dan een Tesla.quote:Op maandag 23 december 2024 14:48 schreef VoMy het volgende:
Iedereen die een FOK-abonnement koopt doet feitelijk zaken met een randdebiel.
Tesla gaat ook weg van het 'kopen' en richting de abonnementen. Als je je stuur-abonnement niet verlengd dan stuurt ie niet meer, dat soort grappen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een FOK!abonnement dan een Tesla.
Dat zijn uitspraken van een echte volksvertegenwoordiger!quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dat wisten we natuurlijk allang. Met haar vleesje.
Gehuurd van Lazio ook echt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Italiaanse bond onderzoekt fascistische groet voetbalfans na goal Mussolini - https://nos.nl/l/2549505
De nieuwe Italië is uit.
Is @:AllesKaputt ondertussen een serie B expert?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Italiaanse bond onderzoekt fascistische groet voetbalfans na goal Mussolini - https://nos.nl/l/2549505
De nieuwe Italië is uit.
Is @:AllesKaputt ondertussen een serie B expert?
Gingen de handjes op deze manier de lucht in?quote:Op sociale media circuleren beelden waarop tientallen fans van Juve Stabia door de stadionspeaker worden aangespoord "Mussolini" te roepen, waarbij ze een fascistische groet lijken te maken door een of beide armen in de lucht te steken.
Nog geen bevestigingquote:Op woensdag 25 december 2024 10:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is het al bevestigd of nog losse berichten in de media?
Volgend jaar een PVV dictatuur, dus geniet nog maar even.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:54 schreef VoMy het volgende:
Gefeliciteerd met deze grauwste kerst ooit in een even grauw jaar.
Kerst was al beslist voor de finale begonnen wasquote:Op woensdag 25 december 2024 13:54 schreef VoMy het volgende:
Gefeliciteerd met deze grauwste kerst ooit in een even grauw jaar.
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Rusland weer een vliegtuig uit de lucht geschoten, gaaf land.
Nederland is van ONS.quote:
Lul niet joh, waren vogels en er was ook mist en anders waren het de Amerikanen of de joden!quote:Op donderdag 26 december 2024 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Rusland weer een vliegtuig uit de lucht geschoten, gaaf land.
quote:
Ik weet nog wel meer administratieve herindelingen van de toenmalige Duitse Rijkskanselier die hem niet in dank werden afgenomen.quote:De plaats Garmisch-Partenkirchen ontstond in 1935, toen op bevel van de toenmalige Duitse Rijkskanselier Adolf Hitler, Garmisch en Partenkirchen tot een gemeente werden samengevoegd. Iets wat hem niet in dank afgenomen werd. Dit had alles te maken met de IVe Olympische Winterspelen die in februari 1936 in deze plaats plaatsvonden. Aan deze gebeurtenis en aan het jaarlijkse schansspringen op nieuwjaarsdag ontleent Garmisch-Partenkirchen zijn bekendheid als wintersportplaats. Dit beeld strookt intussen niet meer geheel met de werkelijkheid.
Waarschijnlijk iemand die de ramen van zijn flat had dichtgetimmerd.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al bekend wie ze moesten hebben in dat vliegtuig?
De transfer naar Israël komt er.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vlaanderen bulkt van de scheefpoepers. Zonder Oumi kan hij ook eindelijk eens gaan drinken en een andere Vlaamse traditie eer aandoen.
Lijkt me echt een heel simpel figuurquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met de dochter van Wesley Sonck schijnbaar.
Wat een achteruitgang.
Wie? Remco, Sonck, of zijn dochter?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heel simpel figuur
Kingfloplandquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie? Remco, Sonck, of zijn dochter?
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.quote:
Afgaande op wat reacties gaat het om Amy Sonck (?). Die zat vorig jaar al achter Remco aan leerde google mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.
Geruchten gaan al vanaf begin van de week nadat Oumi haar instagram volledig leeg had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.
Ga gewoon darten kijken @VoMy en bespaar je deze moeite. Die radicale gek is het niet waard.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmmmm. User @:vomy probeert weer een discussie te voeren met HowierdRoark.
Haha die was al gek maar ondertussen echt compleet doorgedraaid :’).quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Szura het volgende:
Misschien dit keer niet kameraad, alhoewel de NOS gewoon de spreekbuis is van de C1@.
Maar ik lees al boeken sinds mijn puberteit over de kwalijke rol van de Amerikaanse deep-state in de wereld. En ze zitten achter wel heel veel dingen. Een wereld zonder de VS, in elk geval zonder hun deep-state, zou een paradijs zijn.
Poetin is niet onze vijand, Russia is not our enemy, de vijand zit in de VS en het VK.
Beide goddeloze landen.
Sinds de covid-plandemie kan ik geen NOS meer pruimen. Smerige leugenachtige varkens, zoveel doden op hun geweten door die vaccins opdringen en leugens hieromtrent verspreiden, mensen, kinderen ook nog soms die voor het leven verminkt zijn door die gifspuiten. Walgelijke kakkerlakken daar bij de NOS.
Mag allemaal gewoon posten op dit forum vol gestoorden. Hebben zelfs een speciaal subforumquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha die was al gek maar ondertussen echt compleet doorgedraaid :’).
Wat precies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.instagram.com/remco.ev/p/DEIMX-PNB11/?img_index=2
Hoe moet WLR dit omdraaien?
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees het topic dan, jezus.
Hij heeft een hartje gekregen van Oumaima, ongelooflijke lapzwans.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?
Fantastisch!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft een hartje gekregen van Oumaia, ongelooflijke lapzwans.
Het interesseert me verder geen reet, maar de commotie was eventjes leuk.quote:
Dat juist de tweet waar het om gaat is verwijderd maakte het er voor mij ook niet duidelijker op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?
Jorg Haider lacht om deze redenering.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Wanneer komt Elon ons vertellen dat Wilders eigenlijk pro-immigratie is vanwege een vrouw van buitenlands afkomst?
Omdat hij een ongekende proleet is met zijn pauperauto´s en privéjets, of wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Steven184 het volgende:
Ik neem aan dat MvdP gecancelled wordt door WLR.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij een ongekende proleet is met zijn pauperauto´s en privéjets, of wat heeft hij nu weer gedaan?
Niemand heeft hier toch een hoge pet op van Mathieu in de wereld buiten de koers?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?
Dat heeft mijns inziens niet zoveel met zijn wielrennerschap te maken, iedere andere renner was volledig afgeslacht. Om de een of andere reden ontspringt Tokkie Van der Poel iedere dans, maar uiteindelijk is het gewoon Verstappen op twee wielen in plaats van vier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?
Schimmeldiarreequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw recensie @:Mani89?
Wat de grafkankertyfus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw recensie @:Mani89?
Dat hele tiktok moet opgeheven wordenquote:
Verstappen is wel echt een stuk onvriendelijker. Mathieu is in ieder geval beleefd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft mijns inziens niet zoveel met zijn wielrennerschap te maken, iedere andere renner was volledig afgeslacht. Om de een of andere reden ontspringt Tokkie Van der Poel iedere dans, maar uiteindelijk is het gewoon Verstappen op twee wielen in plaats van vier.
Naar toeschouwers tuffen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verstappen is wel echt een stuk onvriendelijker. Mathieu is in ieder geval beleefd.
Verder wel eens natuurlijk, proleet.
Zo'n Verstappen is echt wel platter en vervelender hoor. Veel opzoek naar frictie, slechte verliezer. Mathieu is in de omgang volgens mij een stuk normaler. Blijft natuurlijk tokkie om een roggel terug te doen naar die gasten.quote:Op zondag 29 december 2024 00:16 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Naar toeschouwers tuffen.
Kinderen tegen de grond slaan.
Beleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |