Daar laten ze geen migranten binnenquote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Szura het volgende:
Is dat die Eagles-debiel? Waarom verhuist hij niet naar Trumpland.
Daar heeft ie niets aan zijn fatbikes.quote:Op maandag 23 december 2024 13:30 schreef Szura het volgende:
Is dat die Eagles-debiel? Waarom verhuist hij niet naar Trumpland.
ZIjn altijd dezelfde vier users die SPT-topics lopen te vergallen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Politiek is gelukkig niet welkom in DRT, maar hoe sommigen reageren op Noa-Lynn was echt beschamend. En dan heb ik het niet over de mensen die vonden dat ze ten onrechte mee deed.
Maar helaas is zelfs ons warme bad langzamerhand aan het polariseren
Welke 4?quote:Op maandag 23 december 2024 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ZIjn altijd dezelfde vier users die SPT-topics lopen te vergallen.
Vind wel dat Noa-Lynn bij de heren mee zou moeten doen, maar soit.
Ik noem geen namen, maar het is dezelfde kliek als die de hele tijd loopt te geilen op atletes in atletiektopics en racistische opmerkingen lopen te maken als er een Afrikaan loopt.quote:
Ik zal me weer gedragen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef Felagund het volgende:
Die @:immerdebestebob is ook weer polariserend bezig zie ik.
Liever een FOK!abonnement dan een Tesla.quote:Op maandag 23 december 2024 14:48 schreef VoMy het volgende:
Iedereen die een FOK-abonnement koopt doet feitelijk zaken met een randdebiel.
Tesla gaat ook weg van het 'kopen' en richting de abonnementen. Als je je stuur-abonnement niet verlengd dan stuurt ie niet meer, dat soort grappen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een FOK!abonnement dan een Tesla.
Dat zijn uitspraken van een echte volksvertegenwoordiger!quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dat wisten we natuurlijk allang. Met haar vleesje.
Gehuurd van Lazio ook echt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Italiaanse bond onderzoekt fascistische groet voetbalfans na goal Mussolini - https://nos.nl/l/2549505
De nieuwe Italië is uit.
Is @:AllesKaputt ondertussen een serie B expert?
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Italiaanse bond onderzoekt fascistische groet voetbalfans na goal Mussolini - https://nos.nl/l/2549505
De nieuwe Italië is uit.
Is @:AllesKaputt ondertussen een serie B expert?
Gingen de handjes op deze manier de lucht in?quote:Op sociale media circuleren beelden waarop tientallen fans van Juve Stabia door de stadionspeaker worden aangespoord "Mussolini" te roepen, waarbij ze een fascistische groet lijken te maken door een of beide armen in de lucht te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |