Rutte heeft als minister-president zeker een rol gespeeld in de bezuinigingen op defensie.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Onder zijn beleid is defensie geminimaliseerd in NL, en nu moeten we weer investeren...
Dit dusquote:Op donderdag 12 december 2024 16:08 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dan deze:
Rutte wil dat Europa aan de slag gaat: „Onze defensie-industrie, hier in Europa, is uitgehold door decennia van bezuinigingen en enge nationale industriële belangen. De sector te klein, te gefragmenteerd en te traag.”
Plaatsvervangende schaamte krijg ik er van. De koning van de uitholling en verloedering die een preek geeft over over bezuinigingen op defensie.
Wat een drama met deze Pinokkio.
Ja, dat heeft ie....quote:Op donderdag 12 december 2024 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets over voortschrijdend inzicht enzulks.
Rob de Wijk zat er al die jaren naast toen dat daar gebeurde. Zal daarom wel voor zichzelf een bureautje voor uitleg van de geopolitiek begonnen zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit dus
Dit is juist de man die defensie heeft uitgehold
Ik vertrouw nog liever een makelaar dan Rutte. Rutte heeft meerdere malen aantoonbaar gelogen.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe weten de alwetende zieners van Fok in dit topic eigenlijk dat Rutte het niet bij het juiste eind heeft in deze? Wat weten zij dat Rutte niet weet?
Diep van binnen klopt het VVD-hart nog volop.quote:Hij heeft ook al ideeën waar het extra geld voor defensie vandaan moet komen. Bijvoorbeeld van sociale zekerheid, gezondheidszorg of pensioenen.
Mark gaat lekker in de Ruttebunkert zitten terwijl Dilan mag aankondigen dat haar held is gesneuveld op het strijdtoneel in Brussel tegen de Mongolenstorm uit het Oosten.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:13 schreef Ondskapt het volgende:
Zet hem op Mark.. trek je legeruniform aan, en trek naar het front
Ik ben compleet nutteloos in geval van oorlog (en waarschijnlijk al snel verdwenen).quote:Op donderdag 12 december 2024 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik speel al zon 20 jaar call of duty. KD ratio niet heel hoog, maar ik kan me prima redden.
ok geertquote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie....
Niet serieus te nemen, deze charlatan...
Heeft onder zijn leiding bijna alles gesloopt in NL...
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Rnie het volgende:
Top, dan gaan we eens echt helpen ipv wat lullige ammunitie sturen!Neem aan dat de grootste pro-Oekraïne schreeuwers als eerste naar het front gaan als het er echt op aankomt?
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Mocht Rusland binnenvallen dan kan jij al een aardig woordje Russisch spreken neem ik aan?
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:41 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallen
Of ze verstoren de Nordstream..Ja ik weet het.. Amerika is super heilig.. heiliger dan de pausquote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigen
Dit blijven volhouden terwijl Geert en co de laten zien wat echt slopen is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie....
Niet serieus te nemen, deze charlatan...
Heeft onder zijn leiding bijna alles gesloopt in NL...
Geert heeft echter een keer niets mee te makenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit blijven volhouden terwijl Geert en co de laten zien wat echt slopen is.
"Rutte heeft alles gesloopt" is Geert retoriek. Feit is dat 90% van de politieke partijen net zo goed waren gegaan voor bezuinigingen op defensie.. We hebben als Europa gewoon massaal liggen slapen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geert heeft echter een keer niets mee te maken
In het oosten zitten tenminste nog echte Mongolen. In Den Haag en Brussel alleen randmongolen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mark gaat lekker in de Ruttebunkert zitten terwijl Dilan mag aankondigen dat haar held is gesneuveld op het strijdtoneel in Brussel tegen de Mongolenstorm uit het Oosten.
Ik snap ook niet dat deze man op die post zit. Levensgevaarlijk deze beroepsleugenaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Onder zijn beleid is defensie geminimaliseerd in NL, en nu moeten we weer investeren...
1 inslag is 50kmquote:Op donderdag 12 december 2024 16:17 schreef TrueLion22 het volgende:
We worden zo gemanipuleerd dat we partijen gaan steunen die bewust escaleren. Deze oorlogshitserij wordt aangewakkerd door Europese elites, terwijl de werkende bevolking de strijd mag uitvechten. Mensen beseffen niet dat een oorlog met Rusland nooit een optie mag zijn. Dit is een land met duizenden kernbommen. Het zou slechts één inslag vergen om onvoorstelbare vernietiging te veroorzaken.
Nee, dit is een boodschap vanuit zijn functie op een tijdsbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:35 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit onderdeel van het plan om de bevolking op aarde te verminderen?
Slim kunnen ouwehoeren helpt.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat deze man op die post zit. Levensgevaarlijk deze beroepsleugenaar.
Nee feit is dat Mark Rutte er in 1 klap 1 miljard euro, 12.000 banen en meerdere complete wapensystemen uit heeft gegooid, zo rigoureus gingen zijn voorgangers niet tekeer hoor die gebruikten allemaal de kaasschaafmethodequote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
"Rutte heeft alles gesloopt" is Geert retoriek. Feit is dat 90% van de politieke partijen net zo goed waren gegaan voor bezuinigingen op defensie.. We hebben als Europa gewoon massaal liggen slapen.
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:37 schreef Twiitch het volgende:
In een oogwenk van de gladde zalver naar de gladde oorlogsmenner gegaan. Dat is onze Mark. Trots.
2027quote:Op donderdag 12 december 2024 18:02 schreef KoningWouter het volgende:
Staat onze tank al klaar om aan te vallen?
Dat is niet eens een tank waar hij in zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |