Schuld van links neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie het, maar het is niet alsof je als zittend minister, vice-premier en onbetwiste nummer 2 van de grootste partij dat af kan doen als iemand anders schuld.
En de Marokkanen!quote:
Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:09 schreef Marcoss het volgende:
Barney blijft de koning van de opbeurende interviews
https://www.nu.nl/darts/6(...)-van-vorig-jaar.html
Dat absurde overperformen kon ook niet eeuwig goed blijven gaan natuurlijk.quote:
quote:
Hij is niet de enigequote:Daar blijft het niet bij. Ook algemeen directeur Jan Willem van Dop is niet te spreken over wat er in Utrecht is gebeurd. ,,Ik leg alle commissiefuncties bij de KNVB neer na vanmiddag”, appt hij kort na de wedstrijd. Hij voegt eraan toe: ,,Wat een schijtzooi. Voor de derde keer punten gestolen.”
Later op de dag reageert Van Dop, die bij de KNVB onderdeel is van de adviescommissie licentiezaken, de werkgroep wedstrijdzaken en de stuurgroep governance KNVB, nogmaals via het ANP. ,,Ik ben er klaar mee, het is een opeenstapeling van een aantal zaken. Het is de zoveelste keer. Hoezo zou ik nu nog bijdragen aan het collectief? Het spijt me zeer, maar dan kies ik nu voor Go Ahead Eagles.”
Erg goedquote:Op zondag 15 december 2024 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk eens de favoriete artiest van WLR in Even Tot Hier, het werd wel eens tijd!
Brienenoordbrug, of moet ik zeggen Trinity Bridge, moeten we maar in de gaten houden.quote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe zelfmutilatie is ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |