Je weet inderdaad niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:44 schreef Rozenbloem het volgende:
Op geen enkele manier te vergelijken met de uitspraken van Akwasi. Die Jan Roos roept in die video wel 7-8 keer op tot geweld, mensen doodschieten en weet ik wat hij allemaal zegt. En geeft daarbij aan dat hij het serieus meent ook nog. Dit is te zien op het Instagram kanaal van Roddelpraat.
Ik geloof niet dat Dennis er verliefd op is, zie Den Bosch in de uitzending.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was enkel Dennis hè? En die had het over manipuleren en dwang. Nu heeft hij weer een nog maar net meerderjarig meisje. Die komt ook nog aardig kinderlijk over. Daar is Dennis verliefd op.
Zucht.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:44 schreef Rozenbloem het volgende:
Op geen enkele manier te vergelijken met de uitspraken van Akwasi. Die Jan Roos roept in die video wel 7-8 keer op tot geweld, mensen doodschieten en weet ik wat hij allemaal zegt. En geeft daarbij aan dat hij het serieus meent ook nog. Dit is te zien op het Instagram kanaal van Roddelpraat.
Nee, die zoeken groots de media op via een persbericht vandaag,quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet snel goed doen he? Als ze niks hadden gedaan was dát weer aanleiding geweest om te gaan zeiken..
En de politie heeft niet opgeroepen tot geweld.
Uitdelen en incasseren aub.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow. Is dit toegestaan op dit forum tegenwoordig ja? Heftig.
Omdat het 2024 is. In sommige tradities is het normaal dat 13 jarige trouwen met 50 jarige mannen. Moeten we dat ook normaal vinden vanwege achterlijke "tradities".quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je weet inderdaad niet waar je het over hebt.
Waarom moeten die randstedelingen perse naar het eiland om hun traditie te verknallen?
Of er een mening over te moeten vormen?
Paul Gaugain trouwde ook met een 13 jarige, zijn schilderij van haar werd paar jaren geleden verkocht voor meer dan 20 miljoen. Wat lul je nu? “Zij” zijn niet beter of anders dan wij…quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Omdat het 2024 is. In sommige tradities is het normaal dat 13 jarige trouwen met 50 jarige mannen. Moeten we dat ook normaal vinden vanwege achterlijke "tradities".
Volgens mij kan elke Amelander het eiland verlaten als ze hier niet aan mee willen doen. Daar hebben ze geen bemoeienis van het vasteland van nodig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he na het zien van deze: Bekijk deze YouTube-video
Die een positief beeld zou moeten geven aan het hele feest blijf ik toch denken dat het een soort raar feest is waar mensen ook goed misbruik van hebben kunnen maken zeker in het verleden.
Wat ze daar wel of niet nodig hebben bepalen wij wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij kan elke Amelander het eiland verlaten als ze hier niet aan mee willen doen. Daar hebben ze geen bemoeienis van het vasteland van nodig.
Als je je dan toch druk wil maken over een maatschappelijk probleem, zet je in voor de meiden die al jaren misbruikt worden in garageboxen in Maassluis. Maar daar hoor je niemand over… blijkbaar niet interessant genoeg voor een topic hier.
Als je zo gaat argumenteren mag je ook geen kritiek hebben op landen waar vrouwen nul rechten hebben (want traditie). Of de Biblebelt waar ze nog steeds behoorlijk achterlopen in sommige denkbeelden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 02:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Paul Gaugain trouwde ook met een 13 jarige, zijn schilderij van haar werd paar jaren geleden verkocht voor meer dan 20 miljoen. Wat lul je nu? “Zij” zijn niet beter of anders dan wij…
Heeft niks met achterlijk te maken.
Woke, randstad en media heeft niks op Ameland te zoeken tijdens Sunneklaas. Wat snap je niet?
Elke keer dat gedram dat jouw levensweg de juiste is, ziekelijk gewoon. Dat deugen en belerende gedoe.
Bah bah.
Wat heeft dit met deugen te maken? Misschien vindt de politie journalisten wel enorme eikels die een feest komen verkloten. Misschien vinden ze Amelanders wel enorme eikels die de persvrijheid niet respecteren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Kijk de politie eens deugen…
https://www.telegraaf.nl/(...)meland-om-sunneklaas
Sunneklaas moet en zal kapot gemaakt worden.
Dus jij bent degene die landelijk wel even gaat bepalen wat wel en niet kan en mag?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:43 schreef Michie_ het volgende:
Omdat het 2024 is. In sommige tradities is het normaal dat 13 jarige trouwen met 50 jarige mannen. Moeten we dat ook normaal vinden vanwege achterlijke "tradities".
Dennis heeft waarschijnlijk terecht een paar corrigerende tikken gekregen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Dennis is een tijdje terug zwaar mishandeld en de politie nam niet eens de moeite om camerabeelden van de horeca zaak daar op te vragen. Maak een slechte grap en er is opeens wel mankracht.
Ow maar dan is het prima om geweld te gebruiken en voor de politie prima er nauwelijks moeite in te stoppen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Dennis heeft waarschijnlijk terecht een paar corrigerende tikken gekregen.
Dat mocht ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:41 schreef quo_ het volgende:
Te bespottelijk voor woorden, Als je de video bekijkt moet je wel een enorme kneus zijn om niet te zien dat de satire er van af druipt.
Met de juiste kleur kun je jezelf woordkunstenaar noemen en zwarte piet in zijn gezicht trappen mag ook gewoon.
Wat samen van die debiele pakken maken in een of andere keet. Wat voor leven heb je dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die een positief beeld zou moeten geven aan het hele feest blijf ik toch denken dat het een soort raar feest is waar mensen ook goed misbruik van hebben kunnen maken zeker in het verleden.
Ik vind het eng.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat samen van die debiele pakken maken in een of andere keet. Wat voor leven heb je dan?
Oubollige zooi.
Instagram RoddelPraatquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:25 schreef MoreDakka het volgende:
Is er ergens te zien wat hij nou precies gezegd heeft? Of mogen we dat weer niet weten?
De bewuste aflevering schijnt verwijderd te zijn. Daarnaast vind ik dat het nieuws gewoon z'n werk moet doen en rapporteren wat er gezegd is.quote:
Die dikke tokkie die aandacht zoekt en vermoedelijk voor de derde keer wordt veroordeeld is toch nauwelijks nieuws.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De bewuste aflevering schijnt verwijderd te zijn. Daarnaast vind ik dat het nieuws gewoon z'n werk moet doen en rapporteren wat er gezegd is.
Ok.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dikke tokkie die aandacht zoekt en vermoedelijk voor de derde keer wordt veroordeeld is toch nauwelijks nieuws.
Nogmaals, als jij het fragment wil zien dan kan dat op de Instagram van RoddelPraat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De bewuste aflevering schijnt verwijderd te zijn. Daarnaast vind ik dat het nieuws gewoon z'n werk moet doen en rapporteren wat er gezegd is.
Dat gedweep met mogelijk misstanden is alleen zodat journalisten met pretenties lekker aan roddeljournalistiek kunnen doen of aan een soort voyeurisme zoals hier. Er zijn nul signalen dat er slachtoffers zijn die uit angst geen aangifte doen. Dan is het dus gewoon pottenkijken bij een traditioneel besloten feest. Je mag niet met de eigen gemeenschap een feestje vieren zonder dat Amsterdammers daar hun zelfingenomen mening over moeten geven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat die journalisten van allerlei ergs moest worden aangedaan. Het was duidelijk ironie, dmv de stijlfiguur hyperbool.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:25 schreef MoreDakka het volgende:
Is er ergens te zien wat hij nou precies gezegd heeft? Of mogen we dat weer niet weten?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:44 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik zie het als een redelijk forum. Wat is jouw commentaar precies?quote:Op zondag 1 december 2024 01:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat een vieze linkse kliek is het hier geworden.
quote:Op zondag 1 december 2024 01:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat een vieze linkse kliek is het hier geworden.
Ik zie het als satire.quote:Op zondag 1 december 2024 03:01 schreef Jaroon het volgende:
Wie hier vindt taalgebruik zoals dat normaal dan?
Roos kan zich weer als martelaar profileren, geld binnenslepenquote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef Paul het volgende:
Er is nu een Free Jan Roos collectie toegevoegd aan de webwinkel
https://roddelpraat.shop/collections/free-jan-roos
Ook in zijn eigen maat XXXLquote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef Paul het volgende:
Er is nu een Free Jan Roos collectie toegevoegd aan de webwinkel
https://roddelpraat.shop/collections/free-jan-roos
Of mss niet. Is niet hun verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 1 december 2024 07:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Met mss consequenties. Je jut mensen op.
Ja. Oproepen tot geweld is niet je eigen verantwoordelijkheid?quote:Op zondag 1 december 2024 17:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Of mss niet. Is niet hun verantwoordelijkheid.
De man heeft een IQ van een baksteen maar schopt het toch zover. Bizar.quote:Op zondag 1 december 2024 10:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Roos kan zich weer als martelaar profileren, geld binnenslepen
Hbo'er; zou nog best mee kunnen vallen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De man heeft een IQ van een baksteen maar schopt het toch zover. Bizar.
Opleidingsniveau zegt niet veelquote:Op zondag 1 december 2024 21:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hbo'er; zou nog best mee kunnen vallen.
Vreselijke persoonlijkheid, dat dan weer wel.
https://www.nu.nl/media/6(...)id-tegen-pesten.htmlquote:YouTube heeft vijf afleveringen van het programma RoddelPraat offline gehaald. Die zouden in strijd zijn met het beleid tegen intimidatie en cyberpesten. Daarnaast kunnen presentatoren Jan Roos en Dennis Schouten een week lang geen video's uploaden op het platform.
verdienen er zat geld an https://www.bekendeburen.(...)ljoen-euro-zie-fotosquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:03 schreef Eightyone het volgende:
Als dit zo door gaat, gaat Roddelpraat een wiebelige toekomst tegemoet, tenzij hun doelgroep flink gaat doneren.
Die Dennis blijft letterlijk door dit programma overeind.
Maar blijkbaar is Roddelpraat nu 'beperkt' door YouTube, oftewel: veel minder zichtbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:55 schreef Paul het volgende:
[..]
verdienen er zat geld an https://www.bekendeburen.(...)ljoen-euro-zie-fotos
Woensdag in Roddelpraat denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 00:01 schreef Montagui het volgende:
Nou Jan, vertel dan? Laat ons niet langer in spanning.
Woordkunstenaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:08 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
[ x ]
[ x ]
quote:
quote:
Dat zegt ie omdat Akwasi zichzelf zo noemt. Die mag blijkbaar wel straffeloos oproepen tot geweld, Roos niet. Daarom is laatstgenoemde zich ook woordkunstenaar gaan noemen.quote:
Geen idee, als ik hem hoor hinniken tussen het slijm uit z'n bek hoor ik verder alleen gescheld.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom hij zich zo noemt?
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie omdat Akwasi zichzelf zo noemt. Die mag blijkbaar wel straffeloos oproepen tot geweld, Roos niet. Daarom is laatstgenoemde zich ook woordkunstenaar gaan noemen.
Ik begreep dat Akwasie niet anderen opriep om zwartepieten te meppen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]Akwasi kwestie speelde 4 jaar geleden. Deze Roos is altijd bezig. Wanneer wordt de kwestie Akwasie eens niet meer gebruikt om je eigen gedrag te verantwoorden ?
https://www.om.nl/actueel(...)ude-opruiende-tweetsquote:Op zondag 2 februari 2025 17:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik begreep dat Akwasie niet anderen opriep om zwartepieten te meppen.
Dat is een verzinsel van zogenaamde zwartepietenfans.
Heel gek ja, dat je op zoek gaat naar een vergelijkbare casus om aan te tonen dat er met twee maten gemeten wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]Akwasi kwestie speelde 4 jaar geleden. Deze Roos is altijd bezig. Wanneer wordt de kwestie Akwasie eens niet meer gebruikt om je eigen gedrag te verantwoorden ?
Eén voorbeeld van 4 jaar geleden. Jan van der Roos spuugt al jarenlang vuil. Heeft een strafblad. Kleineert kinderen en gehandicapten. Kan geen 2 zinnen achter elkaar formuleren zonder grammaticale fout. Heeft als doel herrie schoppen en click-bites (schrijf je dat zo?) produceren. Het is zijn verdienmodel.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heel gek ja, dat je op zoek gaat naar een vergelijkbare casus om aan te tonen dat er met twee maten gemeten wordt.
ach gut... het slachtofferspel van de boze blanke man..: wij worden onderdrukt !!!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heel gek ja, dat je op zoek gaat naar een vergelijkbare casus om aan te tonen dat er met twee maten gemeten wordt.
Sterk.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ach gut... het slachtofferspel van de boze blanke man..: wij worden onderdrukt !!!
Ik snap niet dat mensen niet zien dat dit zo overduidelijk is.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Buiten je sarcasme is zijn retoriek idd zeer gevaarlijk. Ik heb een briljante column geschreven dat ironie een serieuze zaak is. Deze man spreekt walgelijke teksten onder het mom van ironie, hetgeen de plank voor z'n kop mis slaat. Hij meent wat-ie zegt en heeft geen benul van woordkunst, laat staan het te gebruiken in een komische context. Hij is net zo megalomaan als Peter R. de Vries en ene Trump.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:35 schreef Lemmeb het volgende:
Gelukkig hadden politie en justitie wel tijd om die levensgevaarlijke crimineel Jan Roos op te pakken en te vervolgen!
Stel je toch eens voor wat er zou gebeuren als die vrij rond zou lopen. Nou kinderen, berg je dan maar!
Die riep toch iets van ik ga persoonlijk piet in elkaar trappen ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie omdat Akwasi zichzelf zo noemt. Die mag blijkbaar wel straffeloos oproepen tot geweld, Roos niet. Daarom is laatstgenoemde zich ook woordkunstenaar gaan noemen.
Akwasi heeft afstand genomen van die woorden Jan niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
En ook van die laptop die hij stal bij een interview?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Akwasi heeft afstand genomen van die woorden Jan niet.
Hij heeft in iedergeval geen minderjarige een klap verkocht.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:49 schreef Nober het volgende:
[..]
En ook van die laptop die hij stal bij een interview?
Terwijl hij er wel mee weg zou komen.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft in iedergeval geen minderjarige een klap verkocht.
Wie zou er mee wegkomen?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl hij er wel mee weg zou komen.
Is hem die mogelijkheid geboden is de vraag.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Akwasi heeft afstand genomen van die woorden Jan niet.
https://www.roddelpraat.nl/jan-roos-zegt-nee-tegen-omquote:Op 29 november 2024 was het voorpaginanieuws in het hele land. Jan Roos van bed gelicht wegens opruiing. Het persbericht van het Openbaar Ministerie werd letterlijk overgenomen, er was geen ruimte voor wederhoor bij mij. Dat kwam omdat ik op het moment van verschijnen van het persbericht in een politieauto richting Friesland werd vervoerd en mijn telefoon was afgenomen. Ik kon dus simpelweg niet reageren. Zoals bekend werd ik na het ritje naar het noorden eerst een paar uur opgesloten in een cel en na verhoor weer vrijgelaten.
Ik nam aan dat de volgende dag ik een persdagje zou hebben met allerlei vragen en interviews. Het bleef vrij rustig. Wat zeg ik? Niemand heeft mij iets gevraagd. Toch raar als iemand in een democratische rechtsstaat om een grap in een satirisch programma uit zijn huis wordt gesleept, me dunkt. Dan wil je toch wel weten hoe het nou volgens hem zit. Maar dat bleek blijkbaar niet interessant te zijn als opvolger van het ronkende persbericht van de dag ervoor. Tot de dag van vandaag is de mainstream media alleen geïnteresseerd in het verhaal van het OM geweest. Nooit is er navraag gedaan. Zelfs niet nadat ik een half jaar helemaal niks hoorde. Het geeft maar weer eens aan in welke staat de “journalistiek” in ons land verkeerd. De PVV wilde nog heel even Kamervragen stellen over deze bizarre arrestatie, maar liet het ook afweten. Ze draaien tegenwoordig mee in het systeem, dus waarom je vingers branden aan iemand zoals ik.
Ik meldde gisteren in Roddelpraat dat het OM het met me op een akkoordje wil gooien. Ze seponeren de zaak als ik sorry zeg. En dan blijft de vervolging nog een jaar boven de markt hangen. Bij elke rechtszaak in die periode kan het hele verhaal alsnog worden behandeld en kan ik alsnog worden veroordeeld. Wat er een sepo aan is mag Jozef dus weten. De kans dat ik waarschijnlijk binnen het jaar weer moet voorkomen, omdat iemand beledigd is (ga bij je moeder huilen, niet bij de rechter), is aanzienlijk. Mijn excuses aanbieden voor een grap en dan later alsnog het haasje zijn gaat mij heel veel stappen te ver.
Het OM had zijn excuses moeten aanbieden en de zaak seponeren. De mainstream media had hier toch geen verslag van gedaan. Het was nergens een onderwerp geweest. Dan was iedereen ervan af. Nu komt het dus tot een rechtszaak omdat ik niet het straatje van het OM ga schoonvegen met een sorry en een zwaard van Damocles boven het hoofd. Natuurlijk loop ik de kans om zwaar gestraft te gaan worden, maar de vrijheid van meningsuiting is hier in gevaar. En daar wil ik nog best voor strijden. Al is het tegen beter weten in.
En morgen staat hij onze geweldige 'rechtstaat', onafhankelijke 'rechters' en rechtvaardige 'handhavers' weer te verdedigen, omdat ze iemand pakken waar hij een hekel aan heeft. Het is goed met 'm.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:23 schreef Nober het volgende:
Jan Roos zegt nee tegen OM
[..]
https://www.roddelpraat.nl/jan-roos-zegt-nee-tegen-om
Mooi verzonnen. Tis goed met je.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En morgen staat hij onze geweldige 'rechtstaat', onafhankelijke 'rechters' en rechtvaardige 'handhavers' weer te verdedigen, omdat ze iemand pakken waar hij een hekel aan heeft. Het is goed met 'm.
Verzonnen? Hij laat het elke week weer zienquote:
Dan weten we nu ook waarom de politie geen tijd meer heeft voor het vangen van boeven. Ze zijn te druk met elke week jan roos van zijn bed lichten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verzonnen? Hij laat het elke week weer ziengroetjes thuis makker.
Politiek proces. Zo gaat dat in de EU zie Georgescu, Le Pen...quote:Leeuwarden- Het Openbaar Ministerie (OM) gaat Jan Roos vervolgen voor opruiing, zegt een woordvoerder van het OM in Noord-Nederland. De zaak wordt behandeld door een politierechter in Leeuwarden. De zittingsdatum is nog niet bekend.
Het OM maakte in november bekend dat het een strafrechtelijk onderzoek was begonnen naar uitlatingen van Roos op het YouTubekanaal Roddelpraat. In de video raadde hij inwoners van Ameland aan zich te verenigen „met hooivorken en fakkels” en journalisten „van het eiland af te trappen”.
Het OM zag dat als „oproepen tot geweld en een suggestie hoe om te gaan met journalisten op Ameland op en rond het sunneklaasfeest”. Roos werd aangehouden en verhoord.
De presentator zegt vrijdag dat hij eerder door het OM was benaderd voor een voorwaardelijk sepot. Dat betekende volgens hem dat hij excuses moest aanbieden voor „een grap in een satirisch programma”. Daar ging Roos niet in mee.
https://www.telegraaf.nl/(...)-video/70568920.html
Ik ben tegen deze vervolging.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:49 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Openbaar Ministerie vervolgt Jan Roos voor opruiing om uitlatingen in video
[..]
Politiek proces. Zo gaat dat in de EU zie Georgescu, Le Pen...
POL / Jan Roos wil meedoen aan de 2e-kamer-verkiezingen
Als het vervolgen van opruiende Youtubers tegenwoordig al een politiekproces genoemd wordt ligt de lat daarvoor wel heel erg laag tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:49 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Openbaar Ministerie vervolgt Jan Roos voor opruiing om uitlatingen in video
[..]
Politiek proces. Zo gaat dat in de EU zie Georgescu, Le Pen...
POL / Jan Roos wil meedoen aan de 2e-kamer-verkiezingen
Satire is niet strafbaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het vervolgen van opruiende Youtubers tegenwoordig al een politiekproces genoemd wordt ligt de lat daarvoor wel heel erg laag tegenwoordig.
Hey hij is nu een serieuze kandidaat om premier te worden!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het vervolgen van opruiende Youtubers tegenwoordig al een politiekproces genoemd wordt ligt de lat daarvoor wel heel erg laag tegenwoordig.
Moment. Dan ga ik even een bank overvallen, me vervolgens aanmelden voor de 2e kamer verkiezingen, en tijdens het proces ga ik roepen dat het een politiek gedreven proces is en de rechters activistisch zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hey hij is nu een serieuze kandidaat om premier te worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |