Ik ben compleet nutteloos in geval van oorlog (en waarschijnlijk al snel verdwenen).quote:Op donderdag 12 december 2024 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik speel al zon 20 jaar call of duty. KD ratio niet heel hoog, maar ik kan me prima redden.
ok geertquote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie....
Niet serieus te nemen, deze charlatan...
Heeft onder zijn leiding bijna alles gesloopt in NL...
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Rnie het volgende:
Top, dan gaan we eens echt helpen ipv wat lullige ammunitie sturen!Neem aan dat de grootste pro-Oekraïne schreeuwers als eerste naar het front gaan als het er echt op aankomt?
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:41 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallen
Of ze verstoren de Nordstream..Ja ik weet het.. Amerika is super heilig.. heiliger dan de pausquote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigen