Ik ben compleet nutteloos in geval van oorlog (en waarschijnlijk al snel verdwenen).quote:Op donderdag 12 december 2024 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik speel al zon 20 jaar call of duty. KD ratio niet heel hoog, maar ik kan me prima redden.
ok geertquote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie....
Niet serieus te nemen, deze charlatan...
Heeft onder zijn leiding bijna alles gesloopt in NL...
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Rnie het volgende:
Top, dan gaan we eens echt helpen ipv wat lullige ammunitie sturen!Neem aan dat de grootste pro-Oekraïne schreeuwers als eerste naar het front gaan als het er echt op aankomt?
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:41 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallen
Of ze verstoren de Nordstream..Ja ik weet het.. Amerika is super heilig.. heiliger dan de pausquote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigen
Dit blijven volhouden terwijl Geert en co de laten zien wat echt slopen is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie....
Niet serieus te nemen, deze charlatan...
Heeft onder zijn leiding bijna alles gesloopt in NL...
Geert heeft echter een keer niets mee te makenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit blijven volhouden terwijl Geert en co de laten zien wat echt slopen is.
"Rutte heeft alles gesloopt" is Geert retoriek. Feit is dat 90% van de politieke partijen net zo goed waren gegaan voor bezuinigingen op defensie.. We hebben als Europa gewoon massaal liggen slapen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geert heeft echter een keer niets mee te maken
In het oosten zitten tenminste nog echte Mongolen. In Den Haag en Brussel alleen randmongolen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mark gaat lekker in de Ruttebunkert zitten terwijl Dilan mag aankondigen dat haar held is gesneuveld op het strijdtoneel in Brussel tegen de Mongolenstorm uit het Oosten.
Ik snap ook niet dat deze man op die post zit. Levensgevaarlijk deze beroepsleugenaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Onder zijn beleid is defensie geminimaliseerd in NL, en nu moeten we weer investeren...
1 inslag is 50kmquote:Op donderdag 12 december 2024 16:17 schreef TrueLion22 het volgende:
We worden zo gemanipuleerd dat we partijen gaan steunen die bewust escaleren. Deze oorlogshitserij wordt aangewakkerd door Europese elites, terwijl de werkende bevolking de strijd mag uitvechten. Mensen beseffen niet dat een oorlog met Rusland nooit een optie mag zijn. Dit is een land met duizenden kernbommen. Het zou slechts één inslag vergen om onvoorstelbare vernietiging te veroorzaken.
Nee, dit is een boodschap vanuit zijn functie op een tijdsbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:35 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit onderdeel van het plan om de bevolking op aarde te verminderen?
Slim kunnen ouwehoeren helpt.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat deze man op die post zit. Levensgevaarlijk deze beroepsleugenaar.
Nee feit is dat Mark Rutte er in 1 klap 1 miljard euro, 12.000 banen en meerdere complete wapensystemen uit heeft gegooid, zo rigoureus gingen zijn voorgangers niet tekeer hoor die gebruikten allemaal de kaasschaafmethodequote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
"Rutte heeft alles gesloopt" is Geert retoriek. Feit is dat 90% van de politieke partijen net zo goed waren gegaan voor bezuinigingen op defensie.. We hebben als Europa gewoon massaal liggen slapen.
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:37 schreef Twiitch het volgende:
In een oogwenk van de gladde zalver naar de gladde oorlogsmenner gegaan. Dat is onze Mark. Trots.
2027quote:Op donderdag 12 december 2024 18:02 schreef KoningWouter het volgende:
Staat onze tank al klaar om aan te vallen?
Dat is niet eens een tank waar hij in zitquote:
Oh ja?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit blijven volhouden terwijl Geert en co de laten zien wat echt slopen is.
Rutte ziet het verschil toch niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is niet eens een tank waar hij in zit
Vind dat eerlijk gezegd allemaal klein bier, ik ben niet onder de indruk van de Russische sabotage praktijken. Pak het dan echt goed aan ofzo, ik vind wat ze nu doen gewoon een beetje klieren.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigen
Precies.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind dat eerlijk gezegd allemaal klein bier, ik ben niet onder de indruk van de Russische sabotage praktijken. Pak het dan echt goed aan ofzo, ik vind wat ze nu doen gewoon een beetje klieren.
Naja, MH17 was inderdaad netjes voor dat soort begrippen, maar toen was het wel een hele andere tijd en context. Als ze ons echt willen raken doen ze zoiets nog een keer. Kan genoeg leuks bedenken.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon even neerhalen zo n vliegtuig wat de territoriale grenzen overschrijdt
Welnee, gewoon voldoende cash in huis halen. Of volg je het nieuws niet soms?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:13 schreef achtja het volgende:
Al die domme grappen hierboven..
Mensen, de oorlog kan elk moment uitbreken.. weet je wel wat dat betekend? Hoe bescherm mij je kinderen? Europa uit?
Vegis je niet in hem he?quote:Op donderdag 12 december 2024 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rutte ziet het verschil toch niet.
Want de toon van het gepeupel en hun mentale verzorgers die kennen we al jaren.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Laat Rutte zich maar geestelijk voorbereiden op de toorn van het gepeupel.
Bijna alles? Zou me niet eens verbazen als hij niet eens Rutte heetquote:Op donderdag 12 december 2024 15:57 schreef Horzula het volgende:
[..]
Bijna alles wat Rutte zegt is toch gelogen.
De overheid is op dit moment bezig met het maken van een informatiecampagne hoe de burger zichvoorquote:Op donderdag 12 december 2024 18:13 schreef achtja het volgende:
Mensen, de oorlog kan elk moment uitbreken.. weet je wel wat dat betekend? Hoe bescherm mij je kinderen? Europa uit?
Er zijn misschien nog wel mensen die de folders uit de jaren 60 hebben liggen.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De overheid is op dit moment bezig met het maken van een informatiecampagne hoe de burger zichvoor
moet bereidden op de Russen. Gewoon de media en je brievenbus in de gaten blijven houden dus.
Het zou wel fijn zijn als we ons kunnen bevoorraden. Ik stond vanmorgen voor een lege ATM.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De overheid is op dit moment bezig met het maken van een informatiecampagne hoe de burger zichvoor
moet bereidden op de Russen. Gewoon de media en je brievenbus in de gaten blijven houden dus.
quote:Op donderdag 12 december 2024 18:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn als we ons kunnen bevoorraden. Ik stond vanmorgen voor een lege ATM.
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In het oosten zitten tenminste nog echte Mongolen. In Den Haag en Brussel alleen randmongolen.
quote:Op donderdag 12 december 2024 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn misschien nog wel mensen die de folders uit de jaren 60 hebben liggen.
Moet je bij die van de alternatieve economie zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]Vergeet ook geen wc-papier in te slaan. Erg belangrijk in oorlogstijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |