en daarbij dus geen idee hoe goed RP betaalt ivm 'normale' videobedrijvenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:27 schreef dikkedaniel het volgende:
OJ heeft gewoon een echte baan gevonden. Er is werk zat als je een beetje goed kunt editen.
Ook wordt je hele privéleven overhoop gehaald bij RP omdat iedereen je gaat opzoeken en je (soort van) gedwongen wordt om een keer ook voor de camera te gaan zitten voor een face-reveal.
Verder Jan die je de hele tijd afzeikt, deadlines (naast z'n huidige baan waarschijnlijk), je moeten voordoen als een donker persoon terwijl OJ gewoon een blanke Brabander is.
Zijn vertrek is goed te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Stipt polish point wel dichtbij huis (Den Bosch)...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja heel gek inderdaad.
Al kan ik mij ook voorstellen dat als je een fatsoenlijke baan aangeboden krijgt je dit ook vaarwel zegt zonder enig berouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPP
Ik denk dat OJ binnen nu en drie maanden terugkeertquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat er een goede vervanger komt voor OJ.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Met halve tamme SCOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:paul
Donny zat ook al in de extra met die aankondiging.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Met halve tamme SCOOOOOOOOOOOOOOOP @:nober @:paul
Ik zag laatst dat kind van 2 jaar blijkt toch van ze samen te zijn Ruben en die meid beiden vreemdgaan tijdens andere relatiesquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:13 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Depressieve postbode zoekt nieuwe sociale huurwoning
9 millimeter voor je.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Nodig dit soort mongolen toch niet uit. Bijzondere show tot nu toe.![]()
Geweldig hahahahahhaquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:24 schreef ISVV het volgende:
Dat stukje met die zoon van Danny was wel erg ongemakkelijk zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jij zat gedrogeerd achter het stuur.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze slaan de plank weer behoorlijk mis door de wanstaltige incompetentie bij de politie en het OM te politiseren en te wijten aan hun rechtse gedachtengoed. Weten ze dan niet dat ik ook slachtoffer ben geworden van een heksenjacht?
Hey Nederlander! Ik zat met medicatie op achter het stuur en ik was daardoor net even wat scherper en helderder dan de rest heeft durven vermoeden. Daarom snap ik nu dus ook hoe het zitquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij zat gedrogeerd achter het stuur.
Maar je had geen recept.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hey Nederlander! Ik zat met medicatie op achter het stuur en ik was daardoor net even wat scherper en helderder dan de rest heeft durven vermoeden. Daarom snap ik nu dus ook hoe het zit
Maar nu wel, niet dat het verder iets uitmaakt ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar je had geen recept.
Op naar de COMMANDSquote:Op zondag 16 februari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
https://x.com/MissDeeLee/status/1891203098787426525
[ afbeelding ]
quote:Rick van Stippent (32) poetst zich rijk en kocht zijn droomauto, een Bugatti van ¤2,5 miljoen
https://www.quotenet.nl/z(...)-stipt-polish-point/quote:Inmiddels haal ik 10 miljoen views per maand met twee filmpjes per week.
De buurtaap allen.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
https://x.com/MissDeeLee/status/1891203098787426525
[ afbeelding ]
Nog nooit naar gekeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:37 schreef potjecreme het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOPPP!!!!!
[..]
[..]
https://www.quotenet.nl/z(...)-stipt-polish-point/
Doe die DeeGodin maar in spoilers. Plaatje werkt trouwens ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:32 schreef Nober het volgende:
What would you do if I lay on the side of the bed waiting for you like this 😏
https://x.com/MissDeeLee/status/1891804060631597243
[ afbeelding ]
Is een sponsor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat heeft dit met RP te maken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |