ToT!quote:
Ja ik las het toevallig net in het andere topic, anders was het volkomen aan me voorbij gegaan!quote:
Haha idd. Zo maar ff met een zwarte kat onder een ladder doorlopenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik las het toevallig net in het andere topic, anders was het volkomen aan me voorbij gegaan!(Okee, als je het niet ook hier genoemd had!
)
Gaaf. Succes.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Paar uren kantoorwerken nog.
Je kan het!quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Paar uren kantoorwerken nog.
Nog beterquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nu alwel een beetje klaar ermeeMisschien maar wat eerder vrij nemen
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nu alwel een beetje klaar ermeeMisschien maar wat eerder vrij nemen
Dan doe je al gek genoegquote:
Fuck, spuit 11 dus!quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan doe je al gek genoeg
Goedemiddag!
Staat er nogquote:
Amy, jij hierquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan doe je al gek genoeg
Goedemiddag!
Af en toe ga ik aan de wandelquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat er nog
[..]
Amy, jij hier
quote:
Leukquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |