Had je hem liever naakt zien poseren dan? Ik kan best begrijpen dat niet iedereen naakt op het internet wil staan, jammer dat bij jou dat beoordelingsvermogen ontbreekt. Maar in tijden van OnlyFans ook niet heel gek natuurlijk, maar dan had je weer moeten betalen voor de betreffende foto. Ik vind dit een keurige oplossing.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Nee die tweede foto dan!
Wie gaat er zo onder de douche?
Volgens mij heeft mikey die er zelf bijgedaanquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Er moesten verplicht inclusieve foto's bij het bericht ofzo?Een dikkerd, een gehandicapte en een half zwarte vrouw?
Nieuw op het internet?quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk om online te gaan roepen hoe verschrikkelijk een ander is terwijl je zelf anoniem bent.
Niet een uur lang in een warm bad gaan liggen met een goed boek.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitkeringstrekker gespot. Hoe heb je daar de tijd voor man. Als ik er alleen onder sta heb ik het meestal na een paar minuten wel gezien en ga ik leukere/nuttigere dingen doen.
Waarom? Je wint er naar verhouding heel weinig mee. Heb het voor mijn nieuwbouw uitgerekend en zelfs bij een verzevenvoudiging van de prijs was de terugverdien tijd 30+ jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik nu een huis zou bouwen, zou dat een van de belangrijkste dingen zijn.
Regen-/douchewater opvangen.
Het gaat mij niet om het terugverdienen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom? Je wint er naar verhouding heel weinig mee. Heb het voor mijn nieuwbouw uitgerekend en zelfs bij een verzevenvoudiging van de prijs was de terugverdien tijd 30+ jaar.
Ik neem het mee naar achterenquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kan het dommer? 'Ik betaal er toch voor?'
Wie ben jij om zomaar iets te verspillen omdat je er voor 'betaald' hebt?
Net alsof geld alles goedmaakt.
Waarom zou je minder eten? ben je aan het vasten?quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je bespaart er alleen geen kut mee. Meeste water komt uit je voedsel.
1 steak minder eten bespaart al 4000 liter water
https://www.demorgen.be/n(...)ps://www.google.com/
Boven de 300 kuub/jaar wel.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik dacht dat drinkwater belastingvrij was?
Op dit moment is er gesteggel over of dat heffingsplafond van 300 kubieke meter moet komen te vervallen per 1 januari 2025quote:Binnen de belasting geldt momenteel een heffingsplafond: verbruik boven de 300 kubieke meter leidingwater per jaar op een aansluiting is op dit moment niet belast.
Een gemiddeld 4-persoons huishouden in Nederland verbruikt 195 kubieke meter water per jaar, in 2024 is de belasting op leidingwater ¤0,42 per 1.000 liter water, dit huishouden betaalt daarmee dus ongeveer ¤82 per jaar aan belasting. Het bedrijf met het grootste waterverbruik in Nederland verbruikt 500 miljoen kubieke meter aan leidingwater, maar betaalt alleen belasting over de eerste 300 kubieke meter. Totale kosten voor waterbelasting per jaar zijn ¤126 EUR per jaar.
Je vergeet alleen dat je dan spullen moet hebben omdat water in op te slaan, te distribueren en rond te pompen. Dat kan goed meer water en energie kosten om te maken dan dat het je bespaart.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het terugverdienen.
Maar om het recyclen van water waar je heel goed nog een keer de wc mee kunt doorspoelen.
jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je dan spullen moet hebben omdat water in op te slaan, te distribueren en rond te pompen. Dat kan goed meer water en energie kosten om te maken dan dat het je bespaart.
badquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef cosmosis het volgende:
Douchen is voor de armen, niets houdt ons Hollanders tegen om flink te badderen! Zoals andere hebben genoemd, bezuinigen op je persoonlijke badhuis is een druppel op de gloeiende plaat tov de industrie
Ja, iemand moet die kosten betalen: de datacentra doen dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:20 schreef Straatcommando. het volgende:
De helft is belasting, als het niet meer is
Twee keer per dag douchenquote:Op zondag 1 december 2024 08:43 schreef quirina het volgende:
Nou ik ga echt niet minder douchen hoor. Gewoon lekker elke dag 2x.
Mensen die nu ineens jaren 40 gaan doen met een washandje aan de kraan wens ik veel succes! ( met vuil uitsmeren op je lijf, want dat doe je met je washand)
Zou eerder andersom moeten zijn: beetje water belastingvrij.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boven de 300 kuub/jaar wel.
AMENDEMENT VAN HET LID TEUNISSEN
Ontvangen 21 oktober 2024
[..]
Op dit moment is er gesteggel over of dat heffingsplafond van 300 kubieke meter moet komen te vervallen per 1 januari 2025
Meer info:
Grootverbruikers drinkwater betalen amper belasting: 'Onrechtvaardig'
De rest van de tijd heeft ie nodig om zijn piemeltje hard te maken en een matig fapje te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Je haren wassen en daarna je lichaam kan in maximaal 10 minuten.
Je staat daar dus een half uur water te verspillen.
Ja maar dat is niet gunstig voor bedrijven dus ook hier geldt weer dat particulieren betalen voor het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zou eerder andersom moeten zijn: beetje water belastingvrij.
Datacenters gebruiken (soms) water voor de koeling. Maar dat is echt niet de grootste waterverbruiker in Nederland. Over het algemeen gebruiken ze enkel water op het moment dat het echt warm wordt. Dan gebruiken ze het verdampen van water als efficiënte extra koeling.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet gunstig voor bedrijven dus ook hier geldt weer dat particulieren betalen voor het bedrijfsleven.
Is er vervolgens ene tekort dan mag jij geen 1m3 gebruiken voor je zwembad maar dat datacentrum wordt niet geknepen.
Je verdraait de woorden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:40 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Waarom zou je minder eten? ben je aan het vasten?
En een normale douchefoto kon er weer niet af. Bij deze dan maar:quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Er moesten verplicht inclusieve foto's bij het bericht ofzo?Een dikkerd, een gehandicapte en een half zwarte vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Netsplitter op 04-12-2024 09:51:47 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |