Laatste postquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou net de aflevering terugkijken, wat werd er allemaal gezegd dan?
Op de Instagram van RoddelPraat staat het bewuste fragment.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Jan is zo toch weer vrij, het is gewoon intimidatie, ik zie echt niet hoe hier een zaak van gemaakt gaat worden als het zo ging zoals Dennis het beschreef.
Echt he die lui die dan weer over elkaar heen vallen, omdat er oud zeer zit. Niet vanwege de feiten.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef RipCity het volgende:
John vd heuvel vind het terecht en noemt Jan ‘schaamroos’.
:’)
?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is, Jan Roos of de droeftoeters die daar vrijwillig naar gaan zitten kijken.
Valt tegen van je Dentzie. Het is hier geen dictatuur.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wel dat Jan een weekendje in de cel moet bivakkeren voor wat hij elke week allemaal zegt, maar goed, ik kijk er stiekem ook naar, dus volgende week mag ie wel weer vrij (met enkelband).
Dat is ook weer zo ouwe reusquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Valt tegen van je Dentzie. Het is hier geen dictatuur.
Wat ben je toch leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou wel lekker zijn als hij het weekend vast zit net in het weekend dat hij voogdij heeft van zijn kinderen
Het zit diep hè.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou wel lekker zijn als hij het weekend vast zit net in het weekend dat hij voogdij heeft van zijn kinderen
Hij zou gaan koken voor de verjaardag van zijn dochter. Hopelijk gaat dat allemaal door, anders is het ook zo zuur voor de familie Roos.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik ben blij dat ons belastinggeld zo goed besteed wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Scooooop: Het OM heeft zojuist besloten om Jantje te gaan vervolgen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Zeer goed zelfs.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ons belastinggeld zo goed besteed wordt.
Ik ben echt benieuwd wat voor voor straf geeist gaat worden.quote:
Iemand van zijn niveau die pretendeert woordkunstenaar te zijn, kan niet hard genoeg gestraft worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor voor straf geeist gaat worden.
Alles hing van (smakeloze)humor aan elkaar, aan alles kon je zien dat het geen moment serieus bedoeld werd
Oh dus de strafmaat moet niet voor iedereen hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand van zijn niveau die pretendeert woordkunstenaar te zijn, kan niet hard genoeg gestraft worden.
Tuurlijk niet. Er is al genoeg uniformiteit en egalisering tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh dus de strafmaat moet niet voor iedereen hetzelfde zijn?
quote:WAARSCHUWING: maak in NL niet zomaar een grap. Dit kan u zeer duur komen te staan. Als u twijfelt of iets per ongeluk grappig is en u daardoor mogelijk toch in de problemen komt, slik het dan in. Zwijg. Veiligheid voor alles. Ziet u iemand in uw omgeving foute grappen maken, bel dan even met de kliklijn.
Samen stropen we de mouwen op tegen humor.
Drukke tijden gaan het weer worden voor Johan Pieters.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Het juridisch kanon uit Leeuwarden!quote:Op zondag 1 december 2024 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Drukke tijden gaan het weer worden voor Johan Pieters.
Een teflon aura heeft ie, zet hem op Johan!quote:Op zondag 1 december 2024 19:23 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Het juridisch kanon uit Leeuwarden!
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 1 december 2024 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Drukke tijden gaan het weer worden voor Johan Pieters.
Volgens mij is er nog niks besloten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Eerste command bovenaan van RPquote:Op maandag 2 december 2024 15:02 schreef Ziedezon het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niks besloten.
Bron?
Die liet zich live pijpen op de radio. Ook om het randje.quote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef rickyszz het volgende:
Deze week Giel Beelen te gast als Sinterklaas bij RP
Liever Sunneklaas bij RP.quote:Op maandag 2 december 2024 22:21 schreef rickyszz het volgende:
Deze week Giel Beelen te gast als Sinterklaas bij RP
en in plaats daarvan hadden ze Boris van Gamekings maar uitgenodigd om het over Roddelpraat te hebbenquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:40 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jan Roos uitgenodigd voor de Ongehoord Nieuws uitzending vandaag! Jan was verhinderd.
[..]
Liever Sunneklaas bij RP.
OESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:paul
mooi, lekker daar blijvenquote:Op woensdag 4 december 2024 12:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:paul
Gelijk even downloaden.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:30 schreef Paul het volgende:
RODDELPRAAT ZEGT OP INSTAGRAM BETER GELIJK SHOWTJE VANAVOND KIJKEN WANT GROTE KANS DAT HIJ OFFLINE WORDT GEHAALD
ok dat was het
dankjewel maatje, downlaod voor ons maatjequote:
Zyklon B bezig aan een comebackquote:Op woensdag 4 december 2024 19:07 schreef Zipportal het volgende:
An en Eefje.
@:wereldgozer @:mani89
Ga zelf daar dan eens zitten. Ik vond Giel een prima gast. Vond het een prima aflevering.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Goh wat leuk, weer een BN’er te gast die iedereen te vriend moet houden en bij elk woord in zijn broek schijt om gecancelled te worden en “oh oh oh, oei oei oei” zegt, kkstraal nou eens op met dit gajes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOPPP
Mexx Jack Latooijquote:Op zondag 8 december 2024 12:28 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOPPP!!!
Gio is 5 december vader geworden.
https://www.instagram.com/p/DDUKklsNnIa/?igsh=ZnZyZmpkY3FpcHh1
De extra was echt stukken beter zoals altijdquote:Op donderdag 5 december 2024 15:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ga zelf daar dan eens zitten. Ik vond Giel een prima gast. Vond het een prima aflevering.
Zijn er al kaashamsamballenfabriekrondleidingen?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Jantje weer beetje zielig doen maar wel een huis kopen van meer dan een miljoen
Alsof de domme Kevinachterban dat door heeft. Die betalen wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Jantje weer beetje zielig doen maar wel een huis kopen van meer dan een miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op donderdag 12 december 2024 18:21 schreef Zipportal het volgende:mijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP"Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:Op donderdag 12 december 2024 18:21 schreef Zipportal het volgende:Helddddd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
had je hun gemaild met een nummertje danquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:50 schreef rickyszz het volgende:
OMG OJ heeft m’n eigen geproduceerde nummer gebruikt voor zijn Scooopleader, geniaal
@ 12:30
Ik heb contact gehad met OJ nadat hij laatst een oproepje geplaatst hadquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
had je hun gemaild met een nummertje dan
heb je gezegd van waarom ben je eigenlijk blank in het echt ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met OJ nadat hij laatst een oproepje geplaatst had
Hahaha had ik eigenlijk wel moeten zeggen jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:08 schreef Paul het volgende:
[..]
heb je gezegd van waarom ben je eigenlijk blank in het echt ?
quote:Op donderdag 12 december 2024 18:21 schreef Zipportal het volgende:Die appjes van Rob Goossens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Buddy kwam in juni van 2023 in het leven van Dennis, nadat dit hondje mishandeld was bij een gezin. Maar Jan weet Dennis te laten opbiechten dat hij ook niet goed voor Buddy zorgt. Het was de buurvrouw opgevallen dat Buddy nogal mager was en dat kwam omdat Buddy soms om de dag eten kreeg van Dennis. De presentator met een voorliefde van meisjes die liever 17 zijn dan 18 bleef vaak langer weg van huis en dan deed Buddy zijn behoefte overal in huis. Waarschijnlijk dacht Dennis met zijn IQ dat als hij Buddy minder eten geeft, dan schijt hij ook minder in huis.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef Paul het volgende:
linkje: https://www.vkmag.com/mag(...)-eten-en-is-te-mager
Nou ja ik vind dierenleed ook een stuk erger dan een homo die vreemd gaatquote:Op zondag 15 december 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel opvallend he drie kwart van de uitzending ging over Rob Goossens die jonge vrouwen seksuele berichten stuurt en eindstand pakken andere media dat stukje over Buddy op.
dat van Rob Goossens heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 15 december 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel opvallend he drie kwart van de uitzending ging over Rob Goossens die jonge vrouwen seksuele berichten stuurt en eindstand pakken andere media dat stukje over Buddy op.
dat verhaal van die hond twijfelde ik of dit sensatie/ik wil aandacht verhaal van dennis wasquote:Op maandag 16 december 2024 12:35 schreef coinchantal het volgende:
Toch raar dat je die hond vergeet eten te geven? Laatste tijd zie je ook steeds meer rare dingen bij dennis bijvoorbeeld die stront op de muur verhaal. Vraag mij toch af of die moeder het niet goed heeft gezien...
Rob heeft alleen gereageerd op een aantijging bij Boulevard waar hij Linda de Mol ook nog erbij haalde maar dat fragment is daarna eruit geknipt door de nicht van Albert Verlinden Joroen van der Plas. Want Linda is heilig.quote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat van Rob Goossens heeft in alle kranten gestaan.
Verder is dat natuurlijk oerstoem, extreem genant en deibel. Maar wel een zaak tussen Rob en z'n vrouw (en eventuele chat partners).
Als dat verhaal van Dennis met z'n hond waar is, dan is dat gewoon zwaar debiel. Dat is gewoon dierenmishandeling.
Snap niet zo goed dat hier niet meer ophef over is? Elk ander zou op internet kapot gemaakt worden. (of de ramen van z'n appartement in om de hond te bevrijden).
Maar goed, lekker met z'n allen om lachen in het showtje, moet kunnen! En als je er wat van zegt dan probeer je ze te cancellen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPKE
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:05 schreef Zipportal het volgende:BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPKE"Zou Je Haar Geven?? :P"
Bekijk deze YouTube-videoquote:De Kerstman is te gast bij Jan Roos en Dennis Schouten. Deze week ook een grote scoop in RoddelPraat: Thijs Römer zit weer vast.
Dennis vond het ook leuk gedurende zijn jeugd om ganzen bruistabletten te geven. Dan exploderen hun magen vertelde hij tegen Baudet.quote:Op maandag 23 december 2024 22:55 schreef quirina het volgende:
Kijk dat die Dennis zelf dood wil moet hij weten, maar hij moet niet dat arme hondje laten sterven van de honger.
Als je niet goed voor je dieren bent, ben je geen goed mens.
Verder dat gebedel van roddelpraat is ook strontvervelend.
Zolang Jan Roos in Bergen aan zee in een luxe villa kan wonen valt het wel allemaal mee. En zolang die Dennis met zijn playmobielkapsel in een dikke auto kan rijden. Verkoop je villa en auto maar of ga wat anders doen.
Yvonne Coldewijer had ook gewoon haar eigen zaak naast haar roddelkanaal.
Ik kende 't niet maar wat een hit is dat zeg. In 2026 naar het songfestival!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Paraplu SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jan heeft ook echt een enorm intern conflict. Hij ziet hoe er met hem is omgegaan en hoe YouTube met hun kanaal omgaat, tegelijkertijd ziet hij alles om hem heen gebeuren en zie hij een kanaal als dat van Saït en Alex gewoon kunnen uploaden zonder restricties.quote:Op zondag 29 december 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ze moeten binnenkort even Sait en Alex inbellen, kan wel lachen zijn.
volgens mij wel maa niet zekerquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
Kwam er vandaag nog een uitzendinkje?
Alle moppies van de week van achter elkaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
Kwam er vandaag nog een uitzendinkje?
18:55: "Koketteert op de zak van haar man."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!
Ze gaan alle nieuwtjes en columns etc via de socials delenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef Grotetijd het volgende:
Wat hebben ze met de website gedaan!?
Alleen maar reclame voor hun socials gepaard met "steun ons" en de laatste aflevering. Waar zijn de "nieuwtjes" begin van 't eind?
Echt? waar lees je dat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Agent meneer mevrouw rené is boos en wil de aflevering offline halen.
Snap niet dat mensen tegenwoordig niet meer tegen harde satire kunnen. Als ik het zou zijn zou het me echt een worst zijn wat anderen over me zeggen/denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Agent meneer mevrouw rené is boos en wil de aflevering offline halen.
Ziet er nogal AI uit die stemquote:Op maandag 6 januari 2025 13:34 schreef rickyszz het volgende:
The Bradge is terug?
Heb alleen het idee dat het helaas een fake account is
[ tiktok ]
dit is uit een oud filmpje geknipt toen hij toentertijd ook alles gewist hadquote:Op maandag 6 januari 2025 13:34 schreef rickyszz het volgende:
The Bradge is terug?
Heb alleen het idee dat het helaas een fake account is
[ tiktok ]
Klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOPPP!!!
Uitzending van om 19.00 uur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:De transgender politievrouw van vorige week is boos op Jan Roos en reageert. Dennis Weening heeft zijn vrouw en kinderen bedrogen met een jonge vrouw. Dennis Schouten belt haar op.
Volgende week zijn we het alweer vergeten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Arme Renée... Ze is een leuk mens en verdient dit niet.
Weet het nooit zo goed bij hemquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:14 schreef ISVV het volgende:
Hij doet het er ook wel een beetje om hoor, zie je aan zijn kop. Ik zeg niet dat ie een groot intellectueel is, maar doet zich wel vaak dommer voor dan dat ie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOP.
Vergeet niet dat hondje wat hij vergeet eten te geven...quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Pedofilie, kinderlokken met discozwemmen, vrouwen slaan, oerpraat. Dit was een klassiekertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |