Wat samen van die debiele pakken maken in een of andere keet. Wat voor leven heb je dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he na het zien van deze: Bekijk deze YouTube-video
Die een positief beeld zou moeten geven aan het hele feest blijf ik toch denken dat het een soort raar feest is waar mensen ook goed misbruik van hebben kunnen maken zeker in het verleden.
Ik vind het eng.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat samen van die debiele pakken maken in een of andere keet. Wat voor leven heb je dan?
Oubollige zooi.
Instagram RoddelPraatquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:25 schreef MoreDakka het volgende:
Is er ergens te zien wat hij nou precies gezegd heeft? Of mogen we dat weer niet weten?
De bewuste aflevering schijnt verwijderd te zijn. Daarnaast vind ik dat het nieuws gewoon z'n werk moet doen en rapporteren wat er gezegd is.quote:
Die dikke tokkie die aandacht zoekt en vermoedelijk voor de derde keer wordt veroordeeld is toch nauwelijks nieuws.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De bewuste aflevering schijnt verwijderd te zijn. Daarnaast vind ik dat het nieuws gewoon z'n werk moet doen en rapporteren wat er gezegd is.
Ok.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dikke tokkie die aandacht zoekt en vermoedelijk voor de derde keer wordt veroordeeld is toch nauwelijks nieuws.
Nogmaals, als jij het fragment wil zien dan kan dat op de Instagram van RoddelPraat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De bewuste aflevering schijnt verwijderd te zijn. Daarnaast vind ik dat het nieuws gewoon z'n werk moet doen en rapporteren wat er gezegd is.
Dat gedweep met mogelijk misstanden is alleen zodat journalisten met pretenties lekker aan roddeljournalistiek kunnen doen of aan een soort voyeurisme zoals hier. Er zijn nul signalen dat er slachtoffers zijn die uit angst geen aangifte doen. Dan is het dus gewoon pottenkijken bij een traditioneel besloten feest. Je mag niet met de eigen gemeenschap een feestje vieren zonder dat Amsterdammers daar hun zelfingenomen mening over moeten geven.quote:Op zaterdag 30 november 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he na het zien van deze: Bekijk deze YouTube-video
Die een positief beeld zou moeten geven aan het hele feest blijf ik toch denken dat het een soort raar feest is waar mensen ook goed misbruik van hebben kunnen maken zeker in het verleden.
Dat die journalisten van allerlei ergs moest worden aangedaan. Het was duidelijk ironie, dmv de stijlfiguur hyperbool.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:25 schreef MoreDakka het volgende:
Is er ergens te zien wat hij nou precies gezegd heeft? Of mogen we dat weer niet weten?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:44 schreef Rozenbloem het volgende:
Op geen enkele manier te vergelijken met de uitspraken van Akwasi. Die Jan Roos roept in die video wel 7-8 keer op tot geweld, mensen doodschieten en weet ik wat hij allemaal zegt. En geeft daarbij aan dat hij het serieus meent ook nog. Dit is te zien op het Instagram kanaal van Roddelpraat.
Ik zie het als een redelijk forum. Wat is jouw commentaar precies?quote:Op zondag 1 december 2024 01:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat een vieze linkse kliek is het hier geworden.
quote:Op zondag 1 december 2024 01:56 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat een vieze linkse kliek is het hier geworden.
Ik zie het als satire.quote:Op zondag 1 december 2024 03:01 schreef Jaroon het volgende:
Wie hier vindt taalgebruik zoals dat normaal dan?
Roos kan zich weer als martelaar profileren, geld binnenslepenquote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef Paul het volgende:
Er is nu een Free Jan Roos collectie toegevoegd aan de webwinkel
https://roddelpraat.shop/collections/free-jan-roos
Ook in zijn eigen maat XXXLquote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef Paul het volgende:
Er is nu een Free Jan Roos collectie toegevoegd aan de webwinkel
https://roddelpraat.shop/collections/free-jan-roos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |