Laatste postquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou net de aflevering terugkijken, wat werd er allemaal gezegd dan?
Op de Instagram van RoddelPraat staat het bewuste fragment.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
Jan is zo toch weer vrij, het is gewoon intimidatie, ik zie echt niet hoe hier een zaak van gemaakt gaat worden als het zo ging zoals Dennis het beschreef.
Echt he die lui die dan weer over elkaar heen vallen, omdat er oud zeer zit. Niet vanwege de feiten.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:47 schreef RipCity het volgende:
John vd heuvel vind het terecht en noemt Jan ‘schaamroos’.
:’)
?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is, Jan Roos of de droeftoeters die daar vrijwillig naar gaan zitten kijken.
Valt tegen van je Dentzie. Het is hier geen dictatuur.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wel dat Jan een weekendje in de cel moet bivakkeren voor wat hij elke week allemaal zegt, maar goed, ik kijk er stiekem ook naar, dus volgende week mag ie wel weer vrij (met enkelband).
Dat is ook weer zo ouwe reusquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Valt tegen van je Dentzie. Het is hier geen dictatuur.
Wat ben je toch leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou wel lekker zijn als hij het weekend vast zit net in het weekend dat hij voogdij heeft van zijn kinderen
Het zit diep hè.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou wel lekker zijn als hij het weekend vast zit net in het weekend dat hij voogdij heeft van zijn kinderen
Hij zou gaan koken voor de verjaardag van zijn dochter. Hopelijk gaat dat allemaal door, anders is het ook zo zuur voor de familie Roos.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik ben blij dat ons belastinggeld zo goed besteed wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Scooooop: Het OM heeft zojuist besloten om Jantje te gaan vervolgen
quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Zeer goed zelfs.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ons belastinggeld zo goed besteed wordt.
Ik ben echt benieuwd wat voor voor straf geeist gaat worden.quote:
Iemand van zijn niveau die pretendeert woordkunstenaar te zijn, kan niet hard genoeg gestraft worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor voor straf geeist gaat worden.
Alles hing van (smakeloze)humor aan elkaar, aan alles kon je zien dat het geen moment serieus bedoeld werd
Oh dus de strafmaat moet niet voor iedereen hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand van zijn niveau die pretendeert woordkunstenaar te zijn, kan niet hard genoeg gestraft worden.
Tuurlijk niet. Er is al genoeg uniformiteit en egalisering tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh dus de strafmaat moet niet voor iedereen hetzelfde zijn?
quote:WAARSCHUWING: maak in NL niet zomaar een grap. Dit kan u zeer duur komen te staan. Als u twijfelt of iets per ongeluk grappig is en u daardoor mogelijk toch in de problemen komt, slik het dan in. Zwijg. Veiligheid voor alles. Ziet u iemand in uw omgeving foute grappen maken, bel dan even met de kliklijn.
Samen stropen we de mouwen op tegen humor.
Drukke tijden gaan het weer worden voor Johan Pieters.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:26 schreef rickyszz het volgende:
Het juridisch kanon uit Leeuwarden!quote:Op zondag 1 december 2024 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Drukke tijden gaan het weer worden voor Johan Pieters.
Een teflon aura heeft ie, zet hem op Johan!quote:Op zondag 1 december 2024 19:23 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Het juridisch kanon uit Leeuwarden!
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 1 december 2024 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Drukke tijden gaan het weer worden voor Johan Pieters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |