Yesssquote:Op donderdag 5 december 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
En kroepoek ? Lekker in de saté dippen
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Zo. Sinterklaas ook weer voorbij. Kleine meid helemaal blij.
Altijd leuk die kleintjes met zoietsquote:
Oh leuk Dot!quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Ja. Was leuk. Altijd leuk die blije koppiesquote:
quote:
Vond het zelf ook altijd leuk om het te vieren met mij neefje en nichtjequote:
Ongekend!quote:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik nu met sinterklaas mee naar spanje?
Zo hoop de boot opquote:Op donderdag 5 december 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Andere mensen wel
Boot? Gewoon een vlot.quote:
Daar past niet veel op..quote:Op donderdag 5 december 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boot? Gewoon een vlot.
Ja als ze er nog in geloven is het heel leuk.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vond het zelf ook altijd leuk om het te vieren met mij neefje en nichtje
Yep helaas ia dat al snel voorbijquote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze er nog in geloven is het heel leuk.
Omdat valt wel mee. Tot een jaar of 8/9 jaar toch welquote:Op donderdag 5 december 2024 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep helaas ia dat al snel voorbij
Zoiets wel ja, maar die tijd gaat zo snel voorbijquote:Op donderdag 5 december 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat valt wel mee. Tot een jaar of 8/9 jaar toch wel
Dan zwemmen ze maarquote:
Ja de tijd vliegtquote:Op donderdag 5 december 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets wel ja, maar die tijd gaat zo snel voorbij
Als je een horloge gooit wel.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je een horloge gooit wel.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huis staat sinds vanochtend te koop en volgende week al 7-8 bezichtigingen![]()
Ja, gaat rapquote:
Nee, we hebben een week/anderhalf gepland staanquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus niet zomaar met het eerste bod akkoord gaan!
Da's nog niks, maar als je al zo snel zo veel mensen over de vloer krijgt, is meer dan dat misschien niet nodig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, we hebben een week/anderhalf gepland staan
Nee idd. We willen voor kerst de knoop doorgehakt hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's nog niks, maar als je al zo snel zo veel mensen over de vloer krijgt, is meer dan dat misschien niet nodig.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huis staat sinds vanochtend te koop en volgende week al 7-8 bezichtigingen![]()
Toch zou het jammer zijn als je potentieel enkele tienduizenden extra mis zou lopen door niet nog een paar mensen meer de kans te geven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd. We willen voor kerst de knoop doorgehakt hebben.
Nou, realistisch gezien zou het gek zijn als er 20k boven de vraagprijs uitkomt. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus wie weet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch zou het jammer zijn als je potentieel enkele tienduizenden extra mis zou lopen door niet nog een paar mensen meer de kans te geven.
Maar goed, ik heb het idee dat het echt wel goed komt!
Thanks!quote:
Ons huis is met dik 10% overboden toen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, realistisch gezien zou het gek zijn als er 20k boven de vraagprijs uitkomt. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus wie weet.
Dat zou hier dus 25k zijn ongeveerquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons huis is met dik 10% overboden toen.
Nu moet ik wel zeggen dat we ons huis, zoals ze het noemen, erg scherp op de markt hebben gezet!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou hier dus 25k zijn ongeveer
Nou, ik ga me nog niet rijk rekenen. Wacht wel af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat we ons huis, zoals ze het noemen, erg scherp op de markt hebben gezet!
Haha nee logisch!quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik ga me nog niet rijk rekenen. Wacht wel af.
Ik hou het in de gaten, thanks!quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee logisch!Maar kijk ff of je kerstmis echt als deadline wil aanhouden of niet.
Zou mooi zijn als je er nog wat extra's uit zou weten te trekken!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten, thanks!
Nou, kan ook de early rush zijn haha. Ik verwacht nog wel meer geïnteresseerden. Dus ben benieuwd wat de biedingen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je er nog wat extra's uit zou weten te trekken!Blijkbaar is het huis ERG gewild voor deze prijs.
Ja in het begin heb je altijd zo'n rush idd ja!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, kan ook de early rush zijn haha. Ik verwacht nog wel meer geïnteresseerden. Dus ben benieuwd wat de biedingen worden.
Hoe meer biedingen hoe beter welquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in het begin heb je altijd zo'n rush idd ja!
quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Mutskequote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: 12 bezichtigingen nu voor volgende week
We gaan het zienquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:40 schreef ToT het volgende:
Ik ga echt uit van dat je 10% extra in de pocket krijgt als je het goed speelt!
Voor je eigenhuis?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: 12 bezichtigingen nu voor volgende week
Jaquote:
Spannend, hoop dat je een goede deal kan sluitenquote:
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, hoop dat je een goede deal kan sluiten
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
👋quote:Op zondag 8 december 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Zo, ik kom net m'n nest uit gerold! Voor mijn doen is dat echt heel laat!
quote:Op zondag 8 december 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
Dat is een invulling @:tot ik kwam hier oprecht een zwaaitje doen![]()
Zeker wel.quote:Op zondag 8 december 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel opvallend dat meerderen ineens zo achter elkaar kwamen zwaaien!
Gezelligquote:Op zondag 8 december 2024 10:36 schreef ToT het volgende:
Ik krijg hier nog 2 andere DTS-vluchtelingen over de vloer.
DTS vluchtelingenquote:Op zondag 8 december 2024 10:36 schreef ToT het volgende:
Ik krijg hier nog 2 andere DTS-vluchtelingen over de vloer.
Gezellig, maak er een leuke dag vanquote:
Net een ritje gemaakt in de Ford. Ff niemand doorvertellen hequote:
Paperclip gescoord?quote:Op zondag 8 december 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
Was gezellig!
Ook nog ff samen met een buurtbewoonster gepraat die hier dagelijks met d'r hondje loopt.
Was het een blauwe?quote:Op zondag 8 december 2024 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net een ritje gemaakt in de Ford. Ff niemand doorvertellen he
Mailyquote:
Kan ie niet betalenquote:Op zondag 8 december 2024 13:04 schreef maily het volgende:
[..]
Was het een blauwe?
@:AardappelSchotel
Hey vriendquote:
quote:Op maandag 9 december 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Deze week totaal 18 bezichtigingen
En bij de eerste 5 vandaag mogelijk 2 potentiële bieders!quote:
Lekker voor jequote:Op maandag 9 december 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Deze week totaal 18 bezichtigingen
Ja, morgen weerquote:Op maandag 9 december 2024 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
Dat blijft stofzuigen en opruimen ....
Verkoold experiment.quote:Op maandag 9 december 2024 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Nog even flink zijn.
Appeltaart in de oven
Frisse was op het rekje
Vandaag een nieuwe dagquote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkoold experiment.
Ouwe vodden.
Alles goed bro?quote:
Gresykequote:
Huis is al gekochtquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met de huizenjacht ?
Wow!quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Huis is al gekocht27 januari de sleutel. Deze week voor mijn eigen huis 18 bezichtigingen
Stuur je wel een DMquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wow!
Das snel en wat voor een type huis ?
quote:
Maar dan krijg je wel een drukke maand voor de boegquote:
Ja dat wel. Maar we hebben het een heel eind uitgekiend. Dus komt wel goedquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een drukke maand voor de boeg
Dat snap ikquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar we hebben het een heel eind uitgekiend. Dus komt wel goed
Zal blij zijn als alles achter de rug is.
Wel iets om naar uit te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel iets om naar uit te kijken
DMquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een Drukke Maand voor de boeg
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
o komt het daarvandaan
ik dacht al waarom krijg ik die DM
Dickpic uit het niets!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
o komt het daarvandaan
ik dacht al waarom krijg ik die DM
ToTquote:
Van mij mag de week snel voorbij zijnquote:
Vanwege alle bezichtigingen?quote:Op woensdag 11 december 2024 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij mag de week snel voorbij zijn
Hoteldebotelschotel!quote:
Totaal 20 nu deze week.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege alle bezichtigingen?
[..]
Hoteldebotelschotel!
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totaal 20 nu deze week.
Dat wel, maar het mag wel snel voorbij zijnquote:
Dit dus ja!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe meer vraag hoe hoger de prijs maat!
Maandag is de deadline, en maandagmiddag maken we de balans op en wordt de keuze gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja!
Ik heb het vermoeden dat Stiggie waarschijnlijk niet tot na de kerst hoeft te wachten met een beslissing te nemen welk bod hij gaat accepteren!
Zo snel al???quote:Op woensdag 11 december 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag is de deadline, en maandagmiddag maken we de balans op en wordt de keuze gemaakt.
Ja, voor de kerst alles geregeld. Hoe sneller hoe beter in dit geval.quote:
Als mogelijk 10K extra mislopen geen probleem is, dan go for it!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, voor de kerst alles geregeld. Hoe sneller hoe beter in dit geval.
Daar heb ik geen last van gehad. Ik heb niet zozeer haast, maar het mag wel snel gebeurd zijn. En in een klasse als dit ben ik tevreden met elk bedrag boven de vraagprijsquote:Op woensdag 11 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als mogelijk 10K extra mislopen geen probleem is, dan go for it!
Ik moest hier alles bij elkaar zien te sprokkelen (en mijn ex ook), dus wij moesten het wel zo goed mogelijk verkopen.
Daarbij hadden we ook niet eerst een bod op een ander huis gedaan, er was dus geen directe haast met de verkoop.
Bewuste keuze om het op deze manier te doen vanwege financiële onzekerheid, maar ook omdat we een hele nare ervaring hebben gehad met een makelaar, toen we een bod op een huis hadden gedaan terwijl we ons huis nog niet hadden verkocht. Krijg je ineens met een 48-uurs clausule te maken; de verkoop van het huis waarvan je bod geaccepteerd is blijft doodleuk in de verkoop staan en als ze er een andere koper voor krijgen, heb je 48 uur de tijd om jouw voorwaarden te laten vallen en het huis onvoorwaardelijk te accepteren.
Met name de arrogante manier waarop dit allemaal gecommuniceerd werd heeft veel kwaad bloed gezet.
Toppie!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gehad. Ik heb niet zozeer haast, maar het mag wel snel gebeurd zijn. En in een klasse als dit ben ik tevreden met elk bedrag boven de vraagprijs
Nou net de bevestiging gehad, 4 dus op zaterdagochtend.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou net de bevestiging gehad, 4 dus op zaterdagochtend.
Het kan wel maar ik hoop het nietquote:
Ach het zijn ff wat drukke dagen, maar als je met een paar extra bezichtigingen misschien een paar duizend euro extra in de pocket kan krijgen moet je wel een VERDOMD goede baan hebben dat anders zo snel te kunnen verdienen!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan wel maar ik hoop het niet
Maar aan de andere kant, hoe meer reacties hoe beter.
Dat wordt appeltaart bakken.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan wel maar ik hoop het niet
Maar aan de andere kant, hoe meer reacties hoe beter.
Jij wil ook een stukje zeker?quote:
Oh dat ook, maar in het segment waar ik in zit is het nog vrij goed te doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het zijn ff wat drukke dagen, maar als je met een paar extra bezichtigingen misschien een paar duizend euro extra in de pocket kan krijgen moet je wel een VERDOMD goede baan hebben dat anders zo snel te kunnen verdienen!
Verkoop je beterquote:Op woensdag 11 december 2024 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil ook een stukje zeker?
[..]
Oh dat ook, maar in het segment waar ik in zit is het nog vrij goed te doen.
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dit:
[ afbeelding ]
De eerste Stig (Black Stig) was coureur Perry McCharty, gedurende 22 afleveringen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar The Stig was dus eigenlijk 5 verschillende personen of zo, begreep ik?
quote:Op woensdag 11 december 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste Stig (Black Stig) was coureur Perry McCharty, gedurende 22 afleveringen.
De eerste witte Stig was coureur Ben Collins, al zijn er ook anderen geweest die in het witte pak gezeten hebben. Collins deed dit bijna 7 jaar (!).
Michael Schumacher was 1x Stig omdat Top Gear de Ferrari FXX had en Ferrari wilde alleen dat Schumacher in die wagen reed.
De tweede (en laatste) witte Stig was Phil Keen, die deed dit maar liefst 12(!) jaar. Hij bleef geheim totdat Clarkson verklapte dat hij de Stig was in 2024.
En dan zijn er nog legio cousins
Wat maakt jou eigenlijk de Nederlandse neef van de Stig 🧐quote:Op woensdag 11 december 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste Stig (Black Stig) was coureur Perry McCharty, gedurende 22 afleveringen.
De eerste witte Stig was coureur Ben Collins, al zijn er ook anderen geweest die in het witte pak gezeten hebben. Collins deed dit bijna 7 jaar (!).
Michael Schumacher was 1x Stig omdat Top Gear de Ferrari FXX had en Ferrari wilde alleen dat Schumacher in die wagen reed.
De tweede (en laatste) witte Stig was Phil Keen, die deed dit maar liefst 12(!) jaar. Hij bleef geheim totdat Clarkson verklapte dat hij de Stig was in 2024.
En dan zijn er nog legio cousins
Omdat hij geen nicht is, natuurlijk!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat maakt jou eigenlijk de Nederlandse neef van de Stig 🧐
Heb je gecheckt?quote:Op woensdag 11 december 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij geen nicht is, natuurlijk!
Dank!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
Fijne vakantie @:Aardappelschotel
quote:
Rij 'm achteruit?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
En nu een nieuwe versie van snelle auto versus straaljager.
Een rode McLaren.
En nu een caravanrace!
Met Leisure Stig!quote:Op woensdag 11 december 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, nee ook van Top Gear.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Mailyquote:
ToT!quote:
Ja, wel beterquote:
Stressquote:
Vanwege het huisquote:Op donderdag 12 december 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege het huis, of speelde er meer?
Haha snap ik wel hoor; al dat papierwerk, al die ingeplande bezichtigingen, zorgen over financiën enz.quote:
Het gaat de goede kant op maar het is die laatste stretch zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha snap ik wel hoor; al dat papierwerk, al die ingeplande bezichtigingen, zorgen over financiën enz.
Nog even die laatste spanning en dan ben je weer helemaal all good bro.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op maar het is die laatste stretch zeg maar.
Ik ben je bro niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog even die laatste spanning en dan ben je weer helemaal all good bro.
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet.
Begrijp ik heel goed!quote:Op donderdag 12 december 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op maar het is die laatste stretch zeg maar.
Dag halloquote:
Sallyquote:
Bezichtiging van vandaag was matig. Dus die kan het putje inquote:
Was het er maar 1?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezichtiging van vandaag was matig. Dus die kan het putje in
Vandaag wel jaquote:
Jammmer man. Volgende keer beter hopelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, maar 1.quote:
quote:
Wat @Sally zegtquote:Op donderdag 12 december 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, maar 1.
*mompelt iets met kiespijn![]()
![]()
Er is ook een race tussen een straaljager en een Bugatti Veyronquote:Op donderdag 12 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
En Mini-ToT kijkt nu naar de aflevering waarin ze door een supermarkt heen racen!
Hij wilde eerst weer de race tussen de straaljager en die McLaren kijken.
Ja kutkwaliteit op Youtube.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is ook een race tussen een straaljager en een Bugatti Veyron
"Princess Diana had one of those!"quote:Op donderdag 12 december 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Nu die aflevering waarmee ze met legermaterieel huizen gaan slopen.
Top showquote:
ToT!quote:
Ja ik las het toevallig net in het andere topic, anders was het volkomen aan me voorbij gegaan!quote:
Haha idd. Zo maar ff met een zwarte kat onder een ladder doorlopenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik las het toevallig net in het andere topic, anders was het volkomen aan me voorbij gegaan!(Okee, als je het niet ook hier genoemd had!
)
Gaaf. Succes.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Paar uren kantoorwerken nog.
Je kan het!quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Paar uren kantoorwerken nog.
Nog beterquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nu alwel een beetje klaar ermeeMisschien maar wat eerder vrij nemen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nu alwel een beetje klaar ermeeMisschien maar wat eerder vrij nemen
Dan doe je al gek genoegquote:
Fuck, spuit 11 dus!quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan doe je al gek genoeg
Goedemiddag!
Staat er nogquote:
Amy, jij hierquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan doe je al gek genoeg
Goedemiddag!
Af en toe ga ik aan de wandelquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er nog
[..]
Amy, jij hier
quote:
Leukquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Erbovenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Top!
De vraagprijs? Er boven? Er onder?
Ik vind het wel spannend met zulke deadlines, maar top dat dit al binnen is!quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erboven
En volgens de makelaar komt de rest maandag ochtend, want dan is de deadline.
Zeker!quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend met zulke deadlines, maar top dat dit al binnen is!
U bent er maar weer druk mee.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:20 schreef ToT het volgende:
Zo Mini-ToT's bedje weer in elkaar zetten en daarna wat in de schuur werken; de muren wat opschuren en bepaalde stukken schilderen.
Haha jawel!quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bent er maar weer druk mee.
Hey ToTtiequote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
In de winternacht.quote:
De donkere dagen voor Kerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |