Nu moet ik wel zeggen dat we ons huis, zoals ze het noemen, erg scherp op de markt hebben gezet!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou hier dus 25k zijn ongeveer
Nou, ik ga me nog niet rijk rekenen. Wacht wel af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat we ons huis, zoals ze het noemen, erg scherp op de markt hebben gezet!
Haha nee logisch!quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik ga me nog niet rijk rekenen. Wacht wel af.
Ik hou het in de gaten, thanks!quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee logisch!Maar kijk ff of je kerstmis echt als deadline wil aanhouden of niet.
Zou mooi zijn als je er nog wat extra's uit zou weten te trekken!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten, thanks!
Nou, kan ook de early rush zijn haha. Ik verwacht nog wel meer geïnteresseerden. Dus ben benieuwd wat de biedingen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je er nog wat extra's uit zou weten te trekken!Blijkbaar is het huis ERG gewild voor deze prijs.
Ja in het begin heb je altijd zo'n rush idd ja!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, kan ook de early rush zijn haha. Ik verwacht nog wel meer geïnteresseerden. Dus ben benieuwd wat de biedingen worden.
Hoe meer biedingen hoe beter welquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in het begin heb je altijd zo'n rush idd ja!
quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Mutskequote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: 12 bezichtigingen nu voor volgende week
We gaan het zienquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:40 schreef ToT het volgende:
Ik ga echt uit van dat je 10% extra in de pocket krijgt als je het goed speelt!
Voor je eigenhuis?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT: 12 bezichtigingen nu voor volgende week
Jaquote:
Spannend, hoop dat je een goede deal kan sluitenquote:
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend, hoop dat je een goede deal kan sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |