Ze lieten een NPO item zien. Een dik wijf met nog een onzeker meisje ernaast. Naakte mensen met blote tetten.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:31 schreef pmponer het volgende:
Vreemd dat een organisatie betaald door de belastingbetaler nog wat te eisen heeft.
Denk het niet. OJ zal wel in de lampen hangen ofzoquote:
Ik verklap toch niet wat er besproken wordt?quote:
Dat was, naar ik aanneem, woordkunst in z'n zuiverste vorm.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:59 schreef Paul het volgende:
Hopelijk vanavond weer mooie verhalen van Dennis en zijn zwempartys
nee hee, wil echt weten hoe die zwemparty van hem verlopen gaatquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was, naar ik aanneem, woordkunst in z'n zuiverste vorm.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Marlies Dekkers in gesprek met journalist en mediapersoonlijkheid Jan Roos over zijn recente arrestatie en de vrije meningsuiting.
Ja euh... Niet. Was denk ik humor om te lachen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hee, wil echt weten hoe die zwemparty van hem verlopen gaatwanneer was die eigenlijk
Nou ik weet voor 99% zeker dat hij wel naar die zwemparty gaat, let maar op, hij maakte geen grapquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:09 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ x ]
[..]
Ja euh... Niet. Was denk ik humor om te lachen.
En op andere momenten zweert meneer weer bij die Nederlandse "rechtstaat" en is iedere veroordeelde in zijn ogen ook een crimineelquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:09 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ x ]
[..]
Ja euh... Niet. Was denk ik humor om te lachen.
OK ELONquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef Zipportal het volgende:
Alles over buutnlander Nesim doorgespoeld. Totaal niet boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |