volgens mij wel maa niet zekerquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
Kwam er vandaag nog een uitzendinkje?
Alle moppies van de week van achter elkaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
Kwam er vandaag nog een uitzendinkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!
Ze gaan alle nieuwtjes en columns etc via de socials delenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef Grotetijd het volgende:
Wat hebben ze met de website gedaan!?
Alleen maar reclame voor hun socials gepaard met "steun ons" en de laatste aflevering. Waar zijn de "nieuwtjes" begin van 't eind?
Echt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Agent meneer mevrouw rené is boos en wil de aflevering offline halen.
Snap niet dat mensen tegenwoordig niet meer tegen harde satire kunnen. Als ik het zou zijn zou het me echt een worst zijn wat anderen over me zeggen/denken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Agent meneer mevrouw rené is boos en wil de aflevering offline halen.
Ziet er nogal AI uit die stemquote:Op maandag 6 januari 2025 13:34 schreef rickyszz het volgende:
The Bradge is terug?
Heb alleen het idee dat het helaas een fake account is
[ tiktok ]
dit is uit een oud filmpje geknipt toen hij toentertijd ook alles gewist hadquote:Op maandag 6 januari 2025 13:34 schreef rickyszz het volgende:
The Bradge is terug?
Heb alleen het idee dat het helaas een fake account is
[ tiktok ]
Klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:18 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOPPP!!!
Uitzending van om 19.00 uur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:De transgender politievrouw van vorige week is boos op Jan Roos en reageert. Dennis Weening heeft zijn vrouw en kinderen bedrogen met een jonge vrouw. Dennis Schouten belt haar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |