Wat precies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.instagram.com/remco.ev/p/DEIMX-PNB11/?img_index=2
Hoe moet WLR dit omdraaien?
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees het topic dan, jezus.
Hij heeft een hartje gekregen van Oumaima, ongelooflijke lapzwans.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?
Fantastisch!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft een hartje gekregen van Oumaia, ongelooflijke lapzwans.
Het interesseert me verder geen reet, maar de commotie was eventjes leuk.quote:
Dat juist de tweet waar het om gaat is verwijderd maakte het er voor mij ook niet duidelijker op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik gedaan idioot, maar er staat letterlijk niks in wat het verhaal teniet doet?
Jorg Haider lacht om deze redenering.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Wanneer komt Elon ons vertellen dat Wilders eigenlijk pro-immigratie is vanwege een vrouw van buitenlands afkomst?
Omdat hij een ongekende proleet is met zijn pauperauto´s en privéjets, of wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef Steven184 het volgende:
Ik neem aan dat MvdP gecancelled wordt door WLR.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat hij een ongekende proleet is met zijn pauperauto´s en privéjets, of wat heeft hij nu weer gedaan?
Niemand heeft hier toch een hoge pet op van Mathieu in de wereld buiten de koers?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?
Dat heeft mijns inziens niet zoveel met zijn wielrennerschap te maken, iedere andere renner was volledig afgeslacht. Om de een of andere reden ontspringt Tokkie Van der Poel iedere dans, maar uiteindelijk is het gewoon Verstappen op twee wielen in plaats van vier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Groen en links WLR zal een privejetje voor dat stukje toch niet over zijn kant laten gaan. Of mag het nu wel omdat het een wielrenner is?
Schimmeldiarreequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw recensie @:Mani89?
Wat de grafkankertyfus.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt jouw recensie @:Mani89?
Dat hele tiktok moet opgeheven wordenquote:
Verstappen is wel echt een stuk onvriendelijker. Mathieu is in ieder geval beleefd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heeft mijns inziens niet zoveel met zijn wielrennerschap te maken, iedere andere renner was volledig afgeslacht. Om de een of andere reden ontspringt Tokkie Van der Poel iedere dans, maar uiteindelijk is het gewoon Verstappen op twee wielen in plaats van vier.
Naar toeschouwers tuffen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verstappen is wel echt een stuk onvriendelijker. Mathieu is in ieder geval beleefd.
Verder wel eens natuurlijk, proleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |