Hij wil graag relevant zijn, hij wilde ar zn mening eruit toe doet. (Zie zn columns). Alleen dat is zn probleem zn mening boeit bijna niemand. Als clown in roddelpraat is het soms best leuk.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou is het natuurlijk niet zo vreemd dat je Dennis niet nodig hebt bij je bedrijf.
Op eigen benen staan lijkt me voor hem ook erg moeilijk. Zoals ik het zie wil hij vooral in de belangstelling staan en BN-er worden. Als dat vervaagt dan dan hangt hij zo in het trapgat.
Hij is inderdaad ‘woordkunstenaar’ heb ik vandaag geleerdquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:12 schreef koemleit het volgende:
Jan is natuurlijk "addergebroed van het laagste allooi" maar dit lijkt me buiten proportie, het leek me over duidelijk dat Jan dit allemaal niet echt zo bedoelde. Maar dat ie vond dat journalisten weg moeten blijven daar. Dat "afschieten" was gewoon een grappige/bizarre overdrijving.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja hoor, nou weten we het wel.
Blanken worden altijd verkeerd begrepen en negers deugen sowieso niet.
Het woord "woordkunstenaar" ken ik al een paar jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is inderdaad ‘woordkunstenaar’ heb ik vandaag geleerd
Dat is blijkbaar een titel waardoor je dit soort uitspraken mag doen
https://www.ad.nl/show/ak(...)ent-achter~a29212d3/quote:Akwasi noemt belofte om Zwarte Piet te trappen beeldspraak: ‘Sta er 100 procent achter’
Rapper Akwasi staat voor ‘honderdduizend procent’ achter zijn uitspraken tijdens het Dam-protest van vorige week. Zijn uitgesproken voornemen om Zwarte Piet ‘hoogstpersoonlijk in zijn gezicht te trappen’ vindt hij niet agressief, maar de beeldspraak van een woordkunstenaar.
Dat is al langer bekend, zie hieronder een bericht uit het AD.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is inderdaad ‘woordkunstenaar’ heb ik vandaag geleerd
Dat is blijkbaar een titel waardoor je dit soort uitspraken mag doen
Oh, ik dacht altijd dat het gewoon een veroordeelde kindermishandelaar is met een inteelthoofd die vermaak produceert voor tokkiesquote:
Als die Akwasi zich die titel mag aanmeten mogen anderen dat natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:29 schreef Caland het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat het gewoon een veroordeelde kindermishandelaar is met een inteelthoofd die vermaak produceert voor tokkies
Maar woordkunstenaar it is.
Jan Roos verwees hiermee naar de woorden van Akwasi tijdens dat BLM-protest, heb het aan de post toegevoegd.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het gewoon een veroordeelde kindermishandelaar is met een inteelthoofd die vermaak produceert voor tokkies
Maar woordkunstenaar it is.
Mag ik het dan in beide gevallen gewoon debiel vinden? Dank.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als die Akwasi zich die titel mag aanmeten mogen anderen dat natuurlijk ook.
Zeker, maar bij akwasi volgde vrijspraak. Dus dan zal dat hier ook zo zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik het dan in beide gevallen gewoon debiel vinden? Dank.
Onder voorwaarden niet vervolgdquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zeker, maar bij akwasi volgde vrijspraak. Dus dan zal dat hier ook zo zijn lijkt me.
Zit wat in, we gaan het zien.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder voorwaarden niet vervolgd
Al kan ik me best voorstellen dat het oproepen tot het neerschieten van journalisten nog wel als een stapje verder wordt gezien.
Ben ik benieuwd wat je van mensen vindt die daar ook nog aan donerenquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is, Jan Roos of de droeftoeters die daar vrijwillig naar gaan zitten kijken.
Holy moly, wel een goede reden om een stevig touw te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wat je van mensen vindt die daar ook nog aan doneren
Leuke ondertitel heb je.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Holy moly, wel een goede reden om een stevig touw te gaan zoeken.
Een eerbetoon aan HwangGod.quote:
Volgens mij zijn waddeneilanden Nederland. En zou ik daar elke dag naar toe moeten kunnen als ik dat wil.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:06 schreef AchJa het volgende:
Het stoort me meer dat randstedelijk Nederland dat de waddeneilanden alleen maar kent van Google maps weer eens iets moet gaan vinden van de gebruiken aldaar. Laat die mensen gewoon met rust.
Uiteraard mag je dat, ik zeg ook nergens dat je dat niet zou mogen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:11 schreef Harvest89 het volgende:
Volgens mij zijn waddeneilanden Nederland. En zou ik daar elke dag naar toe moeten kunnen als ik dat wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |