De transfer naar Israël komt er.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vlaanderen bulkt van de scheefpoepers. Zonder Oumi kan hij ook eindelijk eens gaan drinken en een andere Vlaamse traditie eer aandoen.
Lijkt me echt een heel simpel figuurquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met de dochter van Wesley Sonck schijnbaar.
Wat een achteruitgang.
Wie? Remco, Sonck, of zijn dochter?quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heel simpel figuur
Kingfloplandquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie? Remco, Sonck, of zijn dochter?
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.quote:
Afgaande op wat reacties gaat het om Amy Sonck (?). Die zat vorig jaar al achter Remco aan leerde google mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.
Geruchten gaan al vanaf begin van de week nadat Oumi haar instagram volledig leeg had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het fake news? Ik kan het ook nergens anders vinden.
Ga gewoon darten kijken @VoMy en bespaar je deze moeite. Die radicale gek is het niet waard.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmmmm. User @:vomy probeert weer een discussie te voeren met HowierdRoark.
Haha die was al gek maar ondertussen echt compleet doorgedraaid :’).quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Szura het volgende:
Misschien dit keer niet kameraad, alhoewel de NOS gewoon de spreekbuis is van de C1@.
Maar ik lees al boeken sinds mijn puberteit over de kwalijke rol van de Amerikaanse deep-state in de wereld. En ze zitten achter wel heel veel dingen. Een wereld zonder de VS, in elk geval zonder hun deep-state, zou een paradijs zijn.
Poetin is niet onze vijand, Russia is not our enemy, de vijand zit in de VS en het VK.
Beide goddeloze landen.
Sinds de covid-plandemie kan ik geen NOS meer pruimen. Smerige leugenachtige varkens, zoveel doden op hun geweten door die vaccins opdringen en leugens hieromtrent verspreiden, mensen, kinderen ook nog soms die voor het leven verminkt zijn door die gifspuiten. Walgelijke kakkerlakken daar bij de NOS.
Mag allemaal gewoon posten op dit forum vol gestoorden. Hebben zelfs een speciaal subforumquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha die was al gek maar ondertussen echt compleet doorgedraaid :’).
Wat precies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.instagram.com/remco.ev/p/DEIMX-PNB11/?img_index=2
Hoe moet WLR dit omdraaien?
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees het topic dan, jezus.
Hij heeft een hartje gekregen van Oumaima, ongelooflijke lapzwans.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?
Fantastisch!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft een hartje gekregen van Oumaia, ongelooflijke lapzwans.
Het interesseert me verder geen reet, maar de commotie was eventjes leuk.quote:
Dat juist de tweet waar het om gaat is verwijderd maakte het er voor mij ook niet duidelijker op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?
Jorg Haider lacht om deze redenering.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Wanneer komt Elon ons vertellen dat Wilders eigenlijk pro-immigratie is vanwege een vrouw van buitenlands afkomst?
Omdat hij een ongekende proleet is met zijn pauperauto´s en privéjets, of wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Steven184 het volgende:
Ik neem aan dat MvdP gecancelled wordt door WLR.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij een ongekende proleet is met zijn pauperauto´s en privéjets, of wat heeft hij nu weer gedaan?
Niemand heeft hier toch een hoge pet op van Mathieu in de wereld buiten de koers?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?
Dat heeft mijns inziens niet zoveel met zijn wielrennerschap te maken, iedere andere renner was volledig afgeslacht. Om de een of andere reden ontspringt Tokkie Van der Poel iedere dans, maar uiteindelijk is het gewoon Verstappen op twee wielen in plaats van vier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?
Schimmeldiarreequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw recensie @:Mani89?
Wat de grafkankertyfus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw recensie @:Mani89?
Dat hele tiktok moet opgeheven wordenquote:
Verstappen is wel echt een stuk onvriendelijker. Mathieu is in ieder geval beleefd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft mijns inziens niet zoveel met zijn wielrennerschap te maken, iedere andere renner was volledig afgeslacht. Om de een of andere reden ontspringt Tokkie Van der Poel iedere dans, maar uiteindelijk is het gewoon Verstappen op twee wielen in plaats van vier.
Naar toeschouwers tuffen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verstappen is wel echt een stuk onvriendelijker. Mathieu is in ieder geval beleefd.
Verder wel eens natuurlijk, proleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |