quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel iets om naar uit te kijken
DMquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een Drukke Maand voor de boeg
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
o komt het daarvandaan
ik dacht al waarom krijg ik die DM
Dickpic uit het niets!quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
o komt het daarvandaan
ik dacht al waarom krijg ik die DM
ToTquote:
Van mij mag de week snel voorbij zijnquote:
Vanwege alle bezichtigingen?quote:Op woensdag 11 december 2024 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van mij mag de week snel voorbij zijn
Hoteldebotelschotel!quote:
Totaal 20 nu deze week.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege alle bezichtigingen?
[..]
Hoteldebotelschotel!
quote:Op woensdag 11 december 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totaal 20 nu deze week.
Dat wel, maar het mag wel snel voorbij zijnquote:
Dit dus ja!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe meer vraag hoe hoger de prijs maat!
Maandag is de deadline, en maandagmiddag maken we de balans op en wordt de keuze gemaakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja!
Ik heb het vermoeden dat Stiggie waarschijnlijk niet tot na de kerst hoeft te wachten met een beslissing te nemen welk bod hij gaat accepteren!
Zo snel al???quote:Op woensdag 11 december 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag is de deadline, en maandagmiddag maken we de balans op en wordt de keuze gemaakt.
Ja, voor de kerst alles geregeld. Hoe sneller hoe beter in dit geval.quote:
Als mogelijk 10K extra mislopen geen probleem is, dan go for it!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, voor de kerst alles geregeld. Hoe sneller hoe beter in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |