De transfer naar Israël komt er.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vlaanderen bulkt van de scheefpoepers. Zonder Oumi kan hij ook eindelijk eens gaan drinken en een andere Vlaamse traditie eer aandoen.
Lijkt me echt een heel simpel figuurquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met de dochter van Wesley Sonck schijnbaar.
Wat een achteruitgang.
Wie? Remco, Sonck, of zijn dochter?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heel simpel figuur
Kingfloplandquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie? Remco, Sonck, of zijn dochter?
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.quote:
Afgaande op wat reacties gaat het om Amy Sonck (?). Die zat vorig jaar al achter Remco aan leerde google mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.
Geruchten gaan al vanaf begin van de week nadat Oumi haar instagram volledig leeg had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.
Ga gewoon darten kijken @VoMy en bespaar je deze moeite. Die radicale gek is het niet waard.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmmmm. User @:vomy probeert weer een discussie te voeren met HowierdRoark.
Haha die was al gek maar ondertussen echt compleet doorgedraaid :’).quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Szura het volgende:
Misschien dit keer niet kameraad, alhoewel de NOS gewoon de spreekbuis is van de C1@.
Maar ik lees al boeken sinds mijn puberteit over de kwalijke rol van de Amerikaanse deep-state in de wereld. En ze zitten achter wel heel veel dingen. Een wereld zonder de VS, in elk geval zonder hun deep-state, zou een paradijs zijn.
Poetin is niet onze vijand, Russia is not our enemy, de vijand zit in de VS en het VK.
Beide goddeloze landen.
Sinds de covid-plandemie kan ik geen NOS meer pruimen. Smerige leugenachtige varkens, zoveel doden op hun geweten door die vaccins opdringen en leugens hieromtrent verspreiden, mensen, kinderen ook nog soms die voor het leven verminkt zijn door die gifspuiten. Walgelijke kakkerlakken daar bij de NOS.
Mag allemaal gewoon posten op dit forum vol gestoorden. Hebben zelfs een speciaal subforumquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha die was al gek maar ondertussen echt compleet doorgedraaid :’).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |