Ik vind Brubbie oprecht een fenomeen. Zo sterk, zo onwaarschijnlijk slecht.quote:
En dan de onvermijdelijke ophemeling door Ajacieden. Had onze eerste spits moeten zijn de laatste twee jaar!quote:Op donderdag 12 december 2024 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Brubbie oprecht een fenomeen. Zo sterk, zo onwaarschijnlijk slecht.
Jody Lukoki.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan de onvermijdelijke ophemeling door Ajacieden. Had onze eerste spits moeten zijn de laatste twee jaar!
Maar als je iemand ooit Ozbiliz en Ebicilio hebt zien opwaarderen tot Golden Boy achtige proporties weet je genoeg.
Als het alternatief Akpom of Wout is, is de keuze toch nog snel gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan de onvermijdelijke ophemeling door Ajacieden. Had onze eerste spits moeten zijn de laatste twee jaar!
Maar als je iemand ooit Ozbiliz en Ebicilio hebt zien opwaarderen tot Golden Boy achtige proporties weet je genoeg.
Wappie Wout had die 2-3 kopballen wel tegen de touwen gewerkt. Ongelofelijk hoe iemand zo slecht kan koppen als Brobbey.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als het alternatief Akpom of Wout is, is de keuze toch nog snel gemaakt.
Weghorst krijgt zelden zulke voorzetten, toch bijzonder hoe dat werkt.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Wappie Wout had die 2-3 kopballen wel tegen de touwen gewerkt. Ongelofelijk hoe iemand zo slecht kan koppen als Brobbey.
Hier heb ik geen tien jaar voor nodig, Henk.quote:Wetenschappers proberen met de informatie van vandaag iets te zeggen over een situatie over vijf, zes, zeven, acht en negen jaar. In de toekomst dus.
„Ik doe echt mijn best om een goede balans te vinden tussen wat bewezen is, maar ook met wat ik gewoon op de basis van de huidige waarnemingen zie en hoor. Over tien jaar kunnen we zeggen ‘die Vermeer had hartstikke gelijk’. Of ‘die Vermeer is hartstikke knettergek’.”
Uurtje met glyfosaat besproeien. Er zijn wetenschappers die zeggen dat het zeer gevaarlijk is en ziektes veroorzaakt, maar de corrupte Henk haarlijn Vermeer ziet dat vast anders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:34 schreef VoMy het volgende:
BBB-Kamerlid beticht van verspreiden desinformatie, zelf ziet hij dat anders: ‘Dat maak jij ervan’
Dit, dit kan écht niet.
Is hier nog een oplossing tegen binnen de grenzen van het redelijke?
Gevaarlijke gek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:34 schreef VoMy het volgende:
BBB-Kamerlid beticht van verspreiden desinformatie, zelf ziet hij dat anders: ‘Dat maak jij ervan’
Dit, dit kan écht niet.
Is hier nog een oplossing tegen binnen de grenzen van het redelijke?
Ja maar er is toch vrijheid van meningsuiting!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:44 schreef DeeBee het volgende:
Gevaarlijke gekken, met die debiele drogreden dat elke mening telt
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle remmen los bij Pat komend jaar.
quote:"Ze worden nog straffer": Patrick Lefevere gaat met pensioen maar blijft columns schrijven voor deze krant
Patrick Lefevere (69) mag dan wel stoppen als CEO van Soudal Quick-Step, dat betekent niet dat hij helemaal uit het wielrennen verdwijnt. Tijdens het wielerseizoen zal hij zijn veelbesproken columns voor deze krant blijven schrijven. "En ze worden nog straffer", belooft hij.
De columns van Patrick Lefevere in het Nieuwsblad zorgen tijdens het wielerseizoen elke week voor gespreksstof op en rond de koersen. De Godfather van de Koers gaat geen enkel thema uit de weg en durft daarin ook af en toe zijn eigen renners aan te pakken. Hij geeft een unieke inkijk in de interne keuken van zijn ploeg en deelt zijn ongezouten mening over het reilen en zeilen in en rond het peloton. Remco Evenepoel zei na zijn verkiezing tot Flandrien van het Jaar met een kwinkslag dat hij "elke week weer hoopt dat het niet over hem gaat."
De columns van Patrick Lefevere verschijnen tijdens het wegseizoen elke zaterdag in de papieren krant en in de app van het Nieuwsblad vanaf de Omloop het Nieuwsblad tot de Ronde van Lombardije.
Ging dit niet over de extra bezuinigingen op zorg nu?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:21 schreef Fretwork het volgende:
Fleur Agema die baalt van de bezuinigingen
Toch niet dezelfde Fleur Agema die Wilders ondersteunde in de formatie en het opstellen van het hoofdlijnenakkoord toch?
Ik zie het, maar het is niet alsof je als zittend minister, vice-premier en onbetwiste nummer 2 van de grootste partij dat af kan doen als iemand anders schuld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ging dit niet over de extra bezuinigingen op zorg nu?
Schuld van links neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie het, maar het is niet alsof je als zittend minister, vice-premier en onbetwiste nummer 2 van de grootste partij dat af kan doen als iemand anders schuld.
En de Marokkanen!quote:
Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Barney blijft de koning van de opbeurende interviews
https://www.nu.nl/darts/6(...)-van-vorig-jaar.html
Dat absurde overperformen kon ook niet eeuwig goed blijven gaan natuurlijk.quote:
quote:
Hij is niet de enigequote:Daar blijft het niet bij. Ook algemeen directeur Jan Willem van Dop is niet te spreken over wat er in Utrecht is gebeurd. ,,Ik leg alle commissiefuncties bij de KNVB neer na vanmiddag”, appt hij kort na de wedstrijd. Hij voegt eraan toe: ,,Wat een schijtzooi. Voor de derde keer punten gestolen.”
Later op de dag reageert Van Dop, die bij de KNVB onderdeel is van de adviescommissie licentiezaken, de werkgroep wedstrijdzaken en de stuurgroep governance KNVB, nogmaals via het ANP. ,,Ik ben er klaar mee, het is een opeenstapeling van een aantal zaken. Het is de zoveelste keer. Hoezo zou ik nu nog bijdragen aan het collectief? Het spijt me zeer, maar dan kies ik nu voor Go Ahead Eagles.”
Erg goed Ik wil alleen maar zwemmen genot.quote:Op zondag 15 december 2024 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk eens de favoriete artiest van WLR in Even Tot Hier, het werd wel eens tijd!
Brienenoordbrug, of moet ik zeggen Trinity Bridge, moeten we maar in de gaten houden.quote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe zelfmutilatie is ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |