Ooitquote:
Ok ik kijk wel of ik dan kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
8 december. ik hoop dat ik dan voldoende aangesterkt ben.
Ik ben door alle delen gereden vandaag, en het viel me meequote:Op woensdag 27 november 2024 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij zit zeker in dat groene deel ?![]()
[ afbeelding ]
Wij hadden een natte maar verder prima training met glad water vanochtend, dat zou ik nu niet meer proberenquote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben door alle delen gereden vandaag, en het viel me mee
Het oranje deel begint nu pas, en het is nog niet een hele dikke woei, dat komt rond 20.00 uurquote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben door alle delen gereden vandaag, en het viel me mee
En vannacht geloof ik ook nog een beetjequote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het oranje deel begint nu pas, en het is nog niet een hele dikke woei, dat komt rond 20.00 uur
Past het door de schoorsteen?quote:
Is water niet altijd glad?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hadden een natte maar verder prima training met glad water vanochtend, dat zou ik nu niet meer proberen
Jazekerquote:
Ligt er aan wat voor een taart jij wilt.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok ik kijk wel of ik dan kan.
Maak jij dan ook taart?
Ik neem brownies mee.
Tot over een jaar alvast
Vandaag nogquote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi hoor
Hoe lang blijf je daar?
Lekker hoor..quote:Op woensdag 27 november 2024 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag nogmorgen vlieg ik naar Buenos Aires en dan blijf ik daar nog tot maandag.
Zullen we samen ook eens gaan?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor..
Ieder geval beter weer dan hier..
Waar heen?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we samen ook eens gaan?
IJs is doorgaans best gladquote:Op woensdag 27 november 2024 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is water niet altijd glad?
Als het niet glad meer is is het ijs oid toch
Het is een pakje van 14,8 kgquote:
Zelfs die limbo's hebben nu windkracht 6quote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het oranje deel begint nu pas, en het is nog niet een hele dikke woei, dat komt rond 20.00 uur
Kunnen ze hun paraplu wel vasthouden? Mega harde woei daar!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs die limbo's hebben nu windkracht 6
Hier nog geen windquote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Het waaide hier vanochtend harder dan nu
Eigen foto? Je hebt ze gevondenquote:
Dit zullen ze niet gewend zijn neequote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Kunnen ze hun paraplu wel vasthouden? Mega harde woei daar!
Even uitwaaien op het strandquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van een goede wind
Ze zullen nu moeten kiezen tussen de vlaai en de pluquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zullen ze niet gewend zijn nee
Mooi dat die schransapen altijd voor die vlaai gaanquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zullen nu moeten kiezen tussen de vlaai en de plu
Moeten ze die maar niet zo lekker makenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat die schransapen altijd voor die vlaai gaan
Hier zijn ze niet zo motorisch gestoord dat dat een keuze hoeft te zijn, 2 handen voor 2 dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zullen nu moeten kiezen tussen de vlaai en de plu
Ik heb nog nooit een bruikleenbelg zowel een vlaai als een plu zien vasthouden met windkracht 6 dus het bestaat ook nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zijn ze niet zo motorisch gestoord dat dat een keuze hoeft te zijn, 2 handen voor 2 dingen.
Jammer dat dat ten noorden van de rivieren blijkbaar nog niet is doorgedrongen
Ah ja, als jij het niet gezien hebt zal het niet echt zijn,quote:Op woensdag 27 november 2024 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bruikleenbelg zowel een vlaai als een plu zien vasthouden met windkracht 6 dus het bestaat ook niet
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwaktquote:Op woensdag 27 november 2024 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, als jij het niet gezien hebt zal het niet echt zijn,
tuurlijk
Vlaai eten kon toch welquote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwakt
[ afbeelding ]
Alleen in IJmuiden hebben we 9
Poeh hee, ze zijn daar aan de dood ontsnapt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik buienradar nu open, lijkt die wolk wel een soort draak die om Nederland cirkelt om het te verslinden. Ik kan ff geen plaatje posten, maar vind het wel mooi hoe dat eruit ziet.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kruidnoten vlaaiquote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu heb ik trek in vlaai....en kruidnoten.
Als je met een kruidnotenvlaai gaat komen nu weet je dat je geen leuke toekomst hebtquote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu heb ik trek in vlaai....en kruidnoten.
Ja inderdaad, of een enge vogelquote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik buienradar nu open, lijkt die wolk wel een soort draak die om Nederland cirkelt om het te verslinden. Ik kan ff geen plaatje posten, maar vind het wel mooi hoe dat eruit ziet.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik buienradar nu open, lijkt die wolk wel een soort draak die om Nederland cirkelt om het te verslinden. Ik kan ff geen plaatje posten, maar vind het wel mooi hoe dat eruit ziet.
Ik ben geen fan van dat soort fratsen, doe mij maar een traditionele vlaaiquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je met een kruidnotenvlaai gaat komen nu weet je dat je geen leuke toekomst hebt
Beminde gelovigen,quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beminde gelovigen,
helaas gaan wij afscheid nemen van Lovely,
zij heeft haar keuze gemaakt,
Komende zondag om 2 uur kunt u terecht op de markt voor het eind'feest'.
Sweets for My Sweet...quote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
Kersenvlaai alleen vaak wel erg zoet..
Spijtig, maar het moet gebeuren helaasquote:
Nou het was gezellig met julliequote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spijtig, maar het moet gebeuren helaas
Ignorance is blissquote:Op woensdag 27 november 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Geen idee waar het allemaal over gaat
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of een enge vogel![]()
[ afbeelding ]
Abrikozenvlaai.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beminde gelovigen,
helaas gaan wij afscheid nemen van Lovely,
zij heeft haar keuze gemaakt,
Komende zondag om 2 uur kunt u terecht op de markt voor het eind'feest'.
We maken er nog een leuk laatste feestje van hoorquote:
Maar ben daar dan niet meer bijquote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We maken er nog een leuk laatste feestje van hoor
Mathieu Hermans? Paulissen?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Abrikozenvlaai.
Er was zondag een stuurtje bij onze acht die rechtstreeks uit Maastricht met vlaai op de proppen kwam zetten
Van de beroemdste vlaaienbakker in Nederland beweerde ze, ben even de naam vergeten
Sinds wanneer ken jij liedjes uit 1961?quote:
Deze namen komen me niet bekend voorquote:
Toevallig deze wel hahaquote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ken jij liedjes uit 1961?
Hij is ook vaak gecoverd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toevallig deze wel hahaAl dacht ik eerst dat het love was in plaats van honey
Dan ken ik het liedje hier van Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is ook vaak gecoverd.
Klinkt als een heerlijke maaltijd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had geen zin om nog boodschappen te doen.... dus is het twee kroketten en 500 gram broccoli geworden
Het origineel is van The Drifters, zij zijn vaker gecoverd met hun hits.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan ken ik het liedje hier van Bekijk deze YouTube-video
Ja die ken ik idd dan weer nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het origineel is van The Drifters, zij zijn vaker gecoverd met hun hits.
Nu nog wat koolhydraten ergens scorenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had geen zin om nog boodschappen te doen.... dus is het twee kroketten en 500 gram broccoli geworden
Waarom moeten daar koolhydraten bij?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu nog wat koolhydraten ergens scoren![]()
Maar dit is vast lekker
Beetje extra energie kan geen kwaad toch? Hij moet vooruit kunnen komen morgenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moeten daar koolhydraten bij?
Als je de laatste dans maar voor mij bewaard.quote:
Tenzij Gast aan een een of ander dieet zitquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje extra energie kan geen kwaad toch? Hij moet vooruit kunnen komen morgen
Ligt er toch maar aan wat hij gaat doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje extra energie kan geen kwaad toch? Hij moet vooruit kunnen komen morgen
Uiteraardquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de laatste dans maar voor mij bewaard.
Gast diëteerd nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij Gast aan een een of ander dieet zit
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag, 10 over 2, op de markt
Dit liedje zegt mij wel vaag ietsquote:Op woensdag 27 november 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben ook best wat hits gehad die ook gecoverd weer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dit liedje zegt mij wel vaag iets
Jammer wel dat dit soort muziek niet echt meer gemaakt wordtquote:Op woensdag 27 november 2024 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben ook best wat hits gehad die ook gecoverd weer zijn.
Dat mis ik ook wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel dat dit soort muziek niet echt meer gemaakt wordt
En anders heb ik thuis nog wel genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar op yt staat het nog wel gelukkig
Op je pc?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En anders heb ik thuis nog wel genoeg.
Jep.quote:
Barbaar.quote:
Ik kom eraan om je even te heropvoeden.quote:
Hoe hard ga jij op het moment? Km of 0,5 per week?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom eraan om je even te heropvoeden.
Pas op, ook jij kan te ver gaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe hard ga jij op het moment? Km of 0,5 per week?
Kloptquote:Op woensdag 27 november 2024 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op, ook jij kan te ver gaan.
WAT? Je hebt geen bier koud staan?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt
Was meer even kijken hoe lang ik heb om alles klaar te zetten
Tegen de tijd dat jij hier bent dus wel hequote:Op woensdag 27 november 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WAT? Je hebt geen bier koud staan?
Misschien gaan we dan zelfs nog vrienden worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent dus wel he
O volgens mij ben je alweer helemaal beterquote:Op woensdag 27 november 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WAT? Je hebt geen bier koud staan?
Van de zomer zal het hem wel smakenquote:Op woensdag 27 november 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent dus wel he
Alleen geestelijk nog niet maar ik vermoed dat dat ook nooit meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
O volgens mij ben je alweer helemaal beter![]()
FTFYquote:Op woensdag 27 november 2024 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen geestelijk nog niet maar ik vermoed weet zeker dat dat ook nooit meer gaat gebeuren.
Bedankt, daar gaat mijn hoop op een kans dat het ooit nog eens gaat gebeuren.quote:
Voetenbadje?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bedankt, daar gaat mijn hoop op een kans dat het ooit nog eens gaat gebeuren.
En een biertje?quote:
Ik weet eigenlijk niet of ik alcohol mag hebben met de medicijnen die ik heb.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je mag kiezen .... Karmeliet of La Choufe Blond?
Radlertje dan maar? @JustinKquote:Op woensdag 27 november 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik alcohol mag hebben met de medicijnen die ik heb.
Ik heb chocomelk.quote:
Het lijkt wel gisteren zekerquote:Op woensdag 27 november 2024 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb chocomelk.![]()
En ik zit Het jaar van ... 1985 te kijken. Lekker herkenbaar allemaal.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt wel gisteren zeker
Dat kan wel even snel in de ping.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog
Maar geen zin om die nu nog warm te maken ....
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan wel even snel in de ping.
Warme chocomelk met slagroom.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog
Maar geen zin om die nu nog warm te maken ....
heerlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Warme chocomelk met slagroom.
Oehquote:Op woensdag 27 november 2024 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Warme chocomelk met slagroom.
Ping is wel zo snel?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Zou ik eerder opwarmen in de melkopschuimer van de Nespresso
Whatelse
Gewoon 1 min op vol vermogen. Pas op dat je je bek niet verbrand.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
maar dan moet ik eerst opzoeken hoe lang en hoe warm ....
dat bedoel ik ... geen zin inquote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon 1 min op vol vermogen. Pas op dat je je bek niet verbrand.
O dat doe ik nooit. ik stop het er gewoon in en dan 1 minuut op 80%. is het te koud dan nog even een halve minuut erbij.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
maar dan moet ik eerst opzoeken hoe lang en hoe warm ....
ja nee want dan moet ik eerst roeren en proeven .....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat doe ik nooit. ik stop het er gewoon in en dan 1 minuut op 80%. is het te koud dan nog even een halve minuut erbij.
Lui varken.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
ja nee want dan moet ik eerst roeren en proeven .....
Welnee.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
ja nee want dan moet ik eerst roeren en proeven .....
Ze doet wel heel erg deze avond.quote:
Ze is wat tegendraads? Hmhm..quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze doet wel heel erg deze avond.
Dat zijn we helemaal niet gewend van haar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is wat tegendraads? Hmhm..
Dat ze onze tips, adviezen en suggesties ook in de wind slaat. Zo kennen we haar inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn we helemaal niet gewend van haar.
Pak jij haar even aan of moet ik het weer doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ze onze tips, adviezen en suggesties ook in de wind slaat. Zo kennen we haar inderdaad niet.
wie breng je daarvoor mee?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak jij haar even aan of moet ik het weer doen?
Welke medicijnen heb je?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe jij maar, misschien heeft dat effect.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pak jij haar even aan of moet ik het weer doen?
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe jij maar, misschien heeft dat effect.
Dat weet je toch wel? Lezen, en geen auto rijden bv. zal je een worst zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij weten niet waarom hij in het ziekenhuis is opgenomen hequote:Op woensdag 27 november 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel? Lezen, en geen auto rijden bv. zal je een worst zijn.
Nee maar er zit een bijsluiter bij medicijnen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wij weten niet waarom hij in het ziekenhuis is opgenomen he
Vooral om aan te sterken, vitamine en koolhydraten.quote:
Die heb ik er geeneens bijgekregen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar er zit een bijsluiter bij medicijnen.
Dat zijn geen medicijnen, maar supplementen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral om aan te sterken, vitamine en koolhydraten.
Apart.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik er geeneens bijgekregen.
Had je weer een overdosis Fanta op?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik er geeneens bijgekregen.
Ook daar zit een bijsluiter bij.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn geen medicijnen, maar supplementen.
Juist ja, dat weten wij, maar die eend niet.quote:
Nou ja als je moet aansterken is alcohol geen goed plan. Heb je geen bijsluiter voor nodig.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist ja, dat weten wij, maar die eend niet.
Idd, geen idee waarom ik die niet heb. Misschien omdat ik ze in het ziekenhuis ook al kreeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als je moet aansterken is alcohol geen goed plan. Heb je geen bijsluiter voor nodig.
Staat er wel een naam op?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, geen idee waarom ik die niet heb. Misschien omdat ik ze in het ziekenhuis ook al kreeg.
Nee hoor die geven medicijnen ook met bijsluiters.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, geen idee waarom ik die niet heb. Misschien omdat ik ze in het ziekenhuis ook al kreeg.
Dat wel dus dat heb ik even opgezocht.quote:
Tja.....quote:
Als dieren dat eenmaal weten dan is het oppassen geblazen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef engine het volgende:
Vandaag neusberen gezien. Heel brutaal die beesten. Ze zien er schattig uit maar grissen zo het eten uit je handen.
Was wel vermakelijk om te zien gebeuren
Totdat ze er met je telefoon of tas vandoor gaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef engine het volgende:
Vandaag neusberen gezien. Heel brutaal die beesten. Ze zien er schattig uit maar grissen zo het eten uit je handen.
Was wel vermakelijk om te zien gebeuren
Dat is minder leuk. Liever van een afstandje toekijken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Totdat ze er met je telefoon of tas vandoor gaan.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel dus dat heb ik even opgezocht.
Gooi die naam hier door, dan weet je wat er wel en niet kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Medicijnen en alcohol en bijwerkingen:
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/
Hier waren 3 fietsen omgewaaid, 2 paraplus kapot, 1 verloren handschoen, kerstverlichting wat los was geraakt en een reclame bord lag om.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vitamines zijn niet zo boeiend toch en een paar bananen per dagquote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Gooi die naam hier door, dan weet je wat er wel en niet kan.
Hier een boom over de weg, geen trams even. Ik winquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier waren 3 fietsen omgewaaid, 2 paraplus kapot, 1 verloren handschoen, kerstverlichting wat los was geraakt en een reclame bord lag om.
Stelde niks voor dus, dit soort windjes komen vaker voor hier.
Ik was het nietquote:
Arme boomquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier een boom over de weg, geen trams even. Ik win
RIP Boom; trotse giraffe is onthoofd; er heeft al een beest op z'n kop gekaktquote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Arme boom
Ben even stil geweest voor boom
Een mooie boom minder
Koekoekquote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Arme boom
Ben even stil geweest voor boom
Een mooie boom minder
rare boomquote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
RIP Boom; trotse giraffe is onthoofd; er heeft al een beest op z'n kop gekakt
Mijn Etos ook en dan vragen ze je nog of je bekend bent met het middeltjequote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die geven medicijnen ook met bijsluiters.
Hullo Stevenquote:
Gezellig hoi hoiquote:
Ja en neequote:
Ah ja. Nou altijd welkomquote:Op donderdag 28 november 2024 11:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Ben vaak op reis he?
Maar lichamelijk allemaal niet lekker en geen energie dus dan kruip ik in mn veilige nestje.
Dankjewel, ik miste ook wel de gezelligheid dus probeer weer wat vaker te komen.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja. Nou altijd welkom![]()
Je was een aantal keren op pad ja
Hehehe goed voor jouquote:Op donderdag 28 november 2024 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel, ik miste ook wel de gezelligheid dus probeer weer wat vaker te komen.
Yep ben net weer terug en er staan er 3 op de rol.![]()
Zolang het kan, moet je er maar van genieten he?
Dat is zeker een leukequote:Op donderdag 28 november 2024 11:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zag deze mooie vogel voorbij komen op insta
[ afbeelding ]
Zo is dat.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehehe goed voor jouEn inderdaad lekker op pad en je laten verwennen ook
Vorige maand waren we op een wedstrijd in Boston en eind van het jaar gaan we nog in Zuid Frankrijjk op trainingskamp, dus ja lekker drukjquote:Op donderdag 28 november 2024 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat.
Jij nog druk met de roeiers?
Ja,wel jammer dat je dat soort vogel(tjes) hier niet ziet..quote:
Leuk, en zo kom je ook nog eens ergens.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige maand waren we op een wedstrijd in Boston en eind van het jaar gaan we nog in Zuid Frankrijjk op trainingskamp, dus ja lekker drukj
Zijn allemaal wat minder kleurig hier in nederlandquote:Op donderdag 28 november 2024 11:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja,wel jammer dat je dat soort vogel(tjes) hier niet ziet..
Klopt, anders vallen te veel opquote:Op donderdag 28 november 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn allemaal wat minder kleurig hier in nederland
Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigertquote:Op donderdag 28 november 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn allemaal wat minder kleurig hier in nederland
Schaapjes zijn altijd +1quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigert![]()
[ afbeelding ]
Alpaca's zijn ook gekke beestenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaapjes zijn altijd +1![]()
Langs de Amstel loopt ook altijd een stel alpalcas in zi'n weiland en dat is echt al veel minder. Iedereen vind die achattig maar het ziet er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigert![]()
[ afbeelding ]
Net of ze geen gezicht hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
Dit zijn mijn favo schaapjesVan die Walisser zwartneus schaapjes
[ afbeelding ]
Hadden ze er ook twee van rondlopen bij die alpalcas maar die zie ik dit jaar niet meer jammer genoeg
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn favoriete schaap:plus 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn favoriete schaap:Die kan je niet aaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
ZIen er grappig uit met die zwarte koppiesquote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
Dit zijn mijn favo schaapjesVan die Walisser zwartneus schaapjes
[ afbeelding ]
Hadden ze er ook twee van rondlopen bij die alpalcas maar die zie ik dit jaar niet meer jammer genoeg
Hey, ik ook/ Laatst nog foto's van gepost eentje zat heerlijk te zonne koppie helemaal omhoogquote:Op donderdag 28 november 2024 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.
Je kan alles aaienquote:
Natuurlijk welquote:
mooie beestjes maar meesjes maken een mooier geluidquote:Op donderdag 28 november 2024 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.
Ik zou alleen niet diegene nemen die marc al heeft lopen aaienquote:Op donderdag 28 november 2024 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nu ineens veel zin in broodje shoarma. Beneden maar even overleggen wat we met avondeten doen
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)as-nog-geen-chatgpt/
Sprietje.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet diegene nemen die marc al heeft lopen aaien
Hoe is het met u? Tijdje niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)as-nog-geen-chatgpt/
Het gaat niet zoals het moet maar dan moet het maar zoals het gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met u? Tijdje niet gezien.
Dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:14 schreef espri het volgende:
[..]
Het gaat niet zoals het moet maar dan moet het maar zoals het gaat.
Ik ga weer eens proberen vaker langs te komen hier.
Dankje, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook altijd.
Ik hoop dat het snel beter gaat.
Prima hoor, ik heb alleen een weekje in het ziekenhuis mogen logeren.quote:
Ow? waarom dat dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima hoor, ik heb alleen een weekje in het ziekenhuis mogen logeren.
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.quote:
Fijn om te lezen!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.
Gelukkig dan maar, nu houden zo.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.quote:
Gelukkig !!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.
Fijn te lezenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.
Ach, kaas is al verziekt, of je daar nou pepernoten door doet maakt toch niet meer uitquote:Op donderdag 28 november 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Doe ook naar een monument voor deze kaas![]()
[ afbeelding ]
Niets mis met goede kaasquote:Op donderdag 28 november 2024 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, kaas is al verziekt, of je daar nou pepernoten door doet maakt toch niet meer uit
Ik zag net pepernoten pannekoeken in de supermarktquote:Op donderdag 28 november 2024 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met goede kaas![]()
Maar dit is natuurlijk een wanstaltige combinatie.
Jamin verkoopt chocoladeletters met stukjes augurkquote:Op donderdag 28 november 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag net pepernoten pannekoeken in de supermarkt
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jamin verkoopt chocoladeletters met stukjes augurk
Of bami met gehaktballenquote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je gaat bijna verlangen naar "gewone" pure sprinkhanen..
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je gaat bijna verlangen naar "gewone" pure sprinkhanen..
Ja! Smaakte heerlijkquote:
Stamppot is altijd goedquote:Op donderdag 28 november 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Smaakte heerlijk
Vandaag doe ik heel gewoon, doodgewoon met hutspot en rookworst ...![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ook lekkerquote:Op donderdag 28 november 2024 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stamppot is altijd goedIk heb zalm met roerbakgroente en rijst.
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Doe ook naar een monument voor deze kaas![]()
[ afbeelding ]
Het wordt toch eens tijd dat Extinction Rebellion daartegen gaat demonstrerenquote:
Nog een nobele zaakquote:Op donderdag 28 november 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat Extinction Rebellion daartegen gaat demonstreren
quote:
Wordt wel rustig zo.quote:
Succes...quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:08 schreef engine het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat de Copa Libertadores finale zaterdag in Buenos Aires gespeeld wordt
Je ziet ook veel fans, voornamelijk van Botafogo, door de stad lopen.
Het is wel verleidelijk om te kijken of ik nog een kaartje kan kopen.
Dankjequote:
Eens kijken of we die match kunnen kijken hier ... (vast wel)quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
En zondag ga ik naar Boca. Dat kaartje heb ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |