Yesssquote:Op donderdag 5 december 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
En kroepoek ? Lekker in de saté dippen
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Zo. Sinterklaas ook weer voorbij. Kleine meid helemaal blij.
Altijd leuk die kleintjes met zoietsquote:
Oh leuk Dot!quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Ja. Was leuk. Altijd leuk die blije koppiesquote:
quote:
Vond het zelf ook altijd leuk om het te vieren met mij neefje en nichtjequote:
Ongekend!quote:
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik nu met sinterklaas mee naar spanje?
Zo hoop de boot opquote:Op donderdag 5 december 2024 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Andere mensen wel
Boot? Gewoon een vlot.quote:
Daar past niet veel op..quote:Op donderdag 5 december 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boot? Gewoon een vlot.
Ja als ze er nog in geloven is het heel leuk.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vond het zelf ook altijd leuk om het te vieren met mij neefje en nichtje
Yep helaas ia dat al snel voorbijquote:Op donderdag 5 december 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ze er nog in geloven is het heel leuk.
Omdat valt wel mee. Tot een jaar of 8/9 jaar toch welquote:Op donderdag 5 december 2024 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep helaas ia dat al snel voorbij
Zoiets wel ja, maar die tijd gaat zo snel voorbijquote:Op donderdag 5 december 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat valt wel mee. Tot een jaar of 8/9 jaar toch wel
Dan zwemmen ze maarquote:
Ja de tijd vliegtquote:Op donderdag 5 december 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets wel ja, maar die tijd gaat zo snel voorbij
Als je een horloge gooit wel.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je een horloge gooit wel.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huis staat sinds vanochtend te koop en volgende week al 7-8 bezichtigingen![]()
Ja, gaat rapquote:
Nee, we hebben een week/anderhalf gepland staanquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus niet zomaar met het eerste bod akkoord gaan!
Da's nog niks, maar als je al zo snel zo veel mensen over de vloer krijgt, is meer dan dat misschien niet nodig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, we hebben een week/anderhalf gepland staan
Nee idd. We willen voor kerst de knoop doorgehakt hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's nog niks, maar als je al zo snel zo veel mensen over de vloer krijgt, is meer dan dat misschien niet nodig.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huis staat sinds vanochtend te koop en volgende week al 7-8 bezichtigingen![]()
Toch zou het jammer zijn als je potentieel enkele tienduizenden extra mis zou lopen door niet nog een paar mensen meer de kans te geven.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd. We willen voor kerst de knoop doorgehakt hebben.
Nou, realistisch gezien zou het gek zijn als er 20k boven de vraagprijs uitkomt. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus wie weet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch zou het jammer zijn als je potentieel enkele tienduizenden extra mis zou lopen door niet nog een paar mensen meer de kans te geven.
Maar goed, ik heb het idee dat het echt wel goed komt!
Thanks!quote:
Ons huis is met dik 10% overboden toen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, realistisch gezien zou het gek zijn als er 20k boven de vraagprijs uitkomt. Maar er zijn gekkere dingen gebeurd, dus wie weet.
Dat zou hier dus 25k zijn ongeveerquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons huis is met dik 10% overboden toen.
Nu moet ik wel zeggen dat we ons huis, zoals ze het noemen, erg scherp op de markt hebben gezet!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou hier dus 25k zijn ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |