Nou ja ik vind dierenleed ook een stuk erger dan een homo die vreemd gaatquote:Op zondag 15 december 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel opvallend he drie kwart van de uitzending ging over Rob Goossens die jonge vrouwen seksuele berichten stuurt en eindstand pakken andere media dat stukje over Buddy op.
dat van Rob Goossens heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 15 december 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel opvallend he drie kwart van de uitzending ging over Rob Goossens die jonge vrouwen seksuele berichten stuurt en eindstand pakken andere media dat stukje over Buddy op.
dat verhaal van die hond twijfelde ik of dit sensatie/ik wil aandacht verhaal van dennis wasquote:Op maandag 16 december 2024 12:35 schreef coinchantal het volgende:
Toch raar dat je die hond vergeet eten te geven? Laatste tijd zie je ook steeds meer rare dingen bij dennis bijvoorbeeld die stront op de muur verhaal. Vraag mij toch af of die moeder het niet goed heeft gezien...
Rob heeft alleen gereageerd op een aantijging bij Boulevard waar hij Linda de Mol ook nog erbij haalde maar dat fragment is daarna eruit geknipt door de nicht van Albert Verlinden Joroen van der Plas. Want Linda is heilig.quote:Op maandag 16 december 2024 15:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat van Rob Goossens heeft in alle kranten gestaan.
Verder is dat natuurlijk oerstoem, extreem genant en deibel. Maar wel een zaak tussen Rob en z'n vrouw (en eventuele chat partners).
Als dat verhaal van Dennis met z'n hond waar is, dan is dat gewoon zwaar debiel. Dat is gewoon dierenmishandeling.
Snap niet zo goed dat hier niet meer ophef over is? Elk ander zou op internet kapot gemaakt worden. (of de ramen van z'n appartement in om de hond te bevrijden).
Maar goed, lekker met z'n allen om lachen in het showtje, moet kunnen! En als je er wat van zegt dan probeer je ze te cancellen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPKE
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:05 schreef Zipportal het volgende:
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPKE
"Zou Je Haar Geven?? :P"
Bekijk deze YouTube-videoquote:De Kerstman is te gast bij Jan Roos en Dennis Schouten. Deze week ook een grote scoop in RoddelPraat: Thijs Römer zit weer vast.
Dennis vond het ook leuk gedurende zijn jeugd om ganzen bruistabletten te geven. Dan exploderen hun magen vertelde hij tegen Baudet.quote:Op maandag 23 december 2024 22:55 schreef quirina het volgende:
Kijk dat die Dennis zelf dood wil moet hij weten, maar hij moet niet dat arme hondje laten sterven van de honger.
Als je niet goed voor je dieren bent, ben je geen goed mens.
Verder dat gebedel van roddelpraat is ook strontvervelend.
Zolang Jan Roos in Bergen aan zee in een luxe villa kan wonen valt het wel allemaal mee. En zolang die Dennis met zijn playmobielkapsel in een dikke auto kan rijden. Verkoop je villa en auto maar of ga wat anders doen.
Yvonne Coldewijer had ook gewoon haar eigen zaak naast haar roddelkanaal.
Ik kende 't niet maar wat een hit is dat zeg. In 2026 naar het songfestival!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:59 schreef Zipportal het volgende:
Paraplu SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
![]()
Jan heeft ook echt een enorm intern conflict. Hij ziet hoe er met hem is omgegaan en hoe YouTube met hun kanaal omgaat, tegelijkertijd ziet hij alles om hem heen gebeuren en zie hij een kanaal als dat van Saït en Alex gewoon kunnen uploaden zonder restricties.quote:Op zondag 29 december 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Ze moeten binnenkort even Sait en Alex inbellen, kan wel lachen zijn.
volgens mij wel maa niet zekerquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
Kwam er vandaag nog een uitzendinkje?
Alle moppies van de week van achter elkaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
Kwam er vandaag nog een uitzendinkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!
Ze gaan alle nieuwtjes en columns etc via de socials delenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef Grotetijd het volgende:
Wat hebben ze met de website gedaan!?
Alleen maar reclame voor hun socials gepaard met "steun ons" en de laatste aflevering. Waar zijn de "nieuwtjes" begin van 't eind?
Echt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Agent meneer mevrouw rené is boos en wil de aflevering offline halen.
Snap niet dat mensen tegenwoordig niet meer tegen harde satire kunnen. Als ik het zou zijn zou het me echt een worst zijn wat anderen over me zeggen/denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Agent meneer mevrouw rené is boos en wil de aflevering offline halen.
Ziet er nogal AI uit die stemquote:Op maandag 6 januari 2025 13:34 schreef rickyszz het volgende:
The Bradge is terug?
Heb alleen het idee dat het helaas een fake account is
[ tiktok ]
dit is uit een oud filmpje geknipt toen hij toentertijd ook alles gewist hadquote:Op maandag 6 januari 2025 13:34 schreef rickyszz het volgende:
The Bradge is terug?
Heb alleen het idee dat het helaas een fake account is
[ tiktok ]
Klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOPPP!!!
Uitzending van om 19.00 uur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:De transgender politievrouw van vorige week is boos op Jan Roos en reageert. Dennis Weening heeft zijn vrouw en kinderen bedrogen met een jonge vrouw. Dennis Schouten belt haar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |