Ik ben je bro niet.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog even die laatste spanning en dan ben je weer helemaal all good bro.
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben je bro niet.
Begrijp ik heel goed!quote:Op donderdag 12 december 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op maar het is die laatste stretch zeg maar.
Dag halloquote:
Sallyquote:
Bezichtiging van vandaag was matig. Dus die kan het putje inquote:
Was het er maar 1?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezichtiging van vandaag was matig. Dus die kan het putje in
Vandaag wel jaquote:
Jammmer man. Volgende keer beter hopelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ach, maar 1.quote:
quote:
Wat @Sally zegtquote:Op donderdag 12 december 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, maar 1.
*mompelt iets met kiespijn![]()
![]()
Er is ook een race tussen een straaljager en een Bugatti Veyronquote:Op donderdag 12 december 2024 17:31 schreef ToT het volgende:
En Mini-ToT kijkt nu naar de aflevering waarin ze door een supermarkt heen racen!
Hij wilde eerst weer de race tussen de straaljager en die McLaren kijken.
Ja kutkwaliteit op Youtube.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is ook een race tussen een straaljager en een Bugatti Veyron
"Princess Diana had one of those!"quote:Op donderdag 12 december 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Nu die aflevering waarmee ze met legermaterieel huizen gaan slopen.
Top showquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |