Ik ben meer van de managementsamenvattingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk de uitzending maar. Zit op het einde.
Die dikke moeten ze met een vuurpijl de lucht in schieten. Wat een kwal is dat zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
KutLife voor je. SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:paul @:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPP
Opvallend nadat ie een paar weken geleden ontmaskerd werd alszijnde roomblank.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:31 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde die maakt ook wel een beetje de show.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:31 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij gewoon een goede baan gevonden heeft, hij kan goed editten, dus wellicht wel gevraagd bij een videobedrijf en zien we zn creaties binnenkort op tvquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Opvallend nadat ie een paar weken geleden ontmaskerd werd alszijnde roomblank.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:50 schreef Nober het volgende:
Gaat @:paul vrijdag alsnog naar het kinderdiscozwemmen?
Ja heel gek inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Opvallend nadat ie een paar weken geleden ontmaskerd werd alszijnde roomblank.
Ik denk gewoon dat hij bij een echt video-bedrijf een baan aangeboden heeft gekregen of zelf een leuke vacature zag of iets in die trant, vraag me af hoe goed ze betalen bij roddelpraatquote:Op maandag 3 februari 2025 08:53 schreef J83 het volgende:
OJ weg is wel een flinke aderlating hoor. Lag regelmatig met Jan in de clinch, vraag me af of dat er iets mee te maken zou kunnen hebben. Ga die vaak geniale edits wel missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |