Ja, en hoe doe je dat als je vals wordt beschuldigd van kindermisbruik?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
tja, men kan wanneer het dus niet direct aan je gericht is er misschien ook gewoon geen aanstoot aan nemen.
Als het haalbaar is en op de grens van de wet, dan is er dus geen probleem.
Dan moet je de mensen aanpakken die er wel overheen gaan.
En waarom is het dan zo populair?quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Domme man, dom programma, domme uitspraak
Zeker in deze tijden
Is het populair? Ik hoor er buiten Fok echt nooit mensen over.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En waarom is het dan zo populair?
Omdat domme mensen misschien?
Ik zie de naam "Jan Roos" alleen hier af en toe voorbij komen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En waarom is het dan zo populair?
Omdat domme mensen misschien?
Geen idee. Ik was toen de enige die nooit keek naar Seks voor de Buch. En toch hoorde ik bijna elke dag hierover.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is het populair? Ik hoor er buiten Fok echt nooit mensen over.
Voor mij heeft het echt dezelfde waarde als iemand die in de kantine bij korfbal vereninging het strakke schot dit roept.
Tussen de 250 - 300k per week, exclusief de extra uitzending voor betalende leden. Ze worden volgens mij ook beperkt aanbevolen door YouTube, dus een behoorlijk trouwe achterban.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is het populair? Ik hoor er buiten Fok echt nooit mensen over.
Voor mij heeft het echt dezelfde waarde als iemand die in de kantine bij korfbal vereninging het strakke schot dit roept.
Het was enkel Dennis hè? En die had het over manipuleren en dwang. Nu heeft hij weer een nog maar net meerderjarig meisje. Die komt ook nog aardig kinderlijk over. Daar is Dennis verliefd op.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die moderne techniek van ovulatie berekening werd inderdaad besproken.
Prima dat er ook onder mannen aandacht voor is, ook bij het roddelpraat publiek. Dit na aanleiding over een onderwerp dat vrouwen vaker en sneller alimentatie krijgen dan mannen.
Ik ken tig podcasts waarin vrouwen allerlei zaken bespreken, ik zie niet in waarom twee mannen dat ook niet kunnen doen.
Reclame inkomsten zijn uitgeschakeld op YouTube.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tussen de 250 - 300k per week, exclusief de extra uitzending voor betalende leden. Ze worden volgens mij ook beperkt aanbevolen door YouTube, dus een behoorlijk trouwe achterban.
Ok dus elke week kijkt zeg maar Tilburg, voelt niet als populair, en best ver van Amelandquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tussen de 250 - 300k per week, exclusief de extra uitzending voor betalende leden. Ze worden volgens mij ook beperkt aanbevolen door YouTube, dus een behoorlijk trouwe achterban.
Dat zijn prima cijfers voor Nederlandse YouTubersquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ok dus elke week kijkt zeg maar Tilburg, voelt niet als populair, en best ver van Ameland
Toch kan ik me niet voorstellen dat nu iemand op Ameland getriggerd is door die uitspraken en denk "JA! Hij heb gelijk, ik ga ze pakken!"quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Kortom, er zijn heel veel Nederlanders die toch veel waarde hechten aan dit soort slap gelul.
De nieuwe analfabeten dus.
Mensen die kunnen lezen, maar eigenlijk toch ook weer niet kunnen lezen.
Ah ja, goed verhaal.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:00 schreef Hexagon het volgende:
Gooi die vetklep maar een paar dagen in een naar pis ruikende cel.
Die wil toch zelfmoord plegen? Dan is het een beetje kansloos om zelf nog iets te beginnen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:09 schreef Eightyone het volgende:
Geen nieuwe aflevering van Roddelpraat?
Wat jammer nou.
Als Dennis slim is probeert 'ie wat meer op eigen benen te staan, maar eerdere interviews geven de indruk dat ze hem elders nergens meer willen hebben en dat 'ie er daarom nog zit.
Nou is het natuurlijk niet zo vreemd dat je Dennis niet nodig hebt bij je bedrijf.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:09 schreef Eightyone het volgende:
Geen nieuwe aflevering van Roddelpraat?
Wat jammer nou.
Als Dennis slim is probeert 'ie wat meer op eigen benen te staan, maar eerdere interviews geven de indruk dat ze hem elders nergens meer willen hebben en dat 'ie er daarom nog zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |